Archief - F.E.A.R. 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Kheb het een kwartier gespeeld. Daarna heb ik het er al terug afgesmeten. Is totaal geen FEAR meer...

airborn

Legacy Member
RiskGhost zei:
Wel vraagje over einde:

Als Point Man gespeeld natuurlijk, maar bij de eindscene draait de camera rond Point Man die Fettel wurgt en allerlei tekst komt tevoorschijn, zoals "Aggressive Point Man", "Greatest Psychic Point Man" etc. Waar dienen die voor?
Heeft met de metagame te maken. Als je in co-op speelt krijg je de eindscène te zien van het personage dat de hoogte eindscore heeft behaald.

Ataraxis

Legacy Member
Ik snap niet waarom iedereen deze zo goed vind. Of toch een groot deel reviewers.

F.E.A.R. 2 was al een zware teleurstelling. Maar dit ... Dit is gewoon boring as hell. Komt een ruimte binnen, 10 blokken aan uwe kant, 10 blokken aan de enemy hun kant, en ge kunt hide & seek spelen. Het horror gedeelte ... Ook compleet verdwenen percies. Geef mij maar F.E.A.R. 1 + Extraction point.

Mégane

Legacy Member
Vooral interval 1 en ook wel 2 zijn saai maar daarna wordt het wel een pak beter vind ik, ik heb er al veel fun mee gehad. Alleen die achievements zijn totaal misplaatst in een horror shooter. Dat cover systeem gebruik ik nooit dus daar stoor ik mij niet aan.

eg-nossie

Legacy Member
Hoi allemaal.

Ik heb Fear3 gedownload en geinstaleerd, maar als ik het spel dan wil spelen gebeurt er niks. Ik krijg het launch plaatje, maar daarna doet hij niks meer.
kan iemand mij misschien daarmee helpen ? Hij geeft verder geen melding of wat dan ook, dus heb geen idee wat het nu kan zijn.

Alvast bedankt.

Yvezzke

Legacy Member
eg-nossie zei:
Hoi allemaal.

Ik heb Fear3 gedownload en geinstaleerd, maar als ik het spel dan wil spelen gebeurt er niks. Ik krijg het launch plaatje, maar daarna doet hij niks meer.
kan iemand mij misschien daarmee helpen ? Hij geeft verder geen melding of wat dan ook, dus heb geen idee wat het nu kan zijn.

Alvast bedankt.

gedownload as in "illegaal"?

ULTRAnumb

Legacy Member
uninstall het maar terug, wa een buchtspel dat da is
zo nen ziekelijken blur als ge beweegt
die shotgun, wtf gast?
hold E om een deur open te doen?
typische cover-based shooter waar uw cover net ni hoog genoeg is om u veilig te houden, vijanden raken u in cover
geweldige AI, op sommige stukken hoorde ik al "he's behind the barrels" terwijl ze om de hoek stonden
de "horror" beperkt zich tot enkele extreem cheap scares
smijt mijne camera anders gewoon 180 graden rond om op die alma in te zoomen
de vijanden zijn gewoon saai, de gameplay trekt op geen kloten, de wapens zijn brol

flyingdutchman

Legacy Member
Ik zie dat er ondertussen een patch uit is gekomen die de stuttering zou fixen, binnenkort nog eens proberen dan.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik vind deze FEAR 3 toch wel een leuke game hoor !
fan van de reeks..

mega_stihl

Legacy Member
Net F.E.A.R. 3 gespeeld, en ben ik de enige die dit spel een teleurstelling vind, vergeleken met de vorige van de reeks? Map design is een ramp, net zoals de gameplay en het verhaal. Of ben ik de enige die dit zegt?

aaargh252

Legacy Member
mega_stihl zei:
Net F.E.A.R. 3 gespeeld, en ben ik de enige die dit spel een teleurstelling vind, vergeleken met de vorige van de reeks? Map design is een ramp, net zoals de gameplay en het verhaal. Of ben ik de enige die dit zegt?

Je bent zeker niet de enige. F.E.A.R. 2 was al een grote teleurstelling voor mij. De eerste F.E.A.R. (+ Extraction Point) vond ik echt goed! Het verhaal zat leuk in elkaar en de "fear" dat je beleefde was van alles wat je niet zag, in tegenstelling tot meeste spellen waar je weg moet lopen van monsters en andere griezelige elementen. Hierin was F.E.A.R. vrij uniek en DE reden waarom ik het zo goed vond. Die reden is dus al grotendeels weg in F.E.A.R. 2. Voor mij is F.E.A.R. 3 nog teleurstellender en hoort het niet thuis in de F.E.A.R.-reeks qua verhaal, gameplay,...

mega_stihl

Legacy Member
I agree. Bij de eerste FEAR games verschoot ik soms zo hard dat ik mijn klavier tegen het plafond gooide. FEAR2 was iets minder creepy maar imo zeker niet slechter. De derde is echt een flop gewoon.

cpt nice

Legacy Member
Fear 3 valt best mee op zijn eigen, maar als ge bedenkt dat de reeks vroeger een HORROR reeks was... Het is nu gewoon een generic shooter geworden. Een redelijke, maar het is toch zonde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan