DaTa
Legacy Member
the_master_M zei:Sorry hoor maar als die waalse captain evengoed engels kan als degene die het probleem aankaart gaan we nogal een figuur slaan bij de internationale community (ons reputatie is nu toch al om zeep, ma ge moet ni nog meer olie op het vuur gooien e)
Ik dacht net hetzelfde, nu hebben ze weer het beeld dat alle Belgen gebrekkig Engels praten, zo slecht dat die post geschreven was.
)