Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
juntao zei:op http://www.mnemic.tk/ vind ge een tutorial voor een sliding door
*skybox*
*terrain* 

UniKorn zei:Anima, volgens mij moet ge nog ne shader maken ook die die allemaal linked.
wip: http://users.pandora.be/k.vosters/unid3dm1.jpg
hehe unikorn vollop bezig, werk je nog steeds aan revolt?UniKorn zei:Anima, volgens mij moet ge nog ne shader maken ook die die allemaal linked.
wip: http://users.pandora.be/k.vosters/unid3dm1.jpg
hhmm normaal zou'k zeggen www.google.bebt belgium zei:Ik eb een probleemke , ik probeer dus met de tutorial op http://www.mnemic.tk/ een terrain te maken , maar voor gras gaat em naar media-textures-textures- fragalot - grass001 , bij mij zit die map fragalot daar niet bij , tis een gekochte versie van doom3
Eeft er da nog iemand? of kan je da ergens downloaden ?

bt belgium zei:Ik eb een probleemke , ik probeer dus met de tutorial op http://www.mnemic.tk/ een terrain te maken , maar voor gras gaat em naar media-textures-textures- fragalot - grass001 , bij mij zit die map fragalot daar niet bij , tis een gekochte versie van doom3
Eeft er da nog iemand? of kan je da ergens downloaden ?

L.E.D. zei:Zij die bezig zijn met duel MP duel maps. Maak ze eens high FPS. Kbedoel daarmee ni tveel licht effecten, low detail textures etc..
Beetje meer leven brengen in het MP gedeelte op die manier![]()
virox zei:cool![]()
school gemaakt. Bumbmap is da eigenlijk nie meer dan een grijswaarden tekening? Oe lichter o lager enzo?