Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nariwari

Legacy Member
Dikke vette lol. Waar zijt ge mee bezig als ontwikkelaar, vraag ik me dan af...

prometheus03

Legacy Member
fucking 12 jaar!!?? welk bedrijf kan er nu 12 jaar bestaan zonder ook maar niks te verkopen...

ksnap het echt nie, volgens mij liggen die mannen al 12 jaar in de zon zicht af te vragen hoe lang ze t konden rekken en wanneer ze ging stoppen met hen geld te geven

spikie

Legacy Member
prometheus03 zei:
fucking 12 jaar!!?? welk bedrijf kan er nu 12 jaar bestaan zonder ook maar niks te verkopen...

ksnap het echt nie, volgens mij liggen die mannen al 12 jaar in de zon zicht af te vragen hoe lang ze t konden rekken en wanneer ze ging stoppen met hen geld te geven

hun laatste game is uit 2006 (prey)
dus tis 3 jaar zonder iets :)

Zotten

Legacy Member
Spikeymouse zei:
hun laatste game is uit 2006 (prey)
dus tis 3 jaar zonder iets :)

Correctie : hun laatste game is 'Duke Nukem 3D', vorig jaar voor XBox Live :)

Teknohol1c

Legacy Member
Spikeymouse zei:
hun laatste game is uit 2006 (prey)
dus tis 3 jaar zonder iets :)

En prey zijn ze ook vele jaren aan bezig geweest... :lol:
dacht een 7-tal jaar?

Jerre Muesli

Legacy Member
ja eigen schuld, dikke bult hè...
Ben er niet kwaad om .. beetje jeugdsentiment ok maar voor de rest niks gezien

Samus007

Legacy Member
jammer dat een dev zoals 3d realms onder gaat maar volledig begrijpelijk.

koji

Legacy Member
hohoho conspiracy theories of the world unite!

->

Game developer Charlie Wiederhold, who worked at 3D Realms between 1998 and 2006 wrote on his personal blog about an mindblowing conspiracy perpetrated between the heads of 3D Realms, Epic Games and a few other leading members of the industry to keep Duke Nukem Forever in almost perpetual development for the PR and marketing purposes of boosting the success of the Unreal Engine and to create a game that was to be remembered for all time.

The story then takes a sudden shift as the chief parties start to resemble members of the Mafia, and ends with a physical threat on the developer's life when he questioned the contract he was about to sign.

Hellforge | Forging a Passion for Video Games | Diablo 3

Mayiko

Legacy Member
mja volgens mij was dat dikke zever, een zogezegde titel ... hier en daar keer iets laten lekken maar nooit echte ontwikkeling ...
hoax!!!
Grappig, ik kreeg daarnet een mail van een persoon die in 2001 bij game stop de game duke nukem forever gepreordered heeft ... (foto van het kasticketje) ik ga eens kijken om de image te posten

koji

Legacy Member
slash000_fudigg.jpg

cyclops jelle

Legacy Member
haha verkopen op Ebay wie weet krijg je de 10 dollar zo terug en misschien nog met winst :D Maar zo ie zo een collectors item :D

mythe

Legacy Member
Goldrusher zei:
11 jaar en het was nog geen subliem spel. HL2 was 9 jaar en was een stuk beter. HL2 was wel duurder, maar ze hebben het toch dik terug gehad.


Da kasticket is wel zalig, al 8 jaar houd die kerel da bij. Nog 4 jaar en t'is misschien uit. Ik zie de nieuwe developer nog zeggen: we gaan het toch moeten herzien. Alles de vuilbak in en herbeginnen met andere engine ^^.
Een dikke 60 milj in de vuilbak op zijn minst.

Gonzo

Legacy Member
mythe zei:
11 jaar en het was nog geen subliem spel. HL2 was 9 jaar en was een stuk beter. HL2 was wel duurder, maar ze hebben het toch dik terug gehad.
HalfLife is goed, maar ik heb Prey mee minstens evenveel veel plezier gespeeld :)
Heeft er niemand effectief op die links geklikt? Da kasticketje stond daar ook tussen :p En nog nen hoop andere zooi...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan