Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_hittrix

Legacy Member
die girls mogen er zeker wel zijn :p
btw coole t-shirts van fnatic

Thobes

Legacy Member
nice tshirts, krijgek ook zo ene?^^

:love:Vrouwen:love::love:felle vrouwen:love:
Gamen is toch hard e :woohoo:

scel

Legacy Member
ik heb zo'n medelijden met die vrouwen :p
behalve bij doekoe ofc :love: he slet

amdr

Legacy Member
Die meiskes staaner om die fanatieke gamers ook is een pleziertje te doen e! Die krijge daar geld voor dus wrom ni :p

DesorteD

Legacy Member
ZoidBerg zei:
Mor desorted was daar oek de versiertoer op :p

in mijn toestand atm gaak toch ni veel deftigs vinden :)
schijtbleek & mager, kzweer het NOOIT meer 2de zit :p

ZoidBerg

Legacy Member
DesorteD zei:
in mijn toestand atm gaak toch ni veel deftigs vinden :)
schijtbleek & mager, kzweer het NOOIT meer 2de zit :p
Bwa die blondines moge der toch zijn zenne :p mor diene pic is bewoge :evil:


Ik ben ook bleek, mager en klein ^^

the_hittrix

Legacy Member
playgirls :love:
ik ben ook te mager , te veel op men lui gat achter de pc aan het codden :p .

Blaze the 411

Legacy Member
awel desorted pak me dan de volgende keer mee he
dan zal ik u wel op de versier toer mee pakke

ZoidBerg

Legacy Member
DesorteD zei:
da waren de playboy girls :love:


dan hebben we beide een probleem :p
september wordt zonnebank & fitness maand 4 me
September wordt euh school voor mij :angry:

Flashke

Legacy Member
't is al lang geleden da'k hier nog eens gepost heb,
maar hier hebt ge een foto'ke van mezelf.
En euh.... nevermind de oostenrijkse achtergrond :)


edit: da's eigenlijk wel klote... ik sta hier op 33 posts, terwijl over een paar maanden zat ik ergens in de 600

Flashke

Legacy Member
nie verschieten eh ;)
'k ben bezig voor politie :D

edit: en idd lang geleden... maar ja, united offensive komt eraan :)
dus weer tijd om de forums af te gaan

Flashke

Legacy Member
@Beerend

Nu ja, geschiedenis is en blijft mijn passie. Maar ik heb nu nog geen zin om hele dagen achter een bureau te zitten (da is voor later). Politie is dus echt wel job waar ge bewegingsvrijheid hebt, daarmee, ervan profiteren, zolang da'k nog jong zen. :baard:

En cod laten vallen, nee ze, speel nog altijd mp. Is trouwens het enige spel dat ik nog in mp speel. Het blijft gewoonweg ownen :applause:
Zolang dat er volk op de servers zit; is den deze der ook ;)
ja,ja, Bia ziet er gewoon zalig uit, die E3-presentatie was gewoon super
spijtig da we nog moeten wachten tot begin 2005 (hopelijk :ironic: )

vyeate

Legacy Member
Flashke zei:
@Beerend

Nu ja, geschiedenis is en blijft mijn passie. Maar ik heb nu nog geen zin om hele dagen achter een bureau te zitten (da is voor later). Politie is dus echt wel job waar ge bewegingsvrijheid hebt, daarmee, ervan profiteren, zolang da'k nog jong zen. :baard:

En cod laten vallen, nee ze, speel nog altijd mp. Is trouwens het enige spel dat ik nog in mp speel. Het blijft gewoonweg ownen :applause:
Zolang dat er volk op de servers zit; is den deze der ook ;)
ja,ja, Bia ziet er gewoon zalig uit, die E3-presentatie was gewoon super
spijtig da we nog moeten wachten tot begin 2005 (hopelijk :ironic: )



waar hebt ge gestudeert, :love: want geschiedenis :love: mijn passie too,kzou later iets in de richting met Geschiedenis doen,of mes boekhouder :cool:

V3t3r@n

Legacy Member
Beerend zei:
wtf politie O_o ?
Was 't dan zo moeilijk om werk te vinden met je diploma ivm geschiedenis ?
Dees is wel een enorm contrast :p, nuja veel succes in ieder geval :D

Speel je eigenlijk nog CoD of ben je gewoon gestopt na de single plauer uitgespeeld te hebben ?
Nuja ik weet niet of ik UO ga kopen, ik wacht eerder op brothers in arms :love:

Mo lol, Ik doe ook geschiedenis, en ik ga bij de politie? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan