L.E.D.
Legacy Member
An!ma zei:kheb nog een vraagske
mss noobish
ma ik plaats wapens op mijn map
k
alles in orde
ma die komen ni terug om de zoveel tijd
is da iets bij entity da ge moet editen ?
en welk dan ?
Is da ni eender een server instelling ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
An!ma zei:kheb nog een vraagske
mss noobish
ma ik plaats wapens op mijn map
k
alles in orde
ma die komen ni terug om de zoveel tijd
is da iets bij entity da ge moet editen ?
en welk dan ?
bt belgium zei:Mensen hier die willen helpen bij onze doom-mod (nog geen naam) We zoeken geen supertalenten (et mag natuurlijk wel) Mensen die ervaring willen opdoen bij mappen , modellen,... Kijk eens in de thread (Doom-mod geen remake meer )
thx bt
, na les 2 was er lijk niets meerbt belgium zei:Mensen hier die willen helpen bij onze doom-mod (nog geen naam) We zoeken geen supertalenten (et mag natuurlijk wel) Mensen die ervaring willen opdoen bij mappen , modellen,... Kijk eens in de thread (Doom-mod geen remake meer )
thx bt
Genious zei:anima: motivatie > skill
dus als ge wilt meedoen, moet ge me maar es met uw mail pm'en
(ge moogt natuurlijk altijd es uw map geven)
bt belgium zei:@ AN!ma nice mapkeb ook ix gepost in uw map-thread lees et daar
![]()
