Dit genre lijkt gewoon echt zeer beperkt in de gamewereld, het is precies alsof de meeste gamers echt van single players games houden, en dan misschien een multiplayer met gewoon death match en al die zaken errond zoals we zoveel zien de laatste jaren, in battlefield en call of duty enzo.
Steeds als ik co-op survival/horror games zoek kom ik op dezelfde weinige namen uit. Veel co-op survival/horror games zijn er echt niet precies, en de mensen vragen er ook niet om. Resident evil, killing floor, left for dead (wat echt niet survival horror is) en dan nog een paar oudere namen, op meer kom ik niet, terwijl er zoveel van dat andere soort games zijn.
Als er dan geprobeerd wordt nog zo games te maken zijn ze niet uitgewerkt, door een weinig bekende developer gemaakt,.. Ik dacht echt dat een survival/horror/suspense co-op game echt wel in de smaak zou vallen en dat velen wel naar zoiets uitkeken in plaats van het gewoonlijke dat we krijgen deze dagen.
Met vrienden een eng spel spelen is toch ook eens leuk in plaats van steeds gewoon die normale schietspelletjes, niet? Ik weet niet of dit een gat in de markt is, of dat er gewoon niet gevraagd wordt naar zo een games. Dit lijkt echt een vergeten sector.
Basisconcept gedetailleerder opgschreven, misschien lijkt het nu een leuker spel.. Stemmen graag!
Edit: schrijf de reden waarom je het niet zou spelen ook op aub.