Zoals ik eerder al eens gezegd heb vond ik kotor mddelmatig en zelf er onder. Doormede de futuristische toestanden, saaie battles en repetitieve sidequests, ( racen was gewoon belachelijk en het jagen op beesten of den bountyhunter spelen ) en het verhaal dat ik na de ietsje meer als de helft zoiets had van jaja master dit apprentice dat, get on with it, just kill dine darth dude.
Het idiootste vond ik wanneer ge op da spaceship dacht ik voor het eerst tege dine darth vecht, die was echt zo simpel als iets, Ik bedoel maar 2 slagen en zene levensmeter was weg

. Dan komt da Bastille-wijf er eigen moeien juist voordat ge hem een kopje kleiner wilt maken en dan sluit ze haar eigen op met den darth, AAAARGGGGGHHHH :doh: Ik krijg gewoon iets van zulke situaties!!!
Ik snap niet dat het zo 'n goede scores krijgt in reviews, I just don't get it

maar dit even wat

ntopic: Het zal zeker een dijk van een game worden, ik kan het binnekort bij ne maat eens gaan testen, will keep you posted when it happens
In de PU zeiden ze wel bij de eind conclusies van de preview
+ De beginselen zijn sterk uitgewerkt
- Grote kans dat de game al snel in herhaling zal vallen
Wat ze het met het laaste bedoelen weet ik niet, zeiden ze er niet bij, volgende maand is er een review maar tegen dan hoop ik het al gespeeld te hebben
