Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djemz

Legacy Member
dit is eigenlijk mijn eerste fifa dat ik echt online speel en da komt door de slechte singleplayer. Ik win de champions league en dacht een dikke beker te krijgen, twas precies een bekerke van de derde plek voor de wielertoeristen.. Nu mij heeft de singleplayer toch wel serieus geholpen online door mijn verdediging op punt te zetten. Ik merk wel dat veel tegenstanders het serieus moeilijk hebben om door mijn verdediging te geraken. Alleen dat hatelijk barcelona tikt mijn verdediging altijd naar de kl*ten. Tis precies of die ploeg heeft 2 spelers meer op het veld staan.

Reverz

Legacy Member
Ik heb Fifa eigenlijk nooit echt boeiend gevonden als offline game...

Vroeger met de eerste paar versies ('97, '98, '99) was het vaak offline multiplayer tegen vrienden. Voor mijne PS2 heb ik destijds zelfs speciaal ne network adapter gekocht gewoon om online te kunnen met Fifa '04.

Irriducibili

Legacy Member
Grr gisteren weer zo'n rotzakske. Ik pak PSV en hij Arsenal, begint die mij hopen, maar echt hopen berichten te sturen in rotslecht engels.
Ben ik aan de bal, zet die ineens zijn headphone op en begint die keihard te roepen.
Dan komt hij nog 0-1 voor net voor de rust: weer hopen berichten: you easy, you easy. Is hij aan zijn aftrap, 3 x pauze laten aflopen. In het arabisch zingen etc.
Onmiddelijk 1-1 gemaakt en dan quit hij :angry: .

Over het offline - online gamen, ik speel altijd 1seizoen met lazio offline en dan niets anders meer dan online.
Tegenwoordig ook vaak de 2vs2 online.

Killertux

Legacy Member
Daarnet ook in Ultimate Team, gewoon een enkel matchke online.

Gast heeft serieus wa minder chemistry dan mij en komt nogal rap 5-0 achter...
Begint de bal stil te houden, rond te tikken, pauzes volledig op te souperen.

Rond de 70ste minuut wast me beu, nog rap de 6-0 gescoord en dan gaan eten.
Kom terug en het was 6-2... :unsure:

Some people :)

Wilcao

Legacy Member
Ik heb zo eens bij een oudere fifa tegen een vriend gespeeld. Hij was echt slecht, dus het was 0-0 en ik moest pissen. Ik zeg speel maar door dan win ik nog van u. Ik kom terug, stond ik opeens 1-0 voor :unsure:. Wou hij blijkbaar met zijn keeper scoren, maar met terug spelen lobde hij zijn eigen keeper :facepalm:

Killertux

Legacy Member
Juist Chiellini en Tevez uit nen gold pack gehaald ^^

Made my day ffkes :)

Jepjep

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik heb zo eens bij een oudere fifa tegen een vriend gespeeld. Hij was echt slecht, dus het was 0-0 en ik moest pissen. Ik zeg speel maar door dan win ik nog van u. Ik kom terug, stond ik opeens 1-0 voor :unsure:. Wou hij blijkbaar met zijn keeper scoren, maar met terug spelen lobde hij zijn eigen keeper :facepalm:

hahaha :rofl::rofl: Prachtig :D

MaartenJ

Legacy Member
Doe ik eens en zilver pakje open en krijg ik Neto Berola, +-25-30k, ineens mijn geld terug :D

Reverz

Legacy Member
Killertux zei:
Rond de 70ste minuut wast me beu, nog rap de 6-0 gescoord en dan gaan eten.
Kom terug en het was 6-2... :unsure:

Some people :)
Ben ik de enige die het betrekkelijk moeilijk vind om te scoren tegen een AFK player? De verdediging beweegt wel automatisch mee en doet vaak heel irritant.

Heb al regelmatig mensen gehad die een match opstarten en dan de eerste 10 minuten AFK blijken te zijn... toch heb ik het meestal moeilijk om daar van te profiteren...

Killertux

Legacy Member
Ja, da is wel zo, maar meestal kun je die verdeding wel uittikken als je uw pasjes goe meet.

Het feit dat het zo moeilijk is ligt aan de basis van het "select"-abuse hé :)
(of is dit al onmogelijk geworden?)

Airjinx

Legacy Member
Gisterenavond ging de online al niet meer, vandaag weer niet, pfff.
Kan gegevens niet ophalen ...

Anoniem06

Legacy Member
Geraakt er iemand nog online? Kan plots geen verbinding met EA meer maken..

Jepjep

Legacy Member
Ik zat midden in een match en dan connection lost. Kon niet meer terug aanmelden. Hopelijk geen loss, want ik sta op het punt om te promoveren maar met een loss kan ik dat vergeten.

Fella

Legacy Member
Iemand anders dit al meegemaakt?
Als ik een goal scoor & de replay te zien krijg zie ik alleen het veld, geen spelers.

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
Fella zei:
Iemand anders dit al meegemaakt?
Als ik een goal scoor & de replay te zien krijg zie ik alleen het veld, geen spelers.

Ja, das een bug in de game, dit wordt hopelijk gepatched. Geen zorgen dus

Fella

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:
Ja, das een bug in de game, dit wordt hopelijk gepatched. Geen zorgen dus

Dat dacht ik al, thanks.
BTW, gaat iemand binnenkort nog eens een 9-lives competitie organiseren (zoals de Premier League of Copa America)?

Thorazer

Legacy Member
Fella zei:
Iemand anders dit al meegemaakt?
Als ik een goal scoor & de replay te zien krijg zie ik alleen het veld, geen spelers.
Heb dit ook redelijk veel voor en hoop dat de patch er snel aankomt.

miekju

Legacy Member
Vind dit bij far de beste fifa ooit, maar sommige dingen mogen toch nog iets beter uitgewerkt woden. Obstructie is bvb. onbestaande :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan