Archief - Evil Genius

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thundrer

Legacy Member
Heeft er iemand een idee hoe je een overschot aan lijken kan kwijtgeraken?
Want freezers blijven maken is nogal plaatsinnemend...

Farnsworth

Legacy Member
enkel de agenten afmaken die te dicht bij "evil" plaatsen (= shooting range, armory) komen.

Sk8erMatty

Legacy Member
Ik heb het spel nu ook al 2 keer geprobeerd...

1ste keer: diene peet dadde moet ondervragen kwam toen wel af maar ik bleef hem maar ondervragen ma diene wou gewoon NIETS kwijt
2de keer: er kwam zelfs GENE peet af !

Ma 'k vinnet wel een cool spel, ik heb dan ook es diene "cheat" uitgeprobeerd maar ik kreeg in de 1ste plaats al geen nieuwe kamers bij er kwam alleen bij mijn oude kamers weer "new" te staan maar ik kreeg wel nog redelijk sjieke objecten bij voor in de training room maar die werden dan weer niet gebruikt en wat die traps betreft, nja :wtf: dan crasht het spel en moet ik m'n pc'tje weer rebooten dus ja ... maar ben wel es benieuwd naar het volledige spel

:niceone: One to try

Tweek

Legacy Member
hehehe just ook is den demo gespeeld
sjiek spel imo kvon dungeon keeper al plezant en dees is ook goe
wel idd hatelijk als ze uw armory opblaze
intervolg bouwek die armory compleet vanachter da ze ne lange weg moete aflegge voor ze den boel kunne sabotere

kga zeker de full kope

D3C0Y

Legacy Member
mja, ze blazen enkel iets op als ge de verkeerde ondervraagt :p, die overmeestert uw ondervrager dan en legt een bom

$vekke

Legacy Member
waarom zijn sommige ventjes in de barracks (slaapplaatsen) zo aan't freake?
zij doen neukgebaartjes of kloppen met hun vuisten tegen de muur :s
Waarom doen ze het? en wat kan ik er aan doen?

Dradze

Legacy Member
Ik had dat ook toen ik meer bedden plaatste. En wat moet je doen met die Chinese super-agent als je hem hebt gevangen genomen?

Tweek

Legacy Member
Dradze zei:
Ik had dat ook toen ik meer bedden plaatste. En wat moet je doen met die Chinese super-agent als je hem hebt gevangen genomen?

dan moete mee uwe evil genius die gaan uitlache
dus gewoon uwe evil dude aanklikke en dan op de cel klikke
als ge da gedaan hebt is den demo gedaan

DarK-Shadow

Legacy Member
het is wel een leuk spel (vooral het evil thema is leuk) maar ik hoop dat dit maar een beperkt deel is van het hele spel, het is wel leuk voor even, maar na een tijd is het allemaal hetzelfde, een basisje bouwen, wat bewapenen, wat vallen plaatsen, wat minions aanstellen, en dan aanvallers afhouden, en zoals ze zeggen later wat doomsdaytoestellen bouwen. Maar dat is het zowat zeker? Ik weet niet of dat lang gaat boeien??

-Wat kun je doen met die lijkzakken? Als ik echt een evil genie was zou ik die in de minions-soep mengen, of buiten hangen om agenten weg te jagen! :D
-Hoe kom je in het echte spel eigelijk aan geld?

Tweek

Legacy Member
normaal gezien zulde aan geld geraken door oftewel :
agenten te gijzelen (benk ni zeker van)
kunstvoorwerpen of gebouwen stelen en losgeld vragen

Farnsworth

Legacy Member
$vekke zei:
waarom zijn sommige ventjes in de barracks (slaapplaatsen) zo aan't freake?
zij doen neukgebaartjes of kloppen met hun vuisten tegen de muur :s
Waarom doen ze het? en wat kan ik er aan doen?

Dat betekent dat hun uitweg is afgeblokt door een voorwerp (meestal bed of kast). Als je inzoomt, hoor je ze schreeuwen.

Creeping Death

Legacy Member
Plezant spelleke, sinds Startopia geleden da er nog is ne goeie dungeonkeeper kloon is uitgekome.

Foose

Legacy Member
zalig spel !!!
Alleen moeten uw mannekes wa meer hunne plan trekken ipv altijd te gaan slapen. Soms zitten de seals binnen en doen die gewoon nix.
Of ne kerel ondervragen ook niet :doh:
Ma wa kunde met dne genius doen ? nix ? :p
Ma voor de rest ist cool

Seraph

Legacy Member
Naar red alert gaan dan staat heel de basis in rep an roer. :p
The boss, die kan zijn eigen minions killen moahaha. :D

Nostradamus2000

Legacy Member
had eindelijk die geheime agent kunne belachelijk maken draai men rug en ineens kild dien men EVIL genius :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan