Drama in Belgische community!
Zoals in de replies op die post staan geschreven is de oplossing toch simpel.
Dat beide mensen gewoon samenwerken.
Het hangt er vanaf wat het doel is natuurlijk beide managers willen dat België het goed doet.
Of ze blijven er moeilijk over doen en het team heeft geen moraal en geen goede setup.
Ook betwijfel ik de objectiviteit van de post op Teamliquid.
(Die de duidelijk een kant kiest, en moest het een officiële ESL mening zijn zou het in deftig Engels geschreven zijn.)
Uiteraard heeft iedereen recht op zijn mening, maar een probleem op een forum als Teamliquid zo uitleggen is gewoon drama zoeken.
Terwijl beide partijen dit onderling moeten oplossen.
Laat beide partijen het toch onderling uitwerken.
Note: Dit is mijn objectieve mening uiteraard, ik vind het allemaal onnodig voor een spelletje.
Ik heb als laatste nog een vraag:
Klopt het wat er in een response van FwRtje wordt gezegd:
quote:
There are three officials languages in Belgium : Dutch, French and German. He didn't even mention English.
The best thing is
ESL Benelux only languages are English and Dutch. So dont even bother to speak french or german to me rofl
Zou maar dom zijn als dit waar is, dan moeten mensen uiteraard niet verschieten als de walen een beetje pissig zijn.
Maarja laten we hopen dat het opgelost geraakt.