Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikaruga zei:deze nog eens opgraven, gezien de demo nu uit is voor pc.
Mijn bevinding is simpel: dit is gewoon geen dungeon siege meer. Maar de zoveelste button masher action rpg met zo min mogelijk diepgang, omdat consoles te gelimiteerd zijn.
Er dropt doorgaans 1 item uit chests, waarbij item stats Bijzonder eenvoudig zijn (attack en dan eventueel 1 a 3 bijkomstige stats). Items veranderen uw uiterlijk niet (alle armors zien er hetzelfde uit als uw vanilla character), en veel items zijn gewoon duplicaten van elkaar, waardoor het duidelijk is dat er geen sprake meer is van random generated loot obv stats.
Another franchise died with console gaming
Ikaruga zei:deze nog eens opgraven, gezien de demo nu uit is voor pc.
Mijn bevinding is simpel: dit is gewoon geen dungeon siege meer. Maar de zoveelste button masher action rpg met zo min mogelijk diepgang, omdat consoles te gelimiteerd zijn.
Er dropt doorgaans 1 item uit chests, waarbij item stats Bijzonder eenvoudig zijn (attack en dan eventueel 1 a 3 bijkomstige stats). Items veranderen uw uiterlijk niet (alle armors zien er hetzelfde uit als uw vanilla character), en veel items zijn gewoon duplicaten van elkaar, waardoor het duidelijk is dat er geen sprake meer is van random generated loot obv stats.
Another franchise died with console gaming
Kowlier zei:demo net gespeeld, en omg, wat een gedrocht :/
dat ze hier nog de naam dungeon siege durven aan geven...
dit heeft niets meer te zien met die serie. ik dacht echt een cheap buttonbasher te spelen :/
Ikaruga zei:Man, ik hoop da Path of Exile, Grim Dawn, Diablo 3 & Torchlight II er snel gaan zijn
Ikaruga zei:Man, ik hoop da Path of Exile, Grim Dawn, Diablo 3 & Torchlight II er snel gaan zijn
i loved titan quest.Kowlier zei:demo net gespeeld, en omg, wat een gedrocht :/
dat ze hier nog de naam dungeon siege durven aan geven...
dit heeft niets meer te zien met die serie. ik dacht echt een cheap buttonbasher te spelen :/
Illani zei:Volledig spel uitgespeeld (nee niet de demo).
Kmoet zeggen, slecht spel is het niet, verhaal zit goed, gevechten zitten goed, speelt lekker (buiten het camerasysteem, dat vrij slecht is en mij het eerste twee uren aanzette tot bijna het spel buiten te smijten)
Main story is 8u, maar er zijn talloze side quests die het spel makkelijk optrekken naar 12u.
Vind ik eigenlijk ook niet vet voor een RPG met de naam Dungeon Siege.
) en het feit dat je een niet onknappe companion kan meenemen al heeft ze wel een nogal raar accent lol.THa SkuLL zei:Erg dat de dag van vandaag pc gamers zo in de kou staan.
Ze zeggen dat console the way of the future is maar als dat zo is ga ik stoppen met games spelen want een console is goed voor een fight game en een voetbal game.
Shooters,rpg's en al de andere genres zouden pc only moeten zijn.
Het is al langer een zware tijd voor de pc gamer maar de laatste tijd is het echt erg gesteld, alle games zijn console ports of zwaar aangepast om ook op console uit te kunnen komen.
Is the end comming for pcgamers? It sure looks like it.
Dan zal het terug gaan zijn naar de old school games voor mij.
SkuLL
