Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Lees dit artikel eens. Dan snap je dat Vivendi Half-Life 2 zo snel mogelijk uit wilt.
1. Dat artikel zegt zelf dat ze het weer juist beter aan het krijgen zijn
2. Heb ik je al dikwijls gezegd: VU heeft de laatste tijd wel genoeg deftige games uitgebracht/gaat er uitbrengen om het toch nog eventjes te rekken hoor, als ze denken dat hl² beter verkoopt rond kerstperiode zullen ze niet te veel twijfelen ;). (Dan moeten ze wel relatief zeker zijn van die kerstperiode :p)

Boom stam

Legacy Member
Je moet eens kijken op pc gameplay site met het oktobernummer!

daar staat review half life 2(met SCHOKKEND nieuws)

...



grtz

MeTa-

Legacy Member
w00t met maar een jaar en een maand vertraging is het eindelijk zo ver !!!!1!1!1~~


:ironic:

MeTa-

Legacy Member
Osi 140 zei:
Zeg jo, wrm typte !!!!!!!!!1!1!1!1!1~~~
zijden den Bi3st aan et na apen or whtf
nee, een of andere HL² (CS) fanbout :unsure:

n/o maar overdrijven gulle nie zo wa? tis maar weral een spel die gebasseerd is op GFX en een imens kut verhaal heeft
zie naar doom3

SupradynE

Legacy Member
mja denk dat die mannen van vivendi toch ook wel hunnen tijd gaan nodig hebben zenne.HL1 was een mijlpaal in de gamegeschiedenis,dus natuurlijk dat hl1 er vrij rap doorging.DA spel was gewoon het van het,nog nooit eerder gezien.WAt doet het ertoe dat er een paar fouten inzitten,niemand die toen naar die fouten gaat zoeken.

Nu met halflife2 hebben ze hun tijd nodig,er zijn reeds onwaarschijnlijk mooie games uitgekomen,waar ze tegen moeten opboksen.Gamers kijken nu ook meer en meer naar de bugs etc.

Dus denk dat die mannen hunnen tijd er echt wel gaan voor nodig hebben zenne.

Mja laar ons hopen dat het er midden oktober is :niceone:

blaZe

Legacy Member
SupradynE zei:
HL1 was een mijlpaal in de gamegeschiedenis,dus natuurlijk dat hl1 er vrij rap doorging.DA spel was gewoon het van het,nog nooit eerder gezien.

ge moogt lichtjes overdrijven maar ZO uniek was het niet hoor ;-)
ik herinner me er kort ervoor nog van me voeten geveegd te zijn door Unreal.

daar hebben we ook ettelijke uren de multiplayer genuttigd. (twas toen nog netwerk met coax kabels :-) )

HL moest er zeker niet voor onderdoen maar ik begon het pas echt te apprecieren met de multiplayer en de mod Counterstrike erop.

...


allez, nu herinner ik me nog dat boekje/magazine dat vertelde dat 22 sept de realease er was.... tga krap worden als we da moesten geloven hé ;)

Insano

Legacy Member
MeTa- zei:
nee, een of andere HL² (CS) fanbout :unsure:

n/o maar overdrijven gulle nie zo wa? tis maar weral een spel die gebasseerd is op GFX en een imens kut verhaal heeft
zie naar doom3
Je bent echt niet op de hoogte van Half-Life 2, want anders zou je dat niet zeggen.

De engine gaat niet zo zwaar zijn als die van Doom³ en gaat dus ook buitenlocaties aankunnen. Het zal een écht verhaal hebben met veel afwisseling in de levels en je bent niet vaak alleen.

Bij Half-Life 2 is het "Gameplay > Graphics".

killgore

Legacy Member
MeTa- zei:
nee, een of andere HL² (CS) fanbout :unsure:

n/o maar overdrijven gulle nie zo wa? tis maar weral een spel die gebasseerd is op GFX en een imens kut verhaal heeft
zie naar doom3
eh

gameplay & verhaal is zowat datgene waar hl voor staat en valve zweert trouw aan de oude hl-formule, dus ik denk dat we op dat vlak niet te klagen zullen hebben ;).

Holy Paladin

Legacy Member
MeTa- zei:
nee, een of andere HL² (CS) fanbout :unsure:

n/o maar overdrijven gulle nie zo wa? tis maar weral een spel die gebasseerd is op GFX en een imens kut verhaal heeft
zie naar doom3
ga naar uw leuke vriendenclub in de san andreas thread, daar moogt ge zoveel onterecht kakken op hl2 als ge wilt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan