Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HOPLON

Legacy Member
Killertux zei:
Ipv. 17 gold managers met +3% (die +1K kosten) investeer je best vanal in 25 silver managers met +2%...

Je komt normaal een heel stuk goedkoper uit :)

Klopt maar hou er wel rekening mee dat de formatie van die manager ook belangrijk is. Daar komt nog eens bij dat een gouden manager meer chemistry geeft dan een bronze ;)

Killertux

Legacy Member
HOPLON zei:
Klopt maar hou er wel rekening mee dat de formatie van die manager ook belangrijk is. Daar komt nog eens bij dat een gouden manager meer chemistry geeft dan een bronze ;)

Ah maar ik heb altijd eerst gekeken voor de juiste managers met de juiste formaties vooraleer ik begon te stacken hoor ;)

Heb trouwens Mata in de aanbieding van chelsea.
Mag weg voor 15000
(4-1-2-1-2, LM)

Anoniem06

Legacy Member
BjornVW zei:
Loont het de moeite die packs te kopen?
15K Gold Pack ofzo ?

Niet tot ge eens geluk hebt, maar ik koop met mijn geld enkel packs, puur voor de fun :)

Enkel voor nieuwe tornooitjes koop ik specifiek nog spelers :)

2s2k

Legacy Member
ik kon daarstraks om 16:00 al nie online :sad:

examens gedaan, ik wil spelen! :angry:

Killertux

Legacy Member
Daarnet ook in een UT match, sta 5-0 voor en die gast begint overal in te tacklen dat niemer mooi is.

Resultaat:
3 rooie kaarten voor hem, 3 keyplayers van mij geblesseerd net voor de finale van de bronze cup... :angry:

lobotomy

Legacy Member
Iemand hier ervaring mee? ik zag in fifa 12 dat mijn firewall status op moderate stond, dus heb ik mijn ps3 een vast ip gegeven en als DMZ ingesteld. (daarnaast heb ik wel nog andere port forwarding ip's)

Nu is mijn firewall status echter restrictive :s upnp werkt en ik blokkeer (denk ik) geen enkele poort..

ondertussen in divisie 2 geraakt trouwens :P

Rm^^

Legacy Member
'llo,

ik ben nu een maand in het bezit van fifa 12 en het was al geleden van fifa '98 dat ik nog eens een fifa aangeraakt had.

Anyway, ik ben dus vrij zwak in het spelen, aanvallen zou nog wel eens willen lukken maar dat verdedigen is een pak minder. Ik kan ze wel vrij makkelijk afhouden met die dekkingfunctie, maar is dat niet wat "lame" ?

Dus mochten er mensen zijn die eens een spelleke online willen spelen tegen mij en daarna eens uit leggen wat beter kan ;) voeg mij gerust toe: amphionn

Ondertussen houd ik het hier ook in de gaten voor wat tips en tricks.

inkei

Legacy Member
Niet aantrekken van dat lame gedoe, die dekkingfunctie is nuttig op bepaalde momenten en anders skillen ze toch door je verdediging :p

Reverz

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:
Pff.. Al die fcking ragequiters!
Ik snap niet dat mensen hier echt om caren eigenlijk... in voorgaande versies was het annoying maar nu krijg je toch u punten voor heads-up seasons + 9/10 worden de scores toch correct bijgehouden op EA sports football world.

Ondertussen gepromoveerd naar divisie 4, laatste wedstrijd in divisie 5 gewonnen met 8-1 :D, stond na 61' al 7-0, dan heb ik wa lopen smossen met kansen etc en 10' voor tijd quite hij. :D

Ben ik het trouwens of is het vééél makkelijker geworden om te stijgen kwa divisie tov pakweg 3 maand geleden? Ik had bv 2 keer moeten dubbelen in divisie 6 een aantal maand terug (telkens 1 puntje tekort). Dan nen tijd niet gespeeld en paar weken terug met FUT begonnen en nu gisteren terug wa heads-up seasons dertussen, maar nu crush ik echt bijna al mijn tegenstanders. Daar waar ik het vroeger moest hebben van het efficient omspringen met de 2-3 kansen die ik kreeg op een match en ondertussen bibberen en beven...

Bij Ultimate Team ben ik afgestapt van mijn Belgen team en gewoon eigenlijk volledig Borrusia Dortmund samen gekocht, had nooit verwacht dat die chemistry zo'n enorm verschil zou maken. Ondertussen ook paar upgrades gedaan aan men team: EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Weet niet echt waar ik nog upgrades kan doen... Sweinsteiger staat nog op men wishlist. En de in form versie van Kagawa die deze week is uitgekomen :love:. Hoewel, ik zou ook wel settelen voor de IF versie van Ozil van deze week...

HOPLON

Legacy Member
Weer vééél problemen met verbinding EA servers (net als in het begin van fifa 12). Mag ook eens gaan stoppen. Dikwijls tijdens een UT match weer conncetie verloren en hup ik mag opnieuw beginnen met mijn tornooi.

HOPLON

Legacy Member
Reverz zei:
Ik snap niet dat mensen hier echt om caren eigenlijk... in voorgaande versies was het annoying maar nu krijg je toch u punten voor heads-up seasons + 9/10 worden de scores toch correct bijgehouden op EA sports football world.

Ondertussen gepromoveerd naar divisie 4, laatste wedstrijd in divisie 5 gewonnen met 8-1 :D, stond na 61' al 7-0, dan heb ik wa lopen smossen met kansen etc en 10' voor tijd quite hij. :D

Ben ik het trouwens of is het vééél makkelijker geworden om te stijgen kwa divisie tov pakweg 3 maand geleden? Ik had bv 2 keer moeten dubbelen in divisie 6 een aantal maand terug (telkens 1 puntje tekort). Dan nen tijd niet gespeeld en paar weken terug met FUT begonnen en nu gisteren terug wa heads-up seasons dertussen, maar nu crush ik echt bijna al mijn tegenstanders. Daar waar ik het vroeger moest hebben van het efficient omspringen met de 2-3 kansen die ik kreeg op een match en ondertussen bibberen en beven...

Bij Ultimate Team ben ik afgestapt van mijn Belgen team en gewoon eigenlijk volledig Borrusia Dortmund samen gekocht, had nooit verwacht dat die chemistry zo'n enorm verschil zou maken. Ondertussen ook paar upgrades gedaan aan men team: EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Weet niet echt waar ik nog upgrades kan doen... Sweinsteiger staat nog op men wishlist. En de in form versie van Kagawa die deze week is uitgekomen :love:. Hoewel, ik zou ook wel settelen voor de IF versie van Ozil van deze week...

Coins genoeg precies gij :-)

Je hebt bijna dezelfde ploeg als mij, heb ook net een bundesploeg gemaakt sie.

Reverz

Legacy Member
HOPLON zei:
Coins genoeg precies gij :-)

Je hebt bijna dezelfde ploeg als mij, heb ook net een bundesploeg gemaakt sie.
Valt eigenlijk best mee... heb die ploeg echt wel vrij goedkoop kunnen samenkopen. Van mijn originele ploeg was Mats Hummels den duurste voor 2k... Mario Gomez heb ik 7.7k betaald, Thomas Müller heb ik op de kop kunnen tikken voor 2k. Alleen Lahm heb ik wel bijna 20k voor betaald (eigenlijk vooral om diejn 15k+ buyout trophy te halen :p). Maar Lucas Barrios heb ik bv maar 750 betaald, wat eigenlijk wel belachlijk weinig is.

PS: Thanks killertux voor de tip ivm met die managers. Ik wist zelfs niet dat je managers kon stacken, was me al een tijdje aan het afvragen waarvoor die +3% contracts eigenlijk diende aangezien het toch niks leek te doen... da gaat mij op lange termijn echt nen hoop coins uitsparen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan