Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Waarom worden mn spelers in mn carriere niet beter?

Na één seizoen is een 19 jarige nog altijd niet verbeterd en een 34 jarige nog altijd niet verslechterd... (en bij andere spelers ook nog geen wijzigingen in hun stats opgemerkt)

edit: Niemand een antwoord op deze vraag?:( Ik speel wel met een 2de klasser maar dan nog zouden die spelers toch moeten verbeteren..

djemz

Legacy Member
carriere sucks balls.. Ik had met psv de beker gewonnen en de champions league, en mijn aanbiedingen waren een 2de klasser uit schotland, italie en spanje. En al die onrealistische transfers

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
meestal krijg ik dan aanbiedingen van alle topploegen...

miekju

Legacy Member
inkei zei:
Niet aantrekken van dat lame gedoe, die dekkingfunctie is nuttig op bepaalde momenten en anders skillen ze toch door je verdediging :p

Is zever hein. Containded defening is noobish en verpest voor een deel Fifa. Verdedigen is veel meer skill based en eens je het onder de knie hebt is het ook een véél beter verdedigingssysteem.

Je moet natuurlijk wel even doorzetten ook. Heeft mij ook heel wat tegendoelpunten gekost alvorens het echt goed onder de knie te hebben.

Airjinx

Legacy Member
Een maand of 2 geleden FIFA aan de kant gegooid, was nodig of er gingen bakskes sneuvelen.
Vandaag nog is bovengehaald en eerste online matchke vanaf de aftrap gescoord en 5-0 gewonnen ... ok het zal vooral aan de tegenstand gelegen hebben, maar doet toch deugd :D

HOPLON

Legacy Member
Mensen ik heb hulp nodig, ik was gisteren aan het spelen toen ik opeens dit kreeg.

Wat of van wie is dit?!

wp000115.jpg


wp000116j.jpg

Jepjep

Legacy Member
HOPLON zei:
Mensen ik heb hulp nodig, ik was gisteren aan het spelen toen ik opeens dit kreeg.

Wat of van wie is dit?!

wp000115.jpg


wp000116j.jpg

Degene die daarin trapt verdient het om zijn account gehackt te zien worden.:rofl:

Keirel

Legacy Member
Heb ook al is soortgelijk bericht gekregen :) Ik Kreeg 10 IF players gratis als ik mijn emailadres en wachtwoord doorstuurde :) jaja :)

HOPLON

Legacy Member
djemz zei:
carriere sucks balls.. Ik had met psv de beker gewonnen en de champions league, en mijn aanbiedingen waren een 2de klasser uit schotland, italie en spanje. En al die onrealistische transfers

X2

Singleplayer in zijn geheel sucks balls ...

Heb mij in fifa 11 veel beter geamuseerd met SP, maar nu :wtf:

Ma goed het kan niet al goed zijn he, fifa 12 was al een serieuze verbetering qua online gameplay maar de SP is toch wat verwaarloosd heb ik de indruk.

Met fifa 2013 herkansing :)

Wat er voor mij ook mag bij komen is chat bij FUT online. Als je bv aan het bieden bent op een speler maar niet genoeg coins hebt dat je kan chatten met de verkoper om hem te proberen overtuigen :)

Anoniem06

Legacy Member
Fifa 12 is ook niet echt gemaakt voor de single player denk ik. Is meer en meer een multiplayer (zowel offline als online) spel. De single player nog niet aangeraakt. :)

HOPLON

Legacy Member
Arne zei:
Fifa 12 is ook niet echt gemaakt voor de single player denk ik. Is meer en meer een multiplayer (zowel offline als online) spel. De single player nog niet aangeraakt. :)

Als je aan een spel begint is de gouden regel EERST singleplayer, nadien pas multiplayer. De omgekeerde weg is dikwijls zooooo moeilijk ...

Anoniem06

Legacy Member
HOPLON zei:
Als je aan een spel begint is de gouden regel EERST singleplayer, nadien pas multiplayer. De omgekeerde weg is dikwijls zooooo moeilijk ...

Goh in dit geval toch niet? Ik had de demo gespeeld, en ik wist meteen dat je met offline goed te zijn online niet veel ging zijn. Spelwijze is zo totaal verschillend. Is achteraf waar gebleken, spelers die op het hoogste niveau offline wonnen verloren simpel online en waren dan kwaad :p.

Meteen online spelen (zoals mij) is de beste leerschool. In het begin heb ik ook op mijn doos gekregen, nu verlies ik amper nog. Ligt misschien aan mij, maar ik speel amper nog games (Call of Duty bijvoorbeeld) offline :p

Soit, wat ik bedoel is dat offline Fifa totaal niet representatief is voor het online gebeuren.

HOPLON

Legacy Member
Arne zei:
Goh in dit geval toch niet? Ik had de demo gespeeld, en ik wist meteen dat je met offline goed te zijn online niet veel ging zijn. Spelwijze is zo totaal verschillend. Is achteraf waar gebleken, spelers die op het hoogste niveau offline wonnen verloren simpel online en waren dan kwaad :p.

Meteen online spelen (zoals mij) is de beste leerschool. In het begin heb ik ook op mijn doos gekregen, nu verlies ik amper nog. Ligt misschien aan mij, maar ik speel amper nog games (Call of Duty bijvoorbeeld) offline :p

Soit, wat ik bedoel is dat offline Fifa totaal niet representatief is voor het online gebeuren.

Wat ik eigenlijk bedoel is dat als je van plan bent singleplayer te spelen dat je dat best eerst doet. Ik bedoel niet dat je eerst SP moet spelen om goed multiplayer te kunnen spelen. Want meestal als je direct begint met multiplayer heb je niet veel zin meer om nog singleplayer te beginnen spelen.

Maar je hebt wel een punt bij fifa is dat wel een beetje anders. Er zijn er veel die carrièreverslaafd zijn en zowel carrière als online spelen :)

Anoniem06

Legacy Member
HOPLON zei:
Wat ik eigenlijk bedoel is dat als je van plan bent singleplayer te spelen dat je dat best eerst doet. Ik bedoel niet dat je eerst SP moet spelen om goed multiplayer te kunnen spelen. Want meestal als je direct begint met multiplayer heb je niet veel zin meer om nog singleplayer te beginnen spelen.

Ahja, dat is zo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan