moeder_theresa
Legacy Member
Das zever he makker.
Ik heb in Forza 3 op de hoogste moeilijkheidsgraad alle races beeindigd op de eerste plaats, en dit zonder rijhulp.
Ik kan meer dan goed racen op de console.
Ik heb enkel een hekel aan bv. pitstops omdat dit niets meer met plezier te maken heeft, en daar speel ik spellen voor.
En NFS vind ik kutspellen (vooral die nieuwe hot pursuit).
Grtz
Ik heb in Forza 3 op de hoogste moeilijkheidsgraad alle races beeindigd op de eerste plaats, en dit zonder rijhulp.
Ik kan meer dan goed racen op de console.
Ik heb enkel een hekel aan bv. pitstops omdat dit niets meer met plezier te maken heeft, en daar speel ik spellen voor.
En NFS vind ik kutspellen (vooral die nieuwe hot pursuit).
Grtz
. Vorig jaar in Singapore zag je ook vuurwerk naast de track.
