Archief - F1 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lookoutordie

Legacy Member
tv spot:

[youtube]Esr_VigYFjQ&feature=player_embedded[/youtube]

Dev. diary 3:

[youtube]wanWdvxS9A0&feature=player_embedded[/youtube]

lookoutordie

Legacy Member
Gisteren was er een klein event waar mensen van het officiele Codemasters forum het definitieve spel mochten testen. De bevindingen waren heel goed, vooral de handling en de Safety Car vielen in de smaak. Ook waren er een paar glitches opgemerkt maar die zouden gepatchd worden op de release zelf.

dj unc

Legacy Member
Damn, spel kost maar 41,90€ in dreamland, kheb eentje langs de kant laten leggen want de zoon zijn kadootjes kostten iets meer dan gedacht :(
Morgen of overmorgen toch gaan halen.

Hoe zijn de eerste bevindingen van de mensen die hem al hebben?

lookoutordie

Legacy Member
Ik ga hem ook halen bij Dreamland denk ik. Hopelijk krijg ik hem deze week vast.
Laat zeker nog iets weten. Spel blijkt goed in de smaak te vallen volgens velen onder ons.

[PwF]Hchest

Legacy Member
Echt superspel, heb het sinds vrijdag en speelt zo soepel met stuur :)

Kom natuurlijk wel van 2010 met hetzelfde stuur maar je voelt je wagen meer schuiven en daardoor moet je meer corrigeren.

Zeker niets voor arcademensen :D

lookoutordie

Legacy Member
Hchest zei:
Echt superspel, heb het sinds vrijdag en speelt zo soepel met stuur :)

Kom natuurlijk wel van 2010 met hetzelfde stuur maar je voelt je wagen meer schuiven en daardoor moet je meer corrigeren.

Zeker niets voor arcademensen :D

Speel je met Xbox wireless wheel? Ik heb mij ook zo een gekocht en zit de demo van Forza 3 te spelen :p. Heb geen racespel en wil mijn stuur uittesten, proberen voor deze week het spel te gaan halen.

M00WALKER 1982

Legacy Member
Hi guys, als jullie regelmatig F1 2011 gamen voeg me maar toe!!!
xbox-live ID: M00NWALKER 1982
thanksss

SHIGSY

Legacy Member
Ben me enorm hard mee aan het amuseren met mijn broer in split screen. Nog wachten tot 11 oktober voor ik het online kan proberen maar we zien het volledig zitten!

lookoutordie

Legacy Member
M00NWALKER, heb je toegevoegd.

@Shigsy: Geef je gamertag al dan kan ik je toevoegen of jij mag mij ook altijd toevoegen (lookoutordie).

Ik wacht op een storting, dacht vandaag maar het zal morgen zijn. Dus morgen F1 voor mij :).

hatetn

Legacy Member
daarnet een spanjaard tegen gekomen. deze multiplayer leg ik dus nooit meer aan. serieus wat is er nu leuk om constant mensen er uit te proberen rijden?

met 21 man is het onspeelbaar door lag.

de enige deftige race die ik online heb gedaan was een waar de helft er elkaar afreed in de eerste bocht en ik de rest van de race niemand meer zag omdat ik direct in de eerste plaats lag.


race games online zitten toch altijd vol onnozele mensen.

zijn er mensen die een co-op WK willen doen? dan is het toch niet voor niets geweest dat ik de code heb gebruikt

Kennaah

Legacy Member
hatetn zei:
daarnet een spanjaard tegen gekomen. deze multiplayer leg ik dus nooit meer aan. serieus wat is er nu leuk om constant mensen er uit te proberen rijden?

met 21 man is het onspeelbaar door lag.

de enige deftige race die ik online heb gedaan was een waar de helft er elkaar afreed in de eerste bocht en ik de rest van de race niemand meer zag omdat ik direct in de eerste plaats lag.


race games online zitten toch altijd vol onnozele mensen.

zijn er mensen die een co-op WK willen doen? dan is het toch niet voor niets geweest dat ik de code heb gebruikt

Was in F1 2010 ook, gwn eerste bocht inhouden en de helft crashed op elkaar in en dan kun je rustig weg rijden.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
[PwF]Hchest;15908418 zei:
Mensen die dit spel nog spelen?

Misschien gewoon eens online gaan en een paar races rijden. daar kom je wel nog volk tegen denk ik.

anders op trueachievements.com eens kijken, daar zijn er regelmatig wel gamesessies voor dit spel.


Het probleem hier is vooral dat, wanneer gamers een spel op xbox uitspelen direct overschakelen op een ander en niet of toch niet vaak het spel blijven spelen gewoon voor de fun. Terwijl dat op ps3 misschien wel vaker voorkomt (denk ik).

persoonlijk heb ik dit spel niet, omdat ik simpelweg de vorige nog niet uit heb (die ligt hier ook al meer dan een jaar te liggen :( )

hatetn

Legacy Member
lol op ps3 doen ze dit niet. de ps3 is al even erg gekomen als het op trophie hoeren aankomt en een matig spel waar ze niet eens de moeite doen om de fouten van het jaar ervoor eruit te halen blijft nu eenmaal niemand spelen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
aah, k'weet nie.
ik heb maar kort (1 jaar) een ps3 gehad.
en heb geen één spel met throphies gespeeld in die tijd.

en van bugs in dit spel weet ik ook niks (moet de vorige nog spelen)

[PwF]Hchest

Legacy Member
Ah ja hatetn zal zijn leven lang blijven bitchen volgens mij.

Pitbug is eruit, SC is in het spel, en het speelt beter dan ooit.

hatetn

Legacy Member
en daarom heeft iedereen het samen na een maand aan de kant gegooid. pitbug er uit? iets minder frequent maar ze zit er nog steeds. net zoals al de andere met het verschil dat ze er nog een setup bug hebben ingestoken.

en sorry maar ik bitchen over alles. ze brengen 2x hetzelfde spel uit en doen nog nooit de moeite om grote fouten aan te pakken. ik zou blij moeten zijn mss, dit spel is een verspilling van geld als je 2010 had. niets van verbeteringen en ze zijn er in geslaagd om u te verplichten om uw online pass te gebruiken voor een offline achievement.

[PwF]Hchest

Legacy Member
:hug::hug::hug:

Pitbug is er wel degelijk uit hoor :s

Anyway, iemand zin om samen met een maat een competitie op te starten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan