Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SupradynE

Legacy Member
mja ze proberen nu toch ook al films overal tegelijk te krijgen dus zullen ze da met games ook wel gaan proberen zeker :)

Insano

Legacy Member
Osi 140 zei:
nu heb ik da wel gepost en niet captain insano :woohoo: :lol:
Stoer ;)

Ik was had gisteren trouwens basket training dus ik ben niet meer op de computer geweest sinds 6 uur :)

Ik heb trouwens nóg info:
I have now also confirmed with Gabe Newell that the Counter-Strike: Source and Half-Life: Source release candidates have also been sent to Vivendi.
Celebrations! :woohoo:

Bovendien heeft Gabe in een mail gezegd dat ze beginnen met campagne voeren zodra de game beschikbaar is en dus niet zodra de game goud gaat :)

killgore

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
als het in oktober nog in de rekken ligt wil ik Gabez0r gerust trakteren op een hamburger all-you-can-eat festijn :D
hij zal wel wat afgeslankt en hongerig zijn na die maanden stress...
da denkte :p

die leeft prolly al enkele jaren op een dieëet van fastfood :D

DaFreak

Legacy Member
UPDATE
Nog even een kleine toelichting, dit is een post van de VU forums:

For 72 hours, VUG QA will test the RC for serious problems. If nothing serious is found within those 72 hours, the game will be sent to replication and could be sent to stores two weeks later. If, however, serious problems become evident, Valve will have to fix them and make sure they cause no new problems, and then send a new RC to VUG QA

Er zou dus een kans bestaan dat over 72 uur de persen beginnen te draaien

bron http://www.halflife-2.nl en VU forums

killgore

Legacy Member
reken dat ze volgende week maandagavond (maandagochtend in de USA) kunnen beginnen draaien ;)

Insano

Legacy Member
Morgen zou de game dan normaal gezien goud gaan. Vivendi zal waarschijnlijk niet wachten tot maandag maar onmiddelijk beginnen met drukken. Half-Life 2 is voor hun dan ook geen ongewone game :p

Newsflash:
Doug Lombardi zei:
We don't have a release date from VU at this time, but we're hoping they will put out a release date soon.
Alles komt nu in een stroomversnelling :woohoo:


Bron

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Morgen zou de game dan normaal gezien goud gaan. Vivendi zal waarschijnlijk niet wachten tot maandag maar onmiddelijk beginnen met drukken. Half-Life 2 is voor hun dan ook geen ongewone game :p
As gij geen mensen hebt dat da willen monitoren kunt gij niet beginnen pressen, zo simpel is da ze ;).

sparks

Legacy Member
euhm derzullen wel genoeg mensen zijn die dat willen monitoren als ge ze daar voor betaalt hoor (overuren of weekend dienst)
:woohoo:

Insano

Legacy Member
Vivendi is alleen uit op geld. Zij zijn degene die Counter-Strike: Condition Zero voor 5 maand hebben achtergehouden omdat ze dachten dat ze in die periode meer geld konden verdienen. Maar in dezelfde maand kwam wel Farcry uit :doh:

Holy Paladin

Legacy Member
als ze nie uit zijn op geld dan zouden ze al lang failliet zijn he, met hun mentaliteit is et zelfs al moeilijk wa is da dan nie zonder..

Insano

Legacy Member
Stel dat er nu een ongekende error inzit waardoor je de game niet kan spelen op een radeon 9800 pro. Dat zou een ramp zijn. Bovendien moeten ze ook 3 games testen ipv 1.

sure

Legacy Member
Hoor ik daar begin oktober spel in de winkels?

Ne mens kan maar hopen he. :woohoo:

sebastos

Legacy Member
heb ik ook niet gezegt denk ik

waarom kunde niet meer uw aantal posts zien ????

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik peis dat het oftewel eind oktober is oftewel begin november...
En ik denk eerder het tweede...

Insano

Legacy Member
sebastos zei:
ik denk (hoopà dat het eind september, begin oktober uitkomt
Als RC erdoor geraakt -> mid oktober
Als RC er niet doorgeraakt, wordt de tweede RC mid oktober opgestuurd en als die erdoor geraakt -> mid november.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan