Archief - Dead Island

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evolµtion

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be

vandaag gekocht, khad gesearched ma stond hier nog geen topic dus dacht ik eentje te maken (en dit spel heeft veel RPG elementen) voor de mensen die de pc versie spelen en iemand zoeken voor co-op.

mijn steam naam staat in sig voeg gerust toe.

BelgianTerror

Legacy Member
Werkt uw spel dan? O.o

Mijn en vele met me hun spel crasht non-stop sinds de laatste patch :/
Ik geraak niet eens meer voorbij de intro filmkes -_-

Acidbaron

Legacy Member
Ik wacht nog het verdict van spelers af, ik heb al L4D en L4D2.

Evolµtion

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Werkt uw spel dan? O.o

Mijn en vele met me hun spel crasht non-stop sinds de laatste patch :/
Ik geraak niet eens meer voorbij de intro filmkes -_-

yup mijne werkt, en ik heb nog geen crashes meegemaakt.

BelgianTerror

Legacy Member
Rechtstreekse download van steam of dvd als ik vragen mag? :)

BelgianTerror

Legacy Member
Dan ligt het aan steam :)

Dvd gebruikers schijnen geen last te ondervinden van de patch... thnx :)

Evolµtion

Legacy Member
wat ik wel had was dat ik mijn steamclient moest updaten voor te kunnen spelen maar verder draait het vlotjes.

Essit

Legacy Member
Ze zitten ondertussen al aan 3 patches, en het spel loopt nog steeds niet zoals het moet. Eerst was ik men save game kwijt, daarna na de patch crashte het spel constant bij het opstarten.

En nu ben ik om de een of andere reden door de map gevallen, WTF... Over een slechte port gesproken zeg. Spel heeft thans veel potentieel, maar het is blijkbaar wachten op nog patches ofwel spelen op xbox 360.

Ook die blur en die FOV doen gewoon pijn aan de ogen, nergens kan je dat instellen al is er wel een fix te vinden op steamforum maar dan moet je al dingen gaan editten enzo.

Nope ik speel deze nog wel is na patch 20 ofzo :s

PureFun

Legacy Member
Gameplay filmpjes tonen niets dan hud popup gevolgd door hud popup en inventory/weapon management. De eerste trailers gaven een goede serious survival indruk maar dit werkt niet de minste interesse op.

Koonut

Legacy Member
word er 1tje voor de kerstsales, tegen dan zal het mschn toch al wel ietwat fatsoenlijk lopen

BubbaKush

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Dan ligt het aan steam :)

Dvd gebruikers schijnen geen last te ondervinden van de patch... thnx :)

Er zijn mensen in het ps3 forum die dat ook voor hebben, dus denk niet dat het enkel steam related is.

En gaat van save weg/corrupt tot verdwijnen van stats blijkbaar.

Ik speel ook de ps3 versie maar heb de patch niet willen installeren nadat ik het las op het forum.

http://boards.ign.com/ps3_lobby/b8269/205167984/p1/

https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/dead-island.777521

Evolµtion

Legacy Member
O.o bij mij gaat alles zoals het moet.... daarom kocht ik ook de pc versie omdat ik van filmpjes zag dat de console versie precies nog meer bugged is. de retail pc dvd van dead island is precies de beste optie om het vlot te spelen denkek.....

Orodreth

Legacy Member
Ik heb het spel gekocht op dvd en het loopt prima. En ik vind het super. De rpg elementen zijn zeer welkom en ik ben fan van het combat systeem. Feit dat melee wapens overheersen vind ik een pluspunt. Zombies vermoorden geeft een voldoening in dit spel. De quests zijn goed uitgewerkt en divers. En ze passen in het scenario van een zombie apocalyps.

Daarbij nog eens de optie om co-op te spelen. Me like :). Zeker geen spijt van mijn aankoop.

Lunake

Legacy Member
Als ge op patches moet wachten...

Fixes:

Dead Island Helper v1.1, the easy way:
-Disable Blur, Bloom, vanderen van FOV, ...
download

Manueel:

Voor elke manuele actie dien je de betreffende mappen aan te maken in /documents/dead island/ en dan aanmaken /Data en hierin de mappen in kwestie:

Manueel settings aanpassen


Korte lijst met aanpasbare items: (uitgebreider dan die tool):
- FOV
- Motion Blur
- Weapon Blur
- Bloom
- Mouse Sens
- Movement
- FPS Performance
- FSAA
- HUD
- Quick Save & Quick Load
- Change mouse scroll to change weapons
- ...

BelgianTerror

Legacy Member
Leuk spel, maar de controls voor keyboard... kweetnie, het mist iets...
Ben maar overgeschakeld naar Xbox360 controller, voelt een pak beter aan IMO.

Anyhow, lijkt me meer een spel om te kopen tijdens een sale ofzo :) of iig rond/onder de 30euro :)

Essit

Legacy Member
Er is al een thread over Dead Island. En je moet nog steeds opletten als je files gaat aanpassen in het spel terwijl je op steam speelt. Je kan er een VAC Ban voor krijgen.

Anderzijds is het wel goed dat de community zelf wat aanpassingen doet aan het game. Want voor vele mensen is het op dit moment onspeelbaar, de eerste versie op steam was zelfs een dev versie vol met bugs.

Eigenlijk zouden al deze opties gewoon in de game zelf moeten zitten, als je ziet hoe goed Deus Ex HR loopt (dat is een perfect voorbeeld van een spel waar tijd ingestoken is).

Lunake

Legacy Member
ik maak deze thread gewoon voor fixes, dat het overzichtelijk blijft en niet in die andere allemaal dooreen zit :)

ook vreemd is dat het spel blijft laggen terwijl ik crysis 2 vlotjes op hardcore kan draaien?
ik heb alles op low staan en nog lagt het.. wtf?

*edit*

laptop pakte verkeerde GPU :)
en heb ook die tweaks toegepast, spel is een pak aangenamer om te spelen zo, zonder die blur en heel die tralala.

ik stel voor dat we die steam thread volgen, de komende dagen zullen er nog interessante ontwikkelingen volgen!

momenteel werken ze aan HUD, mouse scroll weapon switch en quick save & load

*edit*

dingen die je aanpast plaats je in my documents folder, en die leest hij uit.
Je past geen zaken aan in de data0.pak, dus daarvoor kun je niet gebanned worden.

Zolang je geen skills etc aanpast is het geen probleem.

KilloFoxTrot

Legacy Member
Orodreth zei:
Ik heb het spel gekocht op dvd en het loopt prima. En ik vind het super. De rpg elementen zijn zeer welkom en ik ben fan van het combat systeem. Feit dat melee wapens overheersen vind ik een pluspunt. Zombies vermoorden geeft een voldoening in dit spel. De quests zijn goed uitgewerkt en divers. En ze passen in het scenario van een zombie apocalyps.

Daarbij nog eens de optie om co-op te spelen. Me like :). Zeker geen spijt van mijn aankoop.

I Second that.

Er zijn wel zaken die beter konden afgewerkt worden maar van een kleine dev begrijp ik het nogwel. De 2 zaken die me het hardste ergen is het geluid van de auto's (wat wel spijtig is want je zit er toch regelmatig in) en het klein aantal video settings (Port voor iets). Voor de rest een zeer leuk spel met genoeg afwisseling en het upgrade systeem is me tot hiertoe goed bevallen.

Spiteri

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Leuk spel, maar de controls voor keyboard... kweetnie, het mist iets...
Ben maar overgeschakeld naar Xbox360 controller, voelt een pak beter aan IMO.

Anyhow, lijkt me meer een spel om te kopen tijdens een sale ofzo :) of iig rond/onder de 30euro :)

² Heb ook pc versie, je merkt goed dat het een console port is.
Denk dat ik het niet lang zal spelen, speelt gewoon niet soepel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan