Racing_Genk
Legacy Member
Waarom worden mn spelers in mn carriere niet beter?
Na één seizoen is een 19 jarige nog altijd niet verbeterd en een 34 jarige nog altijd niet verslechterd... (en bij andere spelers ook nog geen wijzigingen in hun stats opgemerkt)
edit: Niemand een antwoord op deze vraag?
Ik speel wel met een 2de klasser maar dan nog zouden die spelers toch moeten verbeteren..
Na één seizoen is een 19 jarige nog altijd niet verbeterd en een 34 jarige nog altijd niet verslechterd... (en bij andere spelers ook nog geen wijzigingen in hun stats opgemerkt)
edit: Niemand een antwoord op deze vraag?
Ik speel wel met een 2de klasser maar dan nog zouden die spelers toch moeten verbeteren..



