Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blaze the 411

Legacy Member
Walking Fish zei:
I fucking know exactly what you mean:)

Mja, 'k denk dat zowat 60% percent van alle vechtpartijen, diefstallen, etc... veroorzaakt wordt door immigranten...

Nuja, ge ebt natuurlijk ook betere, zoals gij :p
Zijt ge dan Be van nationaliteit of hebde de Marokkaanse nationaliteit? :unsure:


Belgische pass. En 60 % van alle criminaliteit da geloof ik ni als gulle hoort opt nieuws zo een rare arabisch naam hoort dan ist van (ow tzijn die zwette weeral) ma ik pijs dat er veel meer en veel groter Blanke psycho's zen kijk maar naar onze pandi (diene da heel zen familie molde en ze daarna in bijtend zuur dumpte) of dutroux ! hebt ge al zo iets gehoord opt nieuws da een marrokaan dee! nee het grootste da ze doen is ruite uitgooie of relle starte in Borgerhout aka Borgerokko (nu back to the topic plz :cool: )

vyeate

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
Belgische pass. En 60 % van alle criminaliteit da geloof ik ni als gulle hoort opt nieuws zo een rare arabisch naam hoort dan ist van (ow tzijn die zwette weeral) ma ik pijs dat er veel meer en veel groter Blanke psycho's zen kijk maar naar onze pandi (diene da heel zen familie molde en ze daarna in bijtend zuur dumpte) of dutroux ! hebt ge al zo iets gehoord opt nieuws da een marrokaan dee! nee het grootste da ze doen is ruite uitgooie of relle starte in Borgerhout aka Borgerokko (nu back to the topic plz :cool: )

of een molotof coctail in een cafe gooien in beerschot


mja ontopic now again,want kwil geen discussie uitlokken

Thobes

Legacy Member
idd 60% van alles is wat overdreven :)

wat wel waar is dat het aantal procent "stoute mensen" bij immigranten hier in Belgie groter is dan bij de echte Belgen e...

Mja, Dutroux enzo, dat zijn andere gevallen, we spreken over kleindere dinges :)

Wel nice dat ge er over spreekt enzo, dat ge toegeeft dat ze hier wat vanalles enzo uitsteken, respect :)

V3t3r@n

Legacy Member
Effe te verduidelijking,

Nee, gekrijgt het msn nie van men zus :x
Dus moe geen mails meer ontvangen, en geen pm's op irc ty

Hartelijk dank.


:niceone:

(alleen deske mag da))

DesorteD

Legacy Member
V3t3r@n zei:
Effe te verduidelijking,

Nee, gekrijgt het msn nie van men zus :x
Dus moe geen mails meer ontvangen, en geen pm's op irc ty

Hartelijk dank.


:niceone:

(alleen deske mag da))

ben ook de ideale schoonbroer he

:love: vetje & zen zus

Infected-dog

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
Belgische pass. En 60 % van alle criminaliteit da geloof ik ni als gulle hoort opt nieuws zo een rare arabisch naam hoort dan ist van (ow tzijn die zwette weeral) ma ik pijs dat er veel meer en veel groter Blanke psycho's zen kijk maar naar onze pandi (diene da heel zen familie molde en ze daarna in bijtend zuur dumpte) of dutroux ! hebt ge al zo iets gehoord opt nieuws da een marrokaan dee! nee het grootste da ze doen is ruite uitgooie of relle starte in Borgerhout aka Borgerokko (nu back to the topic plz :cool: )


lol, pandi is genen belg, luister naar die naam andrash pandi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan