Archief - Evil Genius

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
ze hadden een bom geplaats nadat ze iemand van hun eigen manne hadden bevrijd uit mijn cel en boem! helft van m'n 2e trainingsroom eraan en de helft van m'n armory :'(

Psy

Legacy Member
probleem is dat (volgens hun forums toch) de demo een stukje overdreven is om de constante 'flow' van actie erin zou blijven..
tijdens de full game zou het er een stuk makkelijker aan toe gaan omdat er dan een pak minder vijanden constant gedropt worden.
ook heb je in de full traps e.d, betere deuren enz om ze af te houden..
kvind persoonlijk dat ze nogal veel van de basis features uit de demo gelaten hebben, ze doen het spel met de demo vrij chaotisch overkomen imo.

MacK

Legacy Member
een leutigheidje, kweet niet of je het al gemerkt hebt:

je moet als je in het menu ofzo zijt , eens ctrl + tab duwen (om naar windows te gaan) en dan eens in je startbalk kijken naar het geminimaliseerde venster van Evil Genius ;) .

Je ziet er "Evil <jouwnaamhier> + een leuke commentaar"

marcel

Legacy Member
kristofke_1 zei:
nope, mssn drivers ofzo? En in de readme staat dat sommigte grafische kaarten problemen gaven...

ik heb gisteren pas nieuwe drivers afgehaald... en ik heb directx 9c.
en mijn grafische kaart staat niet in die lijst.

Holy Paladin

Legacy Member
das toch zo moeilijk nie, zet gewoon op minion screen alles een pak hoger en constant red alert, ze komen nie binne die 'goeie' :p

Osiris888

Legacy Member
Mijn armory en barracks ontploft ==> gevangene ontsnapt + wapenrekken afgebrand + 20 guards dood:sad:

Farnsworth

Legacy Member
Als ik de cheat invoer voor meer traps en meer kamers, crasht hij soms naar mijn bureaublad.
bv. plaatsen van een lasertrap = crash
Meeste van de traps lijken nog niet te werken in de demo :(

btw cheat is "shift + ctrl + alt +d" en vervolgens "shift + alt + i"

Timmie

Legacy Member
klopt, traps werken bij mij ook niet, en die extra kamers die ge daardoor krijgt bouwen ze niet :(

BaTTlelorD

Legacy Member
maakt het eigenlijk een verschil of ge uw alarm of groen of geel zet ? (buiten da ze hun eigen dan al direct bewapene op geel)

Timmie

Legacy Member
Ge zegt het zelf al, ze bewapenen zichzelf, dus kunnen ze beter de aanvallen aflsaan..

Timmie

Legacy Member
ja die werkt, maar niet alles is unlocked dan en het lijkt alsof die unlocked dingen niet werken :)

Chronic

Legacy Member
ge kunt wel goed gebruik maken van die stevigere deuren en van proximity mines en van disguised cells

xReAVeRx

Legacy Member
fuck krijg een james bond feeling bij da spel, ma tis wel een vreed cool spel

Timmie

Legacy Member
Blijkbaar vind iedereen het goed :) da's nu het voordeel als een minder bekend spel goed uitdraait. Gehypte spellen zijn meestal een teleurstelling..

xReAVeRx

Legacy Member
idd, ma nie zo goed voor men wallet --> rome total war, hl², wh40k: dawn of war :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan