aRatjeuh
Legacy Member
Springfield zei:alweer een noob op telenet forum ---> :ironic: <----
dude, ik zeg in dees geval typen wat ik denk en kun je er niet tegen alt+f4
oh boy, sterf.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Springfield zei:alweer een noob op telenet forum ---> :ironic: <----
dude, ik zeg in dees geval typen wat ik denk en kun je er niet tegen alt+f4
Springfield zei:wat een leukerd, die ara.
Darkraver - Live @ Sensation Black 2004 
aRatjeuh zei:wees eens origineel ofzo !
Darkraver - Live @ Sensation Black 2004
![]()
I wannaB like you 
ad:Springfield zei:neeI wannaB like you
ik ben je grootste fanad:

Featherfoot zei:veel succes in het echte leven![]()
the voices..... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA^^pathfinder^^ zei:BURN
thats gotta hurt,niceone