Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hchest zei:Echt superspel, heb het sinds vrijdag en speelt zo soepel met stuur
Kom natuurlijk wel van 2010 met hetzelfde stuur maar je voelt je wagen meer schuiven en daardoor moet je meer corrigeren.
Zeker niets voor arcademensen![]()
. Heb geen racespel en wil mijn stuur uittesten, proberen voor deze week het spel te gaan halen.hatetn zei:daarnet een spanjaard tegen gekomen. deze multiplayer leg ik dus nooit meer aan. serieus wat is er nu leuk om constant mensen er uit te proberen rijden?
met 21 man is het onspeelbaar door lag.
de enige deftige race die ik online heb gedaan was een waar de helft er elkaar afreed in de eerste bocht en ik de rest van de race niemand meer zag omdat ik direct in de eerste plaats lag.
race games online zitten toch altijd vol onnozele mensen.
zijn er mensen die een co-op WK willen doen? dan is het toch niet voor niets geweest dat ik de code heb gebruikt
[PwF]Hchest;15908418 zei:Mensen die dit spel nog spelen?
)