Jack
Legacy Member
Ok, mss wel heeeeel vroeg om hieraan te beginnen, but hear this:
Als FFXI her in europa komt zul je een hele romplsomp van talen er ineens bij zien komen, an hoewel iedereen hier natuurlijk engels kan, is het altijd wel eens leuk om met mensen van je eigen land ofzo te praten.
Dus zat ik zo te denken om al onze forum users hier te kunnen krijge op 1 server, zodat we makkelijk kunnen partien, traden, etc
Het systeem zou eigenlijk simpel zijn: 1 iemand speelt vanaf ehet begin, bemachigt een worldpass zo snel mogelijk, en geeft het door an 6 andere. En dit zo enkele keren, zodat we er wel graken.
Goed idee of nie?
Ik had ergens ook gehoord dat er redelijk veel nederlandstaligen zitten op de Ragnarok server.
Als FFXI her in europa komt zul je een hele romplsomp van talen er ineens bij zien komen, an hoewel iedereen hier natuurlijk engels kan, is het altijd wel eens leuk om met mensen van je eigen land ofzo te praten.
Dus zat ik zo te denken om al onze forum users hier te kunnen krijge op 1 server, zodat we makkelijk kunnen partien, traden, etc
Het systeem zou eigenlijk simpel zijn: 1 iemand speelt vanaf ehet begin, bemachigt een worldpass zo snel mogelijk, en geeft het door an 6 andere. En dit zo enkele keren, zodat we er wel graken.
Goed idee of nie?
Ik had ergens ook gehoord dat er redelijk veel nederlandstaligen zitten op de Ragnarok server.
waarom maakt ge quote van uzelf ? 
dus binnenkort zal ik wel weer online zijn. anyway, Ragnarok : The-scene is the place to be ^^
Ik betaal het wel terug in-game dan.