Archief - ESL Belgium Captain

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
ESL: Frontpage - Benelux - ESL - The eSports League

Dus in het kort, elk land moet een kapitein hebben die het nationaal team zou kunnen coachen.
Als kapitein (of coach) YARRRR kan je het best de volgende eigenschappen hebben.
-volwassen ingesteld
-beheerst de engelse taal
-verantwoordelijk

wat ik persoonlijk ook nog vind wat een kapitein moet hebben: YARRR

-Degelijk inzicht in spel
-softskills
-gecoördineerd werken en plannen
-motivatie, het beste hebben voor zijn spelers
-TIJD! =)

Denk eraan, de kapiteins YARRRRR moeten niet per se GM zijn, imo. Ze moeten gewoon genoeg inzicht hebben om andere spelers te kunnen begeleiden.

Voor de rest staat er nog meer info via de link bovenaan.
Wie zouden jullie graag als head of belgian starcraft 2 team willen zien?

BelgianTerror

Legacy Member
Hmm, een nationaal team oprichten gesponsord door 9lives?

Ma bon, ik heb er even geen tijd voor, wel benieuwd wie het gaat worden en wie deel zal uitmaken van het team... daarna neem ik (of jullie) wel even contact op ^^

SerDiuK

Legacy Member
Ik denk dat Cherrymoon het gaat halen. Ik weet dat hij kandidaat is en hij kent de mensen bij ESL goed.

Raaf

Legacy Member
Allez, bouli maakt kans om in het team te zitten, ik hoor het al ^^

bouli

Legacy Member
Imo is cherrymoon totaal niet volwassen ingesteld, mja hij heeft daar veel vriendjes dus zal het wss wel worden

stYnG

Legacy Member
Ik stem voor xionn, spoon, arcane of orly als teambe captain!

wireke

Legacy Member
Ge moet duidelijk het verschil maken tussen captain en spelers. Captain is iemand die gewoon genoeg kennis moet hebben om de beste spelers op te stellen. Dunno hoe het juist zit maar als cherry zich kandidaat heeft gesteld denk ik dat we weten wie captain is.

Ik denk dat hij wel genoeg kennis/connecties heeft om de juiste spelers op te stellen. Dunno of alle A-spelers van België wel gaan willen.

Ik denk vooral aan Orly & Feast. Zoude die tijd willen steken in zoiets?

stYnG

Legacy Member
Zorrotwee zei:
Waarom feast niet?

Omdat ik feast niet zo goed ken, en ik dus geen idee heb of hij wel bekwaam is voor zo'n functie.

Een goede captain heeft vooral een objectieve en volwassen ingesteldheid, wat ik wel zie in de 4 die ik vernoemde.

GL team BE!

Zorrotwee

Legacy Member
Ik ken feast ook niet echt, maar hij heeft al bij veel grote teams gezeten dus ik denk dat hij ervaring heeft die de andere minder hebben.
Wie beslist er wie het wordt? Stemming of kiest de organisatie?

SerDiuK

Legacy Member
De National Manager op ESL beslist wie het wordt, ironisch genoeg een Nederlander. Ik betwijfel dat Feast captain zou worden, hij heeft zijn reputatie ook niet mee.
Ik zou het doen maar heb wat weinig tijd de laatste tijd met m'n werk.

Xeo Pablo

Legacy Member
Ik vraag mij af of ze serieus gaan spelen, en of mensen zoals huk en naniwa gaan willen meedoen.

Xeo Pablo

Legacy Member
Raar dat geen van beide zweden als favoriet vernoemt. Nani, sase, jinro, thorzain, morrow, haypro, ... good luck beating that.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan