amdr
Legacy Member
Stuur pic van ons @lan![HBV]-=XortioN=- zei:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur pic van ons @lan![HBV]-=XortioN=- zei:
aRatjeuh zei:die spring toch. Zeg jom, kom eens goeiendag zeggen volgende fom ( als ge durft ofc ).
seeN^RaZa zei:sjeez gij zijt zone fag eh, jammer da ge van w-vl zijt
V3t3r@n zei:Wa gade doen Krea boytjes![]()
Grow up:naughty:
't hof van commerce - dikkenekke 

Bram:> zei:Springfield = altijd een groot mond gehad .... geen wonder dat sommigen u ni kunnen uitstaan .
Krea > Da , imo dan
of tegen Da iets zeggen tegen ........ voor geen reactie's uittelokken 
Springfield zei:idd gij zit een schande voor w-vl idd![]()
smurf
oh vetje past op e want krea = de beste belgische clan en ze hebben veel sponsers let op he vetje voor dat ze uw komen "zeggen" in elkaar slaan
't hof van commerce - dikkenekke
Da vs krea![]()
Springfield zei:i'm waiting for ya![]()
hihi des is nen brejeaRatjeuh zei:ik breng desorted mee en die heeft karate gedaan !
ph34r h1m.

aRatjeuh zei:ik breng desorted mee en die heeft karate gedaan !
ph34r h1m.
eCu- zei:spring aub zwijg gewoon ...![]()
ad: