iTrader9
Legacy Member
Ikaruga zei:En bovendien, blijf anders misschien beschaafd. Omdat mensen problemen hebben hebben ze brakke pc's met "marginale 16:10 resoluties" (?!). Pas die "chill out gast" anders op uzelf toe.
Zzz... elke keer diezelfde kutdiscussies van kindjes die geen 16:9 scherm hebben.
16:10 IS een marginale aspect ratio en al jaren waarschuwen ze je ervoor dat niet elk spel 16:10 deftig zal ondersteunen.
En al jaren zit iedereen met een 16:10 scherm te janken als hun nieuwe favoriete spelletje issues heeft erdoor. Hetzij zwarte balken of FOV issues of weggekapt beeld.
Pas u aan en koop dan een deftig 16:9 scherm voor te gamen zoals iedereen.
Altijd die jankers met hun 16:10 en 4:3 schermkes...
), is dat jouw zaak.
