Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blaze the 411

Legacy Member
ik zie men eigen gewoon als een Belg (van vreemde origine)
wa andere rasgenote doen da kan mij ni schele maar ze kome wel
goe vanpas bij ambras dan ist van : wa hebt ge gezegt "zwetten" ff telfoontje doen (salaam Ismael hoe ist , hamdulah belt gij is den Mohhamed ,Rachid,Ilias,Mohhamed2,younis,Achmed,Jamal,Reeda,Redouane,Abdel khalied ,Hakeem,Majieden ) = Mijn neven allemaal :p en derna nog een paar marokaan wannabe's (belge dus)

Speedyke

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ik zie men eigen gewoon als een Belg (van vreemde origine)
wa andere rasgenote doen da kan mij ni schele maar ze kome wel
goe vanpas bij ambras dan ist van : wa hebt ge gezegt "zwetten" ff telfoontje doen (salaam Ismael hoe ist , hamdulah belt gij is den Mohhamed ,Rachid,Ilias,Mohhamed2,younis,Achmed,Jamal,Reeda,Redouane,Abdel khalied ,Hakeem,Majieden ) = Mijn neven allemaal :p en derna nog een paar marokaan wannabe's (belge dus)
zie typisch, als ze ambras hebben ( wa ze de meeste keren zelf uitlokken ) staat heel hun familie daar

V3t3r@n

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ik zie men eigen gewoon als een Belg (van vreemde origine)
wa andere rasgenote doen da kan mij ni schele maar ze kome wel
goe vanpas bij ambras dan ist van : wa hebt ge gezegt "zwetten" ff telfoontje doen (salaam Ismael hoe ist , hamdulah belt gij is den Mohhamed ,Rachid,Ilias,Mohhamed2,younis,Achmed,Jamal,Reeda,Redouane,Abdel khalied ,Hakeem,Majieden ) = Mijn neven allemaal :p en derna nog een paar marokaan wannabe's (belge dus)


Zelfde lijk de russen dus :p

1 Telefoontje 38 man :x

Blaze the 411

Legacy Member
maar we zen wel aardig gaan we dan met 10 rond ne kerel staan en vrage ofze een probleem hebbe hehe :) ;)

ja kom maar nu kappe met marrokane te disse (of ik blaas de forums op nah just joking) :p


ok back over naar the topic manne

F0x

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
maar we zen wel aardig gaan we dan met 10 rond ne kerel staan en vrage ofze een probleem hebbe hehe :) ;)

ja kom maar nu kappe met marrokane te disse (of ik blaas de forums op nah just joking) :p


ok back over naar the topic manne
shoft, ik eb die mop ier al een paar maand geleden gepost!

DiLinja

Legacy Member
aRatjeuh zei:
of meiskes lastig valle op fuiven ...

of proberen u af te rippen me een man of 5, en als ge dan de grootste er uit haalt en die een goei mot geeft, da ze gaan lopen

^^pathfinder^^

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
maar we zen wel aardig gaan we dan met 10 rond ne kerel staan en vrage ofze een probleem hebbe hehe :) ;)

ja kom maar nu kappe met marrokane te disse (of ik blaas de forums op nah just joking) :p


ok back over naar the topic manne
lol, in mn vorige clan azt er een hollandse turk met een wijvenstem, da was lachen,maar hij kon schieten, dat moet je toegeven

V3t3r@n

Legacy Member
:rofl: kende nog zo ene :x

wie denkte wel da ge zijt,

Wie vind dat ik een big meanie ben :x??, :x

amdr

Legacy Member
Ikke :sad:
Da spanke wasser deze nacht teveel aan ze!
Maar dan nog in men bruin oog zitten boren zonder vaseline! Erg jij :tongue: :tongue: :tongue:

V3t3r@n

Legacy Member
:) Dacht dat je het leuk vond,

(gaan maar zwijgen wat da ge me Fie gedaan ebt zeker)

Young

Legacy Member
Zeg vet , wilde es vragen aan uw zus welke smaak van condooms ze het liefst heeft ? :eek: Want bananen mag ze precies nie :sad:

vyeate

Legacy Member
Young zei:
Zeg vet , wilde es vragen aan uw zus welke smaak van condooms ze het liefst heeft ? :eek: Want bananen mag ze precies nie :sad:
:rofl: :rofl: :rofl:



















nu kan je je wel aan een ban verwachten :unsure: :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan