Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mor desorted was daar oek de versiertoer opscel zei:ik heb zo'n medelijden met die vrouwen![]()
behalve bij doekoe ofche slet

ZoidBerg zei:Mor desorted was daar oek de versiertoer op![]()


Bwa die blondines moge der toch zijn zenneDesorteD zei:in mijn toestand atm gaak toch ni veel deftigs vinden
schijtbleek & mager, kzweer het NOOIT meer 2de zit![]()
mor diene pic is bewoge
ZoidBerg zei:Bwa die blondines moge der toch zijn zennemor diene pic is bewoge
![]()
dan hebben we beide een probleemZoidBerg zei:Ik ben ook bleek, mager en klein ^^

September wordt euh school voor mijDesorteD zei:da waren de playboy girls![]()
dan hebben we beide een probleem
september wordt zonnebank & fitness maand 4 me

Hihihihi!Mayh3M zei:Oh nee, MAATREGELEN!
Flashke zei:@Beerend
Nu ja, geschiedenis is en blijft mijn passie. Maar ik heb nu nog geen zin om hele dagen achter een bureau te zitten (da is voor later). Politie is dus echt wel job waar ge bewegingsvrijheid hebt, daarmee, ervan profiteren, zolang da'k nog jong zen.![]()
En cod laten vallen, nee ze, speel nog altijd mp. Is trouwens het enige spel dat ik nog in mp speel. Het blijft gewoonweg ownen :applause:
Zolang dat er volk op de servers zit; is den deze der ook![]()
ja,ja, Bia ziet er gewoon zalig uit, die E3-presentatie was gewoon super
spijtig da we nog moeten wachten tot begin 2005 (hopelijk :ironic: )
want geschiedenis
mijn passie too,kzou later iets in de richting met Geschiedenis doen,of mes boekhouder 
DesorteD zei:in mijn toestand atm gaak toch ni veel deftigs vinden
schijtbleek & mager, kzweer het NOOIT meer 2de zit![]()
ad:Beerend zei:wtf politie?
Was 't dan zo moeilijk om werk te vinden met je diploma ivm geschiedenis ?
Dees is wel een enorm contrast, nuja veel succes in ieder geval
Speel je eigenlijk nog CoD of ben je gewoon gestopt na de single plauer uitgespeeld te hebben ?
Nuja ik weet niet of ik UO ga kopen, ik wacht eerder op brothers in arms![]()
