Springfield
Legacy Member
aRatjeuh zei:NIEMAND KAN HET WAT SCHELEN. VERSTA JE DAT DAN NIET ?
niemand kan het wat schelen wat jij zegt. versta je dat dan niet ?
ohja ga weg je speelt geen cod

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aRatjeuh zei:NIEMAND KAN HET WAT SCHELEN. VERSTA JE DAT DAN NIET ?

Springfield zei:ohja ga weg je speelt geen cod![]()
aRatjeuh zei:en dus maggik hier men mening ni zeggen ?
Springfield zei:als het op iets trekt dag mag je uw mening wel zeggen
hebde eens al u posts bekijken 70/30 is het van "ik word" al die gezever (tis nie omda gij ne buitelander zit en dage gij da nie verstat da wijder da wok nie verstaan) als ze ne keer een schrijf fout maken

op dawnville ookWazzie zei:er zijn nog zon wallhack bugs op carentan. En die zijn nog niet gefixt.
weet ik ookSpeedyke zei:op dawnville ook
eCu- zei:strijk @ schrijf fout![]()
![]()
Springfield zei:schrijf fout (enkelvoud)
schrijf fouten (meervoud)
eCu- zei:jahjah ...
Spring schrijft fouten zoals werDT ,..,..dit is natuurlijk een schrijffout !
imo !

Springfield zei:imo ! versta ik het niet![]()