Archief - FFXI Telenet gamers Server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack

Legacy Member
Ok, mss wel heeeeel vroeg om hieraan te beginnen, but hear this:

Als FFXI her in europa komt zul je een hele romplsomp van talen er ineens bij zien komen, an hoewel iedereen hier natuurlijk engels kan, is het altijd wel eens leuk om met mensen van je eigen land ofzo te praten.

Dus zat ik zo te denken om al onze forum users hier te kunnen krijge op 1 server, zodat we makkelijk kunnen partien, traden, etc

Het systeem zou eigenlijk simpel zijn: 1 iemand speelt vanaf ehet begin, bemachigt een worldpass zo snel mogelijk, en geeft het door an 6 andere. En dit zo enkele keren, zodat we er wel graken.

Goed idee of nie?

Ik had ergens ook gehoord dat er redelijk veel nederlandstaligen zitten op de Ragnarok server.

BigBroSquall

Legacy Member
kheb eergisteren ffxi gekocht maar kzit op server sylph, zou iemand me kunnen een world pass naar server ragnarok bezorgen?

Loksburry

Legacy Member
Bijna alle teleneters zitten bij mijn weten in the-scene op Ragnarok server.

BigBroSquall

Legacy Member
wel kan er dan niemand van jullie een world pass bezorgen, ik zal het dan wel ingame terug verdienen wat het kost voor jullie

Naughty dog

Legacy Member
Heb je bij de EU versie van FFXI andere betalingsmethoden?
( Andere dan VISA )

Anima

Legacy Member
ik wil FFXI ook dolgraag gaan kopen ma heb geen visa :'(
hebbe ze geen andere methodes ? gamecards ?

chellesan

Legacy Member
als FFXI hier uitkomt ga ik het zeker kopen, die mmorpg rocks

chellesan

Legacy Member
zagevent zei:
als FFXI hier uitkomt ga ik het zeker kopen, die mmorpg rocks
btw jack, telenet kan geen server maken voor FFXI want tis een mmorpg en van zo'n games mogen alleen de ontwikkelaars officiele servers gebruiken en als je toch nog servers vind dan zullen het illegale zijn en ik denk ni dat telenet een illegale server zal opzetten

Anima

Legacy Member
zagevent zei:
btw jack, telenet kan geen server maken voor FFXI want tis een mmorpg en van zo'n games mogen alleen de ontwikkelaars officiele servers gebruiken en als je toch nog servers vind dan zullen het illegale zijn en ik denk ni dat telenet een illegale server zal opzetten
:offtopic: waarom maakt ge quote van uzelf ?
en er bestaat zoiets als edit knopje ;)

Yuusuke

Legacy Member
ik denk niet dat dit kan...
als je toch met mensen van je eigen taal wil spreken,
kom naar de server ragnarok en naar de linkshell the-scene :niceone:
ik oa zit daar ook en het is leuk :applause:

Jack

Legacy Member
zagevent zei:
btw jack, telenet kan geen server maken voor FFXI want tis een mmorpg en van zo'n games mogen alleen de ontwikkelaars officiele servers gebruiken en als je toch nog servers vind dan zullen het illegale zijn en ik denk ni dat telenet een illegale server zal opzetten
weet ik dude, ik ben niet dom, mijn titel verwees daar nie eens naar. Ik bedoelde 'een server waar alle telenetters op zitten', maar ja moet je titel kort houden he.

Gohan

Legacy Member
jah ik zit daar ook in the-scene. Maar ik kan voor de moment niet spelen, mijn 3 maand zijn om en ik moet wachten op mijn stief pa dat die trug komt van vakantie want hij heeft de visa die ik nodig heb :D dus binnenkort zal ik wel weer online zijn. anyway, Ragnarok : The-scene is the place to be ^^

chellesan

Legacy Member
Jack zei:
weet ik dude, ik ben niet dom, mijn titel verwees daar nie eens naar. Ik bedoelde 'een server waar alle telenetters op zitten', maar ja moet je titel kort houden he.
sorry, dacht met u titel te lezen da je dat bedoelde

MJ!

Legacy Member
Ik heb FF XI ook gekocht, ma ik zit nie op ragnarok. Ik weet nog nie juist hoe het world-pass systeem in mekaar zit dus als iemand me dat ff kan uitleggen en misschien eentje kan versieren voor me? Zou tof zijn :) Ik betaal het wel terug in-game dan.

Yuusuke

Legacy Member
als je een char maakt kan je op een gegeven moment een numerieke code invoere waarmee je dan op een server komt deze code staat op de worldpass en die moet iemand in game op die server voor je kopen als je wil zal ik er eentje voor je fixen ;) maar dan wel morgen ofzo :) en als ik gil genoeg heb :p

Bahamut

Legacy Member
Ik zat vroeger bij die bende op Ragnarok. Als er mensen zijn die op Ragna willen raken en bij The Scene willen moet je maar ff zeggen. Ik ben zelf al gestopt met FFXI, want het spel neemt teveel tijd in als je serieus wil spelen.
Maar ik heb nog contact met een aantal spelers, waaronder de ls leader.
Als jullie interesse hebben vraag ik of ie s op forum komt kijken en eventueel wp en pearl wil geven.

ls = linkshell, The Scene noemt die belgisch-nederlandse groep op Ragna
wp = worldpass, je toegang tot server

BigBroSquall

Legacy Member
zou enorm handig zijn, kunje dat zo snel mogelijk regelen?

BigBroSquall

Legacy Member
hoewel laat maar, kga op shiva blijven
kvind da ook nog goe serverke en kvind nt erg voor engels te spreken

Bahamut

Legacy Member
Welk lvl ben je al? Low lvl zeker? :p
Nouja jouw keuze, maar JE ZAL HULP NODIG hebben.
Als je beetje hoger lvl berijkt zal je er spijt van hebben.
Allé als je jp spreekt kan je natuurlijk wel overal hulp krijgen, maar ik behoor niet tot die groep.

Ik zou toch echt overwegen om over te stappen. Zoalang je lvl minder is dan 30 in elk geval. Maar als je een advanced job van lvl 50 hebt, dan blijf je best :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan