Archief - Fable Is Goud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cabel men

Legacy Member
Phil zei:
vermoedelijk niet he

zou nog al lastig zijn voor pakweg spanjaarden

:ironic:
ik bedoelde dus da ge kon kiezen tussen de ondertittels he , want da stond toch hier op telenet bekke geleden da ze nederlandse ondertittles er ook gingen inzetten

xbox

Legacy Member
fixer187 zei:
is het eerste dat ik er van lees, :sad:
snogthans al oud nieuws, heeft hier denk zelfs nog op de website gestaan. Normaal had er zelfs nog een xbox-live modus in gestoken, maar ook die is gescghrapt :sad:

@ Lemme

Ja vertel em maar eens, waarom altijd die amerikanen voorrang krijgen?

El Di@bLo

Legacy Member
fixer187 zei:
het is omdat ze vertalingen in het spel steken ( ondertittels, dat ze het maar niet in hunne kop halen om de voices in het nederlands te maken, B&W anyone... :doh: :angry: )

:rofl: :rofl: B&W was zo schaamlijke vertaling :doh: :doh:
dooooooood! doooooooooood! :unsure:

Ik kijk wel uit naar B&W 2, staat hoog in men verlanglijstje
(fable ook)

embraced_one

Legacy Member
heb het spel gezien op mgevent 3 was zo zalig, sam zat da zo te spelen, eerst als klein kind dan als evil hero en dan als good hero :cry: :cry: khad goestiing om eer me zijne cd van door te gaan lopen :evil: :evil:

Lemme

Legacy Member
xbox zei:
snogthans al oud nieuws, heeft hier denk zelfs nog op de website gestaan. Normaal had er zelfs nog een xbox-live modus in gestoken, maar ook die is gescghrapt :sad:

@ Lemme

Ja vertel em maar eens, waarom altijd die amerikanen voorrang krijgen?

Tja, da weet ik ook ni zenne. Waarschijnlijk omdat de markt daar groter is denk ik.
Maar het is ni omdat die mannen daar hun games eerder krijgen dan wij, dat alle Amerikanen een dorst naar bloed en oorlog hebben en ze allemaal egoïstisch zijn eh. Dat was de enige reden waarom ik die opmerking maakte.

n/o offcourse! ;)

Gamer 01

Legacy Member
een quote van de review van ign:

The ultimate question must be asked since Peter Molyneux proposed the idea several times during Fable's development: Is this the greatest RPG of all time? No. No, it's not even the best RPG on Xbox (KOTOR's engaging story retains that crown). Okay, so it's not the greatest RPG ever, but I have to say it's one of my personal favorites. I really dig playing Fable, even multiple times. I know that some folks will be disappointed, that some will complain about what isn't there, but I still had a lot of fun and marvel at how involved I have become in my hero's life.

maar het krijgt een mooie 9.3 hoor ;)

Tsubasa

Legacy Member
Gamer 01 zei:
een quote van de review van ign:

The ultimate question must be asked since Peter Molyneux proposed the idea several times during Fable's development: Is this the greatest RPG of all time? No. No, it's not even the best RPG on Xbox (KOTOR's engaging story retains that crown). Okay, so it's not the greatest RPG ever, but I have to say it's one of my personal favorites. I really dig playing Fable, even multiple times. I know that some folks will be disappointed, that some will complain about what isn't there, but I still had a lot of fun and marvel at how involved I have become in my hero's life.

maar het krijgt een mooie 9.3 hoor ;)

hier nog iets

Fable is made of several layers of detail. Casual gamers who want a quick experience and some fun can run around the surface of the world, complete the main quest and sidequests, and get out after 15-20 hours of play. However, those who want a little more detail can read into the history of the world, learn a bit more about why certain events have importance. Then you can go a little deeper if you like, interact with NPCs, get married, have censored sex, buy and rent property, sell merchandise, kill everyone in a town (though they will respawn over time), play with kids, terrorize kids, kick chickens, or just get piss drunk and vomit all over yourself. And there is another layer after that. If you really want to spend a good 50-100 hours in Fable, you can. Go searching for all of the Easter Eggs -- Unlock ever silver chest, stumble upon time-sensitive events, figure out how to get hold of the Sandgoose, whatever that may be, or conquer the world with a frying pan.

I wanne do the last one....with a frying pan :unsure:

d.C.

Legacy Member
Damn jong! Als ik da laatste lees wordt die drang naar Fable enkel nog groter! I already love it :love:

Paceydre

Legacy Member
embraced_one zei:
heb het spel gezien op mgevent 3 was zo zalig, sam zat da zo te spelen, eerst als klein kind dan als evil hero en dan als good hero :cry: :cry: khad goestiing om eer me zijne cd van door te gaan lopen :evil: :evil:
Ik was daar ook bij, zat toen naast Sam en heb het spel toen zelf ook gespeeld :D

Nu is het wachten tot het spel hier in Europa uit zal komen en daarna zonder ik mij een tijdje af om zoveel mogelijk Fable te spelen.

Mvg,
Paceydre
Webmaster Fablefan.nl
http://www.fablefan.nl

cooly

Legacy Member
evil-duckie zei:
have censored sex, :
i want uncensored sex!!,
mja tis beter dan geen :p :D
spel lijkt idd wel super te gaan worden,ik ga et mij zeker kopen:)
(als ik geld heb)

fixer187

Legacy Member
1.
Gamer 01 zei:
een quote van de review van ign:

No, it's not even the best RPG on Xbox (KOTOR's engaging story retains that crown). Okay, so it's not the greatest RPG ever, but I have to say it's one of my personal favorites.


2.
evil-duckie zei:
hier nog iets

Fable is made of several layers of detail. . However, those who want a little more detail can read into the history of the world, learn a bit more about why certain events have importance. Then you can go a little deeper if you like, interact with NPCs, get married, have censored sex, buy and rent property, sell merchandise, kill everyone in a town (though they will respawn over time), play with kids, terrorize kids, kick chickens, or just get piss drunk and vomit all over yourself. And there is another layer after that. If you really want to spend a good 50-100 hours in Fable, you can. Go searching for all of the Easter Eggs -- Unlock ever silver chest, stumble upon time-sensitive events, figure out how to get hold of the Sandgoose, whatever that may be, or conquer the world with a frying pan.

I wanne do the last one....with a frying pan :unsure:

1. Ik vond persoonlijk eigenlijk kotor maar matig en alles maar basic.Ik heb het wel ettelijke uren met bezig geweest om het uit te spelen en de sideQuests te doen, maar toch er miste gewoon bij alles iets. Of misschien is het dat ik vind dat een rpg het leukst is met zwaarden, bogen en de magie die er bij hoort en niet laser blasters en lightsabers. Wat het verhaal betreft...
Was ik alleen verrast met de ontwikkeling dat jij den big chief was van de Sith, k vergeet even de naam, ...Mallak?

Dit was even :offtopic: maar wat Molyneux zegt in puntje 2, daardoor gaat het bij mij de beste rpg op de xbox worden ( niet de BESTE, Baldurs Gate ontronen is kwasi onmogelijk ). Het is nog even wachten tot de bevestiging, but I know what I like. Wat ik al heb gehoord en gelezen valt in die cattogorie I LOVE IT!

btw Heb gelezen in het laatste nr van het nederlands xbox magazine dat je iemand kunt onthoofden en er voetbal mee kunt spelen, dat ze het maar niet wagen om maar iets te censureren, then would be really PISSED!!!

Inspector Monkfish

Legacy Member
fixer187 zei:
btw Heb gelezen in het laatste nr van het nederlands xbox magazine dat je iemand kunt onthoofdde en er voetbal mee kunt spelen, dat ze het maar niet wagen om maar iets te censureren, then would be really PISSED!!!

In belgië wordt er toch nauwelijks iets gecensureerd, dus we moeten ons geen zorgen maken.

guy666

Legacy Member
Kotor de beste RPG allertijden noemen vind ik ook zwaar overdreven. Uiteindelijk is het neverwinter nights maar dan in een starwars jasje.

Cakeman

Legacy Member
guy666 zei:
Kotor de beste RPG allertijden noemen vind ik ook zwaar overdreven. Uiteindelijk is het neverwinter nights maar dan in een starwars jasje.
Ik geloof dat ze de beste RPG op de Xbox bedoelen. Daarmee ga ik trouwens volledig akkoord dan.

Xiron

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijpt is de vechtstijl real time --> zo niet om de beurt (turn-based) en zo schokkend & achterljik :) ....??
Maar echt , gewoon vollen bak fighten hehe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan