Archief - Fable Is Goud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
Xiron zei:
Dus als ik het goed begrijpt is de vechtstijl real time --> zo niet om de beurt (turn-based) en zo schokkend & achterljik :) ....??
Maar echt , gewoon vollen bak fighten hehe?

idd, je kan het best vergelijken met de controls van zelda

EryciusPuteanus

Legacy Member
Fizzl3 zei:
Gamespot heeft de eerste review en geeft het 8.6
Yeah right... iedereen weet toch dat gamespot zo van die vroege reviews op previewcode baseert? ik zou er ni te hard op afgaan...

Gamer 01

Legacy Member
vroege reviews? eerste review? er zijn al wel enkele reviews op het net te vinden hoor zoals die van ign bijvoorbeeld en het is toch niet omdat het een 8,6 krijgt dat de review niet goed gedaan is? "Oei, 8,6, het zal wel van de previewversie komen" :ironic:

maximus3678

Legacy Member
8.6 is zeker nog een zéér goede score.......bepaalde magazines zoals Edge geven voor een zéér goed spel "maar" een 8/10.
Ik was éérst niet van plan om Fable onmiddellijk te kopen maar door een ziekteverlof van 5 tot 6 weken zal ik dat wel doen.(geloof mij.....ik zou liever gaan werken)
Ik speel nu hoofdzakelijk mmorpg op PC waardoor ik niet voldoende tijd zou vinden om Fable ertussen te nemen.(maar die tijd zal ik nu wel kunnen vinden.....)
Het blijft volgens mij een zéér speciaal spel en ik zal wel zelf uitmaken of het de beste RPG op de Xbox is.
De meeste reviewers zitten altijd maar die KOTOR op te hemelen als HET spel en DE rpg van het moment en ik snap nog altijd niet waarom.
KOTOR was één van de zwaarste teleurstellingen uit mijn game geschiedenis......het spel was te klein,te saai,bonusgames waren gewoon afdankertjes die alles nog saaier maakten,etc...
Ik heb het uitgespeeld maar halfweg was het beste er al af.Het verhaal was natuurlijk van goede kwaliteit maar dat kan volgens mij het spel niet redden.
De beste rpg op Xbox blijft Morrowind maar daar gaan de meeste KOTOR fans op "spugen" omdat het zo lang kan duren om echt op te gaan in het spel.
Het is dan ook veel groter en de mogelijkheden zoveel uitgebreider dat KOTOR gewoon een ukje is in vergelijking.
Fable zal misschien de laatste single player rpg zijn die ik koop en ik hoop dat het de beste zal zijn.
Als je een mmorpg gewoon bent kan de lat enorm hoog komen te liggen.

Mike Ty$on

Legacy Member
Kotor vond ik maar saai, en die gesprekken waren te langdradig :sad:

Fable word beter, de omgevingen zien er indrukwekkend uit :bow:

Tsubasa

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
Kotor vond ik maar saai, en die gesprekken waren te langdradig :sad:

Fable word beter, de omgevingen zien er indrukwekkend uit :bow:

ik vond morrowind en Kotor fantastisch en ik heb fable al besteld in de GM :)

guy666

Legacy Member
Fizzl3 zei:
Gamespot heeft de eerste review en geeft het 8.6

zeer zeker niet, ign had al een review, TeamXBOX en GMRmagazine ook.
:ironic:

Momenteel scoort de game nu het globale cijfer van 87,5% (zie www.gamerankings.com voor een overzicht van alle online reviews van ieder spel van de afgelopen 10-15 jaar). Ik verwacht wel dat die score van Fable zal dalen, de eerste reviews geven meestal een te hoog cijfer omdat ze het spel als eerste hebben kunnen testen.

Tja Fable zal dan wel een leuke RPG zijn maar ik denk niet dat ik hem even goed als Kotor zal vinden.

EryciusPuteanus

Legacy Member
Gamer 01 zei:
vroege reviews? eerste review? er zijn al wel enkele reviews op het net te vinden hoor zoals die van ign bijvoorbeeld en het is toch niet omdat het een 8,6 krijgt dat de review niet goed gedaan is? "Oei, 8,6, het zal wel van de previewversie komen" :ironic:
Ik wil maar zeggen dat ge van Gamespot niet altijd moet geloven dat ze de retailversie voor hun review gebruiken, en dat ge dus moet oppassen met hun scores, zeker bij die vroege "reviews"

guy666

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Ik wil maar zeggen dat ge van Gamespot niet altijd moet geloven dat ze de retailversie voor hun review gebruiken, en dat ge dus moet oppassen met hun scores, zeker bij die vroege "reviews"

Dat niet alleen, vaak spreken publishers en gamesites/magazines iets af zoals: "je krijgt de game een week voor de concurrentie maar dan moet je wel een score hoger als 90% geven" :sad: (zoals rockstar en GTA:VC)

Gamer 01

Legacy Member
idd, de eerste reviews zijn positiever dan die van GS bv, maar ik denk niet dat sites die meer dan 90% geven omgekocht zijn hoor, het zal al bij al wel een heel degelijke rpg zijn ;)

guy666

Legacy Member
Gamer 01 zei:
idd, de eerste reviews zijn positiever dan die van GS bv, maar ik denk niet dat sites die meer dan 90% geven omgekocht zijn hoor, het zal al bij al wel een heel degelijke rpg zijn ;)

Dat is niet perse omkoperij. Je hebt een potentiële topper voor de anderen en als je een primeur wilt hebben geef je een hoog cijfer. De 2/3 eerste reviews van Driver gaven ook een cijfer hoger als 90%
:ironic:

Zulke dingen vallen fel op als je review leest en je opmerkt dat hetgene ze geschreven niet echt overeenkomt met hun cijfer. Bij de review van TeamXBOX vind ik dat dat het geval is.

cabel men

Legacy Member
fable wordt een zeer goede game en daar ben ik zo goed als zeker van , en voor mij beter dan kotor , want eerlijk gezegt vondt ik kotor wat saai

guy666

Legacy Member
cabel men zei:
fable wordt een zeer goede game en daar ben ik zo goed als zeker van , en voor mij beter dan kotor , want eerlijk gezegt vondt ik kotor wat saai

Speel de game toch eerst maar eens voor alle zekerheid. Fable scoort volgens de eerste reviews gemiddeld lager als Kotor.

fixer187

Legacy Member
Zoals ik eerder al eens gezegd heb vond ik kotor mddelmatig en zelf er onder. Doormede de futuristische toestanden, saaie battles en repetitieve sidequests, ( racen was gewoon belachelijk en het jagen op beesten of den bountyhunter spelen ) en het verhaal dat ik na de ietsje meer als de helft zoiets had van jaja master dit apprentice dat, get on with it, just kill dine darth dude.
Het idiootste vond ik wanneer ge op da spaceship dacht ik voor het eerst tege dine darth vecht, die was echt zo simpel als iets, Ik bedoel maar 2 slagen en zene levensmeter was weg :wtf:. Dan komt da Bastille-wijf er eigen moeien juist voordat ge hem een kopje kleiner wilt maken en dan sluit ze haar eigen op met den darth, AAAARGGGGGHHHH :doh: Ik krijg gewoon iets van zulke situaties!!!
Ik snap niet dat het zo 'n goede scores krijgt in reviews, I just don't get it :confused: maar dit even wat :offtopic:

:ontopic: Het zal zeker een dijk van een game worden, ik kan het binnekort bij ne maat eens gaan testen, will keep you posted when it happens :p

In de PU zeiden ze wel bij de eind conclusies van de preview
+ De beginselen zijn sterk uitgewerkt
- Grote kans dat de game al snel in herhaling zal vallen
Wat ze het met het laaste bedoelen weet ik niet, zeiden ze er niet bij, volgende maand is er een review maar tegen dan hoop ik het al gespeeld te hebben :D

EternalSilence

Legacy Member
idd VS heeft een veeel grotere verkoopsmarkt van belgie, daarom laten ze alle games eerst daar releasen en al het daar tegenvalt komthet dan meestal nie uit in belgie .. :(

maar naar mijn weten zijn de amerikanen in de wolken van Fable
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan