Archief - Fable Is Goud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TimeFtw

Legacy Member
is fable een turn-based of realtime rpg?
en is het wel een echte rpg of is het niet meer hack&slash??(zoals ninja gaiden bv.)

Naughty dog

Legacy Member
screwielowie zei:
is fable een turn-based of realtime rpg?
en is het wel een echte rpg of is het niet meer hack&slash??(zoals ninja gaiden bv.)

realtime

EryciusPuteanus

Legacy Member
het is zelfs één van de role playingste games die er ooit gemaakt zijn denk ik. Niks geen gezever met indrukwekkende hoeveelheden stats en zo, nee, ge wordt gewoon wie ge zijt/wilt zijn.

xbox

Legacy Member
hupla die amerikaans paljassen hebben het weer eerder, kijk daar wordt ik dus nie goed van é. Wat onderscheidt hun buiten hun egoïsme en drang naar ooirlog meer van ons?

Philippe

fixer187

Legacy Member
het is omdat ze vertalingen in het spel steken ( ondertittels, dat ze het maar niet in hunne kop halen om de voices in het nederlands te maken, B&W anyone... :doh: :angry: )

Dark_Bf

Legacy Member
De VS is een veel grotere markt, ik denk dat het daarop neerkomt.

Mijn Preorder komt binnen op 14 september...ff wachten dus nog.

Naughty dog

Legacy Member
Dark_Bf zei:
De VS is een veel grotere markt, ik denk dat het daarop neerkomt.

Mijn Preorder komt binnen op 14 september...ff wachten dus nog.

Dat ook, ma theeft ook voor een groot deel te maken met de vertalingen ;)

Ookal mag dit voor Fable NIET gebeuren.

Gamer 01

Legacy Member
Dark_Bf zei:
De VS is een veel grotere markt, ik denk dat het daarop neerkomt.

Mijn Preorder komt binnen op 14 september...ff wachten dus nog.

da heeft volgens mij er toch ni zoveel mee te maken, waarom komen games die in europa ontwikkeld zijn dan bijna altijd eerst uit in europa? 't heeft gewoon met de vervoersafstand, de vertalingen die ze voor gans europa moeten maken en de pal conversie enz....te maken

EryciusPuteanus

Legacy Member
Gamer 01 zei:
da heeft volgens mij er toch ni zoveel mee te maken, waarom komen games die in europa ontwikkeld zijn dan bijna altijd eerst uit in europa? 't heeft gewoon met de vervoersafstand, de vertalingen die ze voor gans europa moeten maken en de pal conversie enz....te maken
Fable wordt (werd :p ) toevallig wel in Europa gemaakt hoor ;)

d.C.

Legacy Member
Damn, deze wil ik echt hebben! Zal weer een dure periode worden. Ik moet nog een deel van m'n pc afbetalen omdat ik op het laatste moment niet meer kon werken deze week. En ik wil ook nog Half-Life 2 kopen volgende maand :(

Dan moet ons moeke maar wachten op haar geld :scream:

Weet iemand Fable goedkoper staan voor te pre-orderen? Bij www.dvdzone2.com kost hij €55 (Liefst wel een belgische shop, want 'k wil kunnen betalen met overschrijving)

Lemme

Legacy Member
xbox zei:
hupla die amerikaans paljassen hebben het weer eerder, kijk daar wordt ik dus nie goed van é. Wat onderscheidt hun buiten hun egoïsme en drang naar ooirlog meer van ons?

Philippe


Leuke veralgemening!:unsure:

slicer(r)

Legacy Member
heeft dat ook niet te maken met de omzetting van NTSC naar PAL?

cabel men

Legacy Member
is dat nu waar dat de europese versie nederlandse ondertiteling heeft?!

Phil

Legacy Member
vermoedelijk niet he

zou nog al lastig zijn voor pakweg spanjaarden

:ironic:

fixer187

Legacy Member
nieuwtje over fable, de coöp is geschrapt uit de uiteindelijke versie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan