Archief - Evil Genius

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
"See just how evil you really are in the demo for the strategy game inspired by campy 1960s superspy movies, to be available on GameSpot DLX.
Vivendi Universal Games will release the demo to Elixir Studios' upcoming game Evil Genius on Monday morning. The 192MB playable demo ...."


www.strategyplanet.com/evilgenius
demo zou vandaag moeten uitkomen (check gamershell e.d later op de dag), full game eind september.
spel is beetje als dungeon keeper, ondergrondse basis bouwen met gadgets/funny stuff, zelf ben je dus de 'evil genius'.
Met als thema 60's jaren met hun Spy's e.d a la austin powers..
80MB quicktime trailer kan je alsook op GH downloaden ( http://www.gamershell.com/download_6704.shtml )
ik kan in ieder geval al niet wachten.. :crazy:

Farnsworth

Legacy Member
Lijkt mij wel een fijn spel, vooral de austin powers stijl

Ik ga m'n dr Evil lachje al oefenen ... :scream:

EryciusPuteanus

Legacy Member
Alleen al het thema spreekt blijkbaar een grote groep mensen aan :D

En zoals ik al in de newspost zei zullen we 'm zo rap mogelijk lokaal zetten ;)

Psy

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Alleen al het thema spreekt blijkbaar een grote groep mensen aan :D

En zoals ik al in de newspost zei zullen we 'm zo rap mogelijk lokaal zetten ;)

ah, twas al als news gepost :)
my bad, tis al tijd geleden dat ik nog eens de mainpage geleze heb, kom hoofdzakelijk op de forums :p

Holy Paladin

Legacy Member
dungeon keeper ownt zo hard, jammer dat et altijd crasht bij mij

kga die demo vannacht downloaden, hopelijk lokaal dan :)

joyraider

Legacy Member
de demo is momenteel nog aan het uploaden naar de server.. over ongeveer een dik uur zou hij er moeten zijn :)

Farnsworth

Legacy Member
Ik vind het wel lollig spel :) ga zeker de full game eens proberen

Chronic

Legacy Member
ik krijg diene thief maar ni deftig interrogated kheb em nu al zeker 6 keer laten interrogaten en nog altijd niks

kristofke_1

Legacy Member
Chronic zei:
ik krijg diene thief maar ni deftig interrogated kheb em nu al zeker 6 keer laten interrogaten en nog altijd niks

da verschilt volgens mij van keer tot keer, heb de demo 3 keer gedaan en was bijna elke keer anders, soms is 1 keer goed, heb al gehad da ik 8 keer moest ondervragen voordat hij iets zei

Timmie

Legacy Member
Zalig spel :) heeft zo beetje weg van een film. Maar dan zijt gij de evil guy, basisje bouwen, verdedigen, .. gewoon geniaal ..

it's all in the name :)

marcel

Legacy Member
is er nog iemand bij wie alles wit ziet? alle, die 4 mannekes van den tutorial staan in het grote witte niets bij mij :wtf:

kristofke_1

Legacy Member
nope, mssn drivers ofzo? En in de readme staat dat sommigte grafische kaarten problemen gaven...

Chronic

Legacy Member
als je alle objecten, valstrikken en een paar extra kamers wil hebben doe dan ingame : shift+ctrl+alt+d en dan shift+ctrl+I

Thundrer

Legacy Member
Iemand een verklaring waarom mijn cel of andere dingen zomaar opeens ontploffen?!

Psy

Legacy Member
Thundrer zei:
Iemand een verklaring waarom mijn cel of andere dingen zomaar opeens ontploffen?!

die vijanden die vrij in uw base rondlopen (zolang je base op groen staat) plaatsen af en toe wel eens een bommetje.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan