]c2i[BlankStar zei:
Nog maar ff wat reclame maken

Ik heb indertijd met BlankStar The Scene opgestart.
BlankStar is ondertussen inactief, maar ik speel nog altijd.
Als je goeie server wil met veel belgen en hollanders, dan moet je naar Ragnarok komen.
Als je in The Scene wil, moet je maar ff /tell Instant of /tell Thedoc doen (mijn twee characters).
We zitten aan een dikke 70 members vermoed ik, allemaal ofwel belg ofwel hollander.