Archief - FFXI Telenet gamers Server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BigBroSquall

Legacy Member
heb het spel 3dagen geleden gekocht ben nu lvl 9, nt echt veel maar komt omdat ik lange werkuren heb doordat ik horeca doe. Als het echt nodig is, kun je me dan toch die worldpass bezorgen?

MJ!

Legacy Member
Ik ben nog zeer lowlevel (juist begonne :)) ma als er iemand al een world-pass kan fixe, da zou dus fijn zijn :)

bogy

Legacy Member
Anima zei:
ik wil FFXI ook dolgraag gaan kopen ma heb geen visa :'(
hebbe ze geen andere methodes ? gamecards ?
je kan in het xbox-forum hier op telenet eens kijken naar de thread "Live zonder visakaart..."

daar kan je prepaid visa krijgen :)

BigBroSquall

Legacy Member
als jij al zo hoe geleveld ben op shiva dan blijf ik. mijn naam ingame is ook bigbrosquall en kloop nog wat bij bastok rond

Anima

Legacy Member
bogy zei:
je kan in het xbox-forum hier op telenet eens kijken naar de thread "Live zonder visakaart..."

daar kan je prepaid visa krijgen :)

thx , zal em es pm'en als ik geld heb voor spel en maand abbo :D

Blistering

Legacy Member
wat is het maandelijks bedrag infeite die ge moet betalen
zou mss visa van een maat kunne gebruiken zodat ik ook kan spelen :)

sele

Legacy Member
het is ongeveer 12euro,kan iets meer zijn of iets minder weet het ni meer ma zeker ni veel meer. :)

BigBroSquall

Legacy Member
pinhohnmomo zei:
mijn is pinhohnmomo send maar is ne tell

zal ik doen moest ik je ooit tegenkomen in vana'diel, kheb al je nick genoteerd in boekske voor tzekerst dak het nt vergeet :)

Bahamut

Legacy Member
Zeg Pinhohnmomo, met wat vul jij je dagen daar zo nog? Ik begon dat echt beu te komen op high lvl. Iedereen die tells doet om hulp als je met je flashy AF door Valkurm loopt. Ge kunt toch niet blijven craften en NM's hunten en weet ik veel.

supreme

Legacy Member
ik kan niet wachten op het spel
hoop nu allen dat ik een visa kan vast krijgen
ben wel +18 maar heb nog geen vast werk (student) kan nu allen maar hoopen :D

bogy

Legacy Member
supreme zei:
ik kan niet wachten op het spel
hoop nu allen dat ik een visa kan vast krijgen
ben wel +18 maar heb nog geen vast werk (student) kan nu allen maar hoopen :D
kijk anders op het xbox forum eens in de "Live zonder visakaart" thread. daar zal zeker info staan die u interesseert ..; een prepaid visakaart mag je het noemen :)

pinhohnmomo

Legacy Member
hmm verveele nee euh ik zit in en HNM ls dus we hunte de big HNM zoals roc,cassie,behomet,simburg, serket,fafnir. +we gaan ook nog op god hunt die die zijn nog erger dan HNM maar drope dan ook items voor cursed armor en je moet zilart mission 12 gedaan hebbe voor die gods die zijn allemaal in sky.
nu ben ik bezing met blm 65 wil 75 dan rdm75 dan smn 75 dus kan nog well door gaan :)

Jack

Legacy Member
supreme zei:
ik kan niet wachten op het spel
hoop nu allen dat ik een visa kan vast krijgen
ben wel +18 maar heb nog geen vast werk (student) kan nu allen maar hoopen :D
ik ben 18 en werk niet, en ik heb toch nen visa :) moet gewoon naar je bank gaan en een aanvragen. Ik ben bij KBC, waar ik een Visa Classic kon krijgen (max 650€ krediet, en geen gespreide afbetalingen). Andere zijn wel maar als je werkt idd. Dusja, go to the bank I'd say.

bogy

Legacy Member
Jack zei:
ik ben 18 en werk niet, en ik heb toch nen visa :) moet gewoon naar je bank gaan en een aanvragen. Ik ben bij KBC, waar ik een Visa Classic kon krijgen (max 650€ krediet, en geen gespreide afbetalingen). Andere zijn wel maar als je werkt idd. Dusja, go to the bank I'd say.
ze doen het ook ni zomaar bij elke bank / filiaal ...

ik ken genoeg mensen die er geen kregen (en die ook bij kbc zijn), omda papa of mama genen ingenieur is met een paar 100K op de rekening...

Dus het is nogal naief om te denken da je zomaar naar de kbc kan stappen om een visakaart aan te vragen. net zoals bij autoverzekeringen is het discriminatie alom!

Jack

Legacy Member
bogy zei:
ze doen het ook ni zomaar bij elke bank / filiaal ...

ik ken genoeg mensen die er geen kregen (en die ook bij kbc zijn), omda papa of mama genen ingenieur is met een paar 100K op de rekening...

Dus het is nogal naief om te denken da je zomaar naar de kbc kan stappen om een visakaart aan te vragen. net zoals bij autoverzekeringen is het discriminatie alom!
euuu, ouders hebben er niet me te maken ze :wtf: voor de Pinto Visa eisen ze wel een inkomen van 1000e, maar voor de gewone was da geen probleem bij mij, en mijn pa is maar een alleenverdiener, dusja.

ReLiX)OiA)

Legacy Member
nja, kgaan prolly FFXI kopen en gebruik maken van bogy zen diensten :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan