Archief - doom 3 editor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devilknight

Legacy Member
ja ma da zijn de basics ma ze zijn nog bzeig aan de volgende filempkes die komen nog en die gaan altijd voor op elkaar dan zieje hoeie een level simpel in elkaar steekt

Bertold

Legacy Member
Ik eb een probleemke , ik probeer dus met de tutorial op http://www.mnemic.tk/ een terrain te maken , maar voor gras gaat em naar media-textures-textures- fragalot - grass001 , bij mij zit die map fragalot daar niet bij , tis een gekochte versie van doom3

Eeft er da nog iemand? of kan je da ergens downloaden ?

An!ma

Legacy Member
hhmm
nog iets, voor de mensen die veel info halen van dien site ook (www.doom3world.org) ;
ge hebt voor texture creation die resources daar en daar die eerste link dus deze .
kheb daar textures van gehaald
ma no matter what, ik maak daar een custom.mtr file van zoda'k et zou kunnen zien in mijn editor, ma da zie'k dus nooit.
btw zie : bij texture creation staat er in da .mtr file dat ge een diffuse,local,specular en die _ed (voor in editor) moet hebben staan .

maar als ge custom textures dll vanop die link hebt ge er maar 1 .
hoe lost ge da dan op ?
kheb al geprobeerd me van da file 4 keer te kopiëren en dan die _d, _s, _ed, _local der van te maken
ma da komt gewoon ni in dien editor é :s


*edit:
sinds dat tees mss wel een essentiëel topic is voor mss later mods, nieuwe maps, etc.
zou hier dan geen stickie van kunnen gemaakt worden ? (admins ?)

virox

Legacy Member
coole editor, ai heeft geen nodes meer nodig om rond te lopen, enkel nog hint nodes. Alles is even simpel (soms simpeler) dan in andere radiants. En snel speelbare map is nog het beste.

An!ma

Legacy Member
bt belgium zei:
Ik eb een probleemke , ik probeer dus met de tutorial op http://www.mnemic.tk/ een terrain te maken , maar voor gras gaat em naar media-textures-textures- fragalot - grass001 , bij mij zit die map fragalot daar niet bij , tis een gekochte versie van doom3

Eeft er da nog iemand? of kan je da ergens downloaden ?
hhmm normaal zou'k zeggen www.google.be :niceone:
ma believe me I searched :p
ma weet er mss iemand juiste settings voor zo'n grass te maken in photoshop

An!ma

Legacy Member
bt belgium zei:
Ik eb een probleemke , ik probeer dus met de tutorial op http://www.mnemic.tk/ een terrain te maken , maar voor gras gaat em naar media-textures-textures- fragalot - grass001 , bij mij zit die map fragalot daar niet bij , tis een gekochte versie van doom3

Eeft er da nog iemand? of kan je da ergens downloaden ?

kheb dan zelf maar is proberen editen en kben uitgekomen bij dit; ma da lijkt eerder op vreet donkere, groene pap !

virox

Legacy Member
'k hem mij ook es bezig gehouden. Nog nie veel moja, ge start in nen gang met 2 deuren 1tje is nor wapendepot waar guns vindt, lot's of guns!

En achter andere deur gade met trapje nor beneden en komde in een ondergronds stelsel vol zombies die vriendschap willen sluiten. Just for fun.

Gangske

't is nie echt spectaculair qua lvldesign omda'k voor et eerst in spacy setting werk ben al die rare hoekjes en machines nie gewend. Mja 't is eens wa anders dan de zoveelste loopgraaf of destroyed building :)

L.E.D.

Legacy Member
Zij die bezig zijn met duel MP duel maps. Maak ze eens high FPS. Kbedoel daarmee ni tveel licht effecten, low detail textures etc..

Beetje meer leven brengen in het MP gedeelte op die manier :p

An!ma

Legacy Member
L.E.D. zei:
Zij die bezig zijn met duel MP duel maps. Maak ze eens high FPS. Kbedoel daarmee ni tveel licht effecten, low detail textures etc..

Beetje meer leven brengen in het MP gedeelte op die manier :p

cava :p
tis mij toch al opgevallen da bij mijn designs toch altijd hoge fps is
tenzij die light sources enorm zen
maja

virox

Legacy Member
cool :)
school gemaakt. Bumbmap is da eigenlijk nie meer dan een grijswaarden tekening? Oe lichter o lager enzo?

An!ma

Legacy Member
virox zei:
cool :)
school gemaakt. Bumbmap is da eigenlijk nie meer dan een grijswaarden tekening? Oe lichter o lager enzo?

hhmm geen idee hoe dat juist ineen zit, heb daarmee wa zitte klungelen
ma normaal gezien geeft et zo toch ferm gras
gelijk et staat me die 2 ; zonder specular map;...

An!ma

Legacy Member
kheb nog een vraagske
mss noobish

ma ik plaats wapens op mijn map
k
alles in orde
ma die komen ni terug om de zoveel tijd
is da iets bij entity da ge moet editen ?
en welk dan ?

Bertold

Legacy Member
Mensen hier die willen helpen bij onze doom-mod (nog geen naam) We zoeken geen supertalenten (et mag natuurlijk wel) Mensen die ervaring willen opdoen bij mappen , modellen,... Kijk eens in de thread (Doom-mod geen remake meer )

thx bt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan