Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
das dus eigenlijk de verklaring dat ze het binnenkort goud gaan verklaren :).

inD^Soul

Legacy Member
Osi 140 zei:
idd, me wa geluk, als te nie goedgekeurd word, dan zit valve wss in het rood ... kwe nie, ze hebben al miljoenen in het spel geinvesteerd
maar kweet zeker dat em gold gaat binnenkort
hoelang duren testen bij VU ofzo ?

half life 1 eeft 2 dagen geduurt om te testen en was dan gold

2-3 weken om cd's te stampen en verschepen

Wid@ker

Legacy Member
Mja hopen dat ze het goedkeuren (HL1 duurde 48 uur voor de goedkeuring :p)

SupradynE

Legacy Member
hehe idd,dat het maar niet te lang duurt.

ONS geduld wordt waarschijnlijk eindelijk beloond!!! :applause:

sypro9000

Legacy Member
vanaf dat het gold verklaard is kan valve dan eindelijk het cd'tje met het woordje gold vasthouden en feest vieren na 6 jaar ofzoiets :p Gabe laat je gaan ! :applause: die gast neemt 3 maand vakantie denk ik :applause:

SupradynE

Legacy Member
sypro9000 zei:
vanaf dat het gold verklaard is kan valve dan eindelijk het cd'tje met het woordje gold vasthouden en feest vieren na 6 jaar ofzoiets :p Gabe laat je gaan ! :applause: die gast neemt 3 maand vakantie denk ik :applause:

als het een ownage spel is,is het hem gegund :)

elarto

Legacy Member
sypro9000 zei:
vanaf dat het gold verklaard is kan valve dan eindelijk het cd'tje met het woordje gold vasthouden en feest vieren na 6 jaar ofzoiets :p Gabe laat je gaan ! :applause: die gast neemt 3 maand vakantie denk ik :applause:

als het in oktober nog in de rekken ligt wil ik Gabez0r gerust trakteren op een hamburger all-you-can-eat festijn :D
hij zal wel wat afgeslankt en hongerig zijn na die maanden stress...

Mono

Legacy Member
wordt het eigenlijk eerst in de usa released en dan pas in europa, of gebeurt dit gelijktijdig?

sincere

Legacy Member
Kvraag mij da eigenlijk ook af of het eerst in de states word gereleased en daarna pas hier. Bij de meeste games is da toch zo, mischien word bij hl2 een uitzondering gemaakt?

L@TrO

Legacy Member
nee , ze hebbe duidelijk gezegt da et overal op dezelfde moment zou moeten in de winkels verschijnen . mja , daar kan natuurlijk wel een dagske tussen zitten :)

Acra

Legacy Member
sincere zei:
Kvraag mij da eigenlijk ook af of het eerst in de states word gereleased en daarna pas hier. Bij de meeste games is da toch zo, mischien word bij hl2 een uitzondering gemaakt?


amerika heeft altijd eerst, dus wrm zou dees een uitzondering zijn :)

le mastre

Legacy Member
Acra zei:
amerika heeft altijd eerst, dus wrm zou dees een uitzondering zijn :)

Ik dacht dat het wereldwijd was...
De meeste games komen nu ook meer en meer wereldwijd uit en niet op het ene continent eerst dan het andere.

Hopelijk is vivendi te leeg om goed te testen :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan