paselie
Legacy Member
Opnieuw in divisie 1 en hierbij link voor mijn eerste doelpunt uit een omhaal (lekkere bots nog
)
adebayor | EA SPORTS
)adebayor | EA SPORTS
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
.

. Wou hij blijkbaar met zijn keeper scoren, maar met terug spelen lobde hij zijn eigen keeper :facepalm:Wilcao zei:Ik heb zo eens bij een oudere fifa tegen een vriend gespeeld. Hij was echt slecht, dus het was 0-0 en ik moest pissen. Ik zeg speel maar door dan win ik nog van u. Ik kom terug, stond ik opeens 1-0 voor. Wou hij blijkbaar met zijn keeper scoren, maar met terug spelen lobde hij zijn eigen keeper :facepalm:

Prachtig 
Ben ik de enige die het betrekkelijk moeilijk vind om te scoren tegen een AFK player? De verdediging beweegt wel automatisch mee en doet vaak heel irritant.Killertux zei:Rond de 70ste minuut wast me beu, nog rap de 6-0 gescoord en dan gaan eten.
Kom terug en het was 6-2...
Some people![]()
Fella zei:Iemand anders dit al meegemaakt?
Als ik een goal scoor & de replay te zien krijg zie ik alleen het veld, geen spelers.
ViiP3R_SniiP3RxX zei:Ja, das een bug in de game, dit wordt hopelijk gepatched. Geen zorgen dus
Heb dit ook redelijk veel voor en hoop dat de patch er snel aankomt.Fella zei:Iemand anders dit al meegemaakt?
Als ik een goal scoor & de replay te zien krijg zie ik alleen het veld, geen spelers.