Archief - Dungeon Siege III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
Het probleem is dat een start van een spel superbelangrijk is. Ik ben een pc-gamer, geen console fan. Dus ik wil ook dat de besturing goed aanvoelt, is dit niet het geval zal ik het niet lang volhouden (zoals nu dus).

Daarnaast kan ik me niet veroorloven om overal veel tijd in te steken om te weten of het goed is of niet. Een spel moet direct klikken. Het aanbod is te groot, en mijn tijd te kort :-)

Thorazer

Legacy Member
Net uitgespeeld en vond het al bij al een leuke game om gespeeld te hebben :)

Zeker eens kopen als je het goedkoop kan vinden.

Mvg

freakykiller

Legacy Member
Groopy zei:
Het probleem is dat een start van een spel superbelangrijk is. Ik ben een pc-gamer, geen console fan. Dus ik wil ook dat de besturing goed aanvoelt, is dit niet het geval zal ik het niet lang volhouden (zoals nu dus).

Daarnaast kan ik me niet veroorloven om overal veel tijd in te steken om te weten of het goed is of niet. Een spel moet direct klikken. Het aanbod is te groot, en mijn tijd te kort :-)

Ja maar als je het koopt dan kan je evengoed maar maken dat het geld ervoor zijn nut had :p ?

Groopy

Legacy Member
freakykiller zei:
Ja maar als je het koopt dan kan je evengoed maar maken dat het geld ervoor zijn nut had :p ?

Zeer zeker, daarom lees ik eerst grondig veel reviews en commentaren voor ik een spel koop :-)

stoomboot

Legacy Member
'k Vond het spel zeer leuk, maar veel te kort.
't Is wel absoluut geen spel dat ik nog eens zou herspelen met een ander char, dit gewoon omdat het exact hetzelfde is en doordat het echt zo kort was, zal ik nog wel enorm lang weten waar alles weer op zou uitdraaien.


Heb het spel enkel met een controller gespeeld, dus van al die problemen met muis/keyboard weet ik niets. (Maar in mijn ogen horen dit soort spelen ook enkel met controller gespeeld te worden)


Ik raad wel niemand aan om volle pot te betalen voor dit spel :p

diknmuis

Legacy Member
zondagavond de demo eens gecheked met controller, een indruk die niet het aanschaffen waard was

NeverwinterX

Legacy Member
Heb het spel net uitgespeeld. Een middelmatige game met redelijk wat mankementen: te eenvoudig skill systeem en te lineair/beperkend. De side quests liggen bijna altijd netjes binnen de main quest zodat je zo weinig mogelijk moeite moet doen. Het begin van het spel is volgens het typische "onrecht aangedane chosen one" stramien. Volgens het spel heb ik er 14u over gedaan (zou het wel wat langer geschat hebben dus ik vraag me af of het wel juist is). Het voelt allemaal wat te beperkt aan.

Ondanks zijn mankementen heeft het wel een zekere charme. Ik had constant een gevoel van gezelligheid. De gestileerde tussenfilmpjes draagden daar wel toe bij. De voice actors waren best goed, buiten die van reinhart (mijn character). Het duurde lang voor ik besefte waar ik de voice van Jeyne kende, nl Padmé van Star Wars: The Clone Wars serie.

Zodra ik de controls naar mijn zin had gezet, waren die prima. Tip: stel strafen in op Q en D, zet rotate camera op right mouse button, zet player menu op tab, map op m, move to cursor en rotate camera left/right niet gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan