Archief - Dead Island

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Triple0

Legacy Member
Tomba zei:
Uit welke oude doos hebben ze die engine nog gehaald? Dat de graphics op hun best matig te noemen zijn en gruwelijk overbelicht tot daar aan toe, maar op vijanden na is er geen enkele vorm van physics te bekennen, terwijl dit soort games daar toch perfect voor is... Het enige object dat voor de rest nog beweegt is een strandbal, en dan nog op de meest ongeloofwaardige manier ooit... Zelfs luchtmatrassen in het zwembad zijn blijkbaar onroerend goed.

-snip-


wahahahahahahaha :rofl::rofl::rofl::rofl:

toch 1 v an de beste comments die ik ooit heb gelezen

KilloFoxTrot

Legacy Member
Het is een kleine developer en deze moet je ook de kans kunnen geven, ik erger me ook aan de DX9 en het bloom effect. Maar ze zijn al even aan het spel bezig en hadden niet zoveel geld om een unreal of crytec engine te kopen. Al bij al vind ik het nogwel goed gedaan de copy/paste is niet te storend en er zitten toch voldoende models in. Verder is het resort toch goed uitgewerkt en krijg je het gevoel dat je in een resort zit. Ik hoop in ieder geval dat deze ontwikkelaar onder de vleugels zal genomen worden van een valve ofzo, ik denk dat iedereen wel akkoord kan zijn met de uitspraak dat er genoeg toekomst in het spel zit.

Rivfader

Legacy Member
De trailer van dit spel zag er geweldig uit. heb 20 min gameplay gezien maar dat kon mij toch niet bekoren. Dit spel doet mij trouwens denken aan een mix van Far Cry 2, Oblivion en L4D.

tijgerke

Legacy Member
benny zei:
Wat een kut spel is me dit! Telkens die begeleiding missies:angry: Er zijn een 10 tal zombies en die idioot blijft maar pullen :angry::sop:
Typische quests voor een RPG(-achtig) spel hoor.. Om het daarvoor meteen een kutspel te noemen is wat overdreven, imo.

KilloFoxTrot zei:
Het is een kleine developer en deze moet je ook de kans kunnen geven, ik erger me ook aan de DX9 en het bloom effect. Maar ze zijn al even aan het spel bezig en hadden niet zoveel geld om een unreal of crytec engine te kopen. Al bij al vind ik het nogwel goed gedaan de copy/paste is niet te storend en er zitten toch voldoende models in. Verder is het resort toch goed uitgewerkt en krijg je het gevoel dat je in een resort zit. Ik hoop in ieder geval dat deze ontwikkelaar onder de vleugels zal genomen worden van een valve ofzo, ik denk dat iedereen wel akkoord kan zijn met de uitspraak dat er genoeg toekomst in het spel zit.

Zo klein is Techland nu ook weer niet... De Chrome Engine hebben ze trouwens zelf geschreven en ondersteund al sinds v3 DX10.

demon326

Legacy Member
tijgerke zei:
Typische quests voor een RPG(-achtig) spel hoor.. Om het daarvoor meteen een kutspel te noemen is wat overdreven, imo.

Ik speel al jaren rpg-games, maar dit slaat alles.... die kerel blijft gewoon staan terwijl ik hem moet beschermen en hij omsingeld is door +10 zombies :sop:

Orodreth

Legacy Member
Het spel net uitgespeelt. Vond het super. Ik vind persoonlijk dat vele mensen toch enorm klagen over dit spel en zie echt niet in waarom. Amper last gehad van crashes, of quests die niet vlot verliepen. Met de besturing had ik toch echt geen problemen. Nooit wapens verloren, of items.

Misschien had ik gewoon geluk :).

demon326

Legacy Member
Orodreth zei:
Het spel net uitgespeelt. Vond het super. Ik vind persoonlijk dat vele mensen toch enorm klagen over dit spel en zie echt niet in waarom. Amper last gehad van crashes, of quests die niet vlot verliepen. Met de besturing had ik toch echt geen problemen. Nooit wapens verloren, of items.

Misschien had ik gewoon geluk :).

Je hebt idd geluk gehad... Spel is buiten de laatste twee acts wel goed.

De laatste mainquest bestaan enkel maar uit begeleid persoon A naar plaats B, dit via de grootst mogelijke omweg :sop:

nixie

Legacy Member
vind het deel in de stad iets minder, de locatie zegt mij niet zoveel.

Kan je eigelijk dat politiegebouw binnen?

Lunake

Legacy Member
mensen..

TWEAKEN!

die motion blur en bloom etc kunt ge afzetten en AA kunt ge aanzetten!

google!

Lunake

Legacy Member
uhu, ik kijk elke 2 dagen op dat forum, tweaks ivm fps, AA, gameplay, movement en aim zijn echt goed.

nu is het voor mij echt een knappe 'shooter' geworden.
Zit nu ook in de stad, maar heb eerst het volledige resort uitgekamd en daar alle missies gedaan.
Ik was al level 30 toen ik voor het eerst naar de stad ging :)

Zalig om u af te reagere!
Goed bewapenen, Katana + shock mod en Reliable Machete + shock mod, en LOS GAAN :angry: :applause:

die Katana upgraded naar level 4 is echt ownage!
Fragfest! :woohoo:

Clarkske

Legacy Member
Ik speel met character Purna, maar ik ben nog geen wapens (machinegeweer etc.) tegengekomen, enkel mellee wapens (zit aan 15%), is dit pas later in de game ofzo?

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Clarkske zei:
Ik speel met character Purna, maar ik ben nog geen wapens (machinegeweer etc.) tegengekomen, enkel mellee wapens (zit aan 15%), is dit pas later in de game ofzo?

Geen idee hoe ver 15% is, maar vanaf je in de stad bent kom je regelmatig wapens tegen. Had m'n eerste revolver gevonden in 1 van die gelockte chests(wel met maar 2 kogels in magazijn dus meh).

BubbaKush

Legacy Member
benny zei:
Je hebt idd geluk gehad... Spel is buiten de laatste twee acts wel goed.

Niets te zien met geluk hebben, ik heb ook geen problemen, ondertussen 65 % ver, noch de +-10 rl-friends op mijn friendslist. (allemaal ZONDER patch)

De laatste mainquest bestaan enkel maar uit begeleid persoon A naar plaats B, dit via de grootst mogelijke omweg :sop:

En nooit gehoord van spoiler tags, egoist!! :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan