Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan in het xbox-forum hier op telenet eens kijken naar de thread "Live zonder visakaart..."Anima zei:ik wil FFXI ook dolgraag gaan kopen ma heb geen visa :'(
hebbe ze geen andere methodes ? gamecards ?

bogy zei:je kan in het xbox-forum hier op telenet eens kijken naar de thread "Live zonder visakaart..."
daar kan je prepaid visa krijgen![]()
bogy zei:je kan in het xbox-forum hier op telenet eens kijken naar de thread "Live zonder visakaart..."
daar kan je prepaid visa krijgen![]()

pinhohnmomo zei:mijn is pinhohnmomo send maar is ne tell

kijk anders op het xbox forum eens in de "Live zonder visakaart" thread. daar zal zeker info staan die u interesseert ..; een prepaid visakaart mag je het noemensupreme zei:ik kan niet wachten op het spel
hoop nu allen dat ik een visa kan vast krijgen
ben wel +18 maar heb nog geen vast werk (student) kan nu allen maar hoopen![]()


ik ben 18 en werk niet, en ik heb toch nen visasupreme zei:ik kan niet wachten op het spel
hoop nu allen dat ik een visa kan vast krijgen
ben wel +18 maar heb nog geen vast werk (student) kan nu allen maar hoopen![]()
moet gewoon naar je bank gaan en een aanvragen. Ik ben bij KBC, waar ik een Visa Classic kon krijgen (max 650€ krediet, en geen gespreide afbetalingen). Andere zijn wel maar als je werkt idd. Dusja, go to the bank I'd say.ze doen het ook ni zomaar bij elke bank / filiaal ...Jack zei:ik ben 18 en werk niet, en ik heb toch nen visamoet gewoon naar je bank gaan en een aanvragen. Ik ben bij KBC, waar ik een Visa Classic kon krijgen (max 650€ krediet, en geen gespreide afbetalingen). Andere zijn wel maar als je werkt idd. Dusja, go to the bank I'd say.
euuu, ouders hebben er niet me te maken zebogy zei:ze doen het ook ni zomaar bij elke bank / filiaal ...
ik ken genoeg mensen die er geen kregen (en die ook bij kbc zijn), omda papa of mama genen ingenieur is met een paar 100K op de rekening...
Dus het is nogal naief om te denken da je zomaar naar de kbc kan stappen om een visakaart aan te vragen. net zoals bij autoverzekeringen is het discriminatie alom!
voor de Pinto Visa eisen ze wel een inkomen van 1000e, maar voor de gewone was da geen probleem bij mij, en mijn pa is maar een alleenverdiener, dusja.