Archief - F1 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
Das zever he makker.
Ik heb in Forza 3 op de hoogste moeilijkheidsgraad alle races beeindigd op de eerste plaats, en dit zonder rijhulp.
Ik kan meer dan goed racen op de console.
Ik heb enkel een hekel aan bv. pitstops omdat dit niets meer met plezier te maken heeft, en daar speel ik spellen voor.
En NFS vind ik kutspellen (vooral die nieuwe hot pursuit).

Grtz

Kennaah

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Das zever he makker.
Ik heb in Forza 3 op de hoogste moeilijkheidsgraad alle races beeindigd op de eerste plaats, en dit zonder rijhulp.
Ik kan meer dan goed racen op de console.
Ik heb enkel een hekel aan bv. pitstops omdat dit niets meer met plezier te maken heeft, en daar speel ik spellen voor.
En NFS vind ik kutspellen (vooral die nieuwe hot pursuit).

Grtz

Bij mijn weten moet je bij endurance racen in Forza 3 gaan pitstoppen om te gaan tanken.
Als je dit op de hoogste moeilijkheids graad hebt gedaan, heb je zeker een pitstop moeten maken.

Dit was ook zo in forza 2.

SSSander

Legacy Member
@ moeder_theresa

gij noemt u ne echte racer die op het moeilijkste niveau speelt, ma ge wilt geen pit stop doen? Ik noem me een redelijke racer en ik haat het dat in forza u banden en benzine zomaar worden bijgevuld zonder dat er mensen aan te pas komen, een knip met u vingers en het is gebeurt. En dat noemen ze dan authentiek.
Fouten maak je op de baan, maar zeker ook in de pitstops. Als je 2-3 jaar geleden ook maar naar 1 races op tv hebt gekeken, waren de pitstops de belangrijkste en meest spannende dingen van de hele 2uur. een benzineslang mee, bij de verkeerde gaan staan,...

Tsjonge jonge, ge hebt echt geen idee hoe belangrijk ne pitstop is en hoe het is om in het echt te racen. Zoals hatetn zegt, ga maar wat nfs spelen...

hatetn

Legacy Member
op de hoogste moeilijkheisgraad zonder assists en geen pitstop moeten doen. tot een bepaalde klasse lukt dat nog net maar daarboven ben je verplicht om het te doen. want uw wagens heeft niets meer van grip en als je niet binnengaat kun je het daardoor alleen al vergeten. dan ben ik nog niet bezig over het feit dat de wagens geen benzine genoeg hebben om het einde te halen. ik heb het spel op hoog niveau gespeeld en weet goed genoeg hoe het werkt.

en om over te schakelen op F1 2010. zet het daar op expert en kom zeggen dat je de race kunt uitrijden zonder een pitstop en dan ben je helemaal aan het zeveren.

moeder_theresa

Legacy Member
Kennaah zei:
Bij mijn weten moet je bij endurance racen in Forza 3 gaan pitstoppen om te gaan tanken.
Als je dit op de hoogste moeilijkheids graad hebt gedaan, heb je zeker een pitstop moeten maken.

Dit was ook zo in forza 2.

Ik zeg niet dat ik geen pitstops gemaakt heb, ik doe ze gewoon niet graag.
Dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening. Als we allemaal dezelfde mening hadden, dan was het maar saai.
Het is ook niet zo, dat als je niet graag pitstops maakt, dat je dan niet goed kan racen he.
In ieder geval, genoeg gezeverd, het gaat hier over F1 2011.

Grtz

lookoutordie

Legacy Member
SHIGSY zei:
Zijn zo van die leuke achtergronddetails. "In het echt" zie je soms ook de schaduw op de baan van de helikopter.

Ik vond het wel tof gedaan :). Vorig jaar in Singapore zag je ook vuurwerk naast de track.

Een vraagje, is een xbox 360 wireless wheel de moeite om te kopen? Blijkbaar heeft dit stuur FFB.

Kennaah

Legacy Member
Dat kunnen ze wel maar fatsoenlijke reflectie in u spiegels was te moeiljk

hatetn

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ik vond het wel tof gedaan :). Vorig jaar in Singapore zag je ook vuurwerk naast de track.

Een vraagje, is een xbox 360 wireless wheel de moeite om te kopen? Blijkbaar heeft dit stuur FFB.


ik heb eigenlijk irl nog nooit vuurwerk gezien tijdens de race maar kom.

lookoutordie

Legacy Member
hatetn zei:
ik heb eigenlijk irl nog nooit vuurwerk gezien tijdens de race maar kom.

Ik denk dat dat ook niet toegestaan is irl... Stel u voor dat zo'n pijl tegen een heli komt.

TheProject

Legacy Member
ik kan niet wachten om te kijken hoe realistisch deze zal zijn...

Robintje

Legacy Member
even vraagje mannen,

waar bestellen jullie jullie spellen ?
ik zelf op media offer ( vanwege goedkope prijs ) is eerste x dus service weet ik niks van, ik ben even de naam kwijt waar ik het eerst altijd deed.

heb nu battlefield 3 daar besteld en ga nog F1 2011 & FIFA 12 nog bestellen tenzij iemand een andere tip heeft ?

Kennaah

Legacy Member
Robintje zei:
even vraagje mannen,

waar bestellen jullie jullie spellen ?
ik zelf op media offer ( vanwege goedkope prijs ) is eerste x dus service weet ik niks van, ik ben even de naam kwijt waar ik het eerst altijd deed.

heb nu battlefield 3 daar besteld en ga nog F1 2011 & FIFA 12 nog bestellen tenzij iemand een andere tip heeft ?

Je kunt dan beter op zavvi/thehut/amazon/shopto bestellen

Media offer die verkopen allemaal UK games aan en zo lijkt het alsof ze goedkoper zijn, maar als je ze vergelijkt met UK shops zijn ze duurder.

Robintje

Legacy Member
@Kennaah

die verkopen allemaal UK games aan ? dus dat betekent dat het niet de NL versie is of hoe moet ik dat zien ? of kun je het mij even uitleggen wat je precies bedoelt ? want anders ga ik wel bij zavvi bestellen alle 3 de games die ik nog wil.

lookoutordie

Legacy Member
Het spel is goud gegaan :), de release komt dichterbij!

295835_10150271880372060_74881132059_8124494_1344422435_n.jpg

lookoutordie

Legacy Member
Inderdaad :p er staan een paar grappige figuren tussen. Zolang het spel maar goed is xD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan