Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tsssk, ge verbeterd dien ket daare en dan doede et nog fout ook.:: Tasadar ::. zei:Het is: Proove it!!!

Shizzie zei:Als ik een e-mail krijg dan zet ik mijn key METEEN op ebay, zal een van de eerste keys daar zijn denk ik, prolly 1000 euro waard of zelfs meer
Shizzie zei:Als ik een e-mail krijg dan zet ik mijn key METEEN op ebay, zal een van de eerste keys daar zijn denk ik, prolly 1000 euro waard of zelfs meer
in de stres test waren het er euh rond de 10Skarr zei:hoeveel beta servers gaan er zijn eigenlijk ? en is er direct een pvp server?

Denk ni da er iemand zo stoem isQuoteRevival zei:twee EQII accounts te ruil voor 1 wow account aub, pm me![]()

darkblood zei:En lol...1000$,ga es ergens anders lulle kerel...De eerste US beta keys verkocht ma voor max 600$,en voor ne EU beta kunde vele minder spelen dan als da ge drekt in de US beta zat...kgeef er nog geen 10€ voor...
als der iemand zo stoem is om 1000 euro te geven zal ik der ni aan twijfelen om da te verkopen zenne 
