Mugiwara
Legacy Member
SiM0 zei:Beetje dead island maar dan met dino's dus? Mwa, kan misschien wel wat worden.
Ja inderdaad, ik dacht ook aan zoiets als dead island, maar dat spel is verdomme weer alleen online co-op, echt klote

Ik zie echt niet wat er zo belachelijk zou zijn aan (nog) een dino spel, survival op een eiland met twee moet toch een concept zijn dat meerdere mensen leuk vinden, wordt het zo de grond ingeboord omdat het een slecht concept is of gewoon omdat mensen het leuk vinden zoiets belachelijk te maken?

Het gaat echt om het concept, beoordeel daarop^^

