Archief - De woot ik zit in Eurobeta - thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babaluna

Legacy Member
Proof, Proove,prove , tkan mij ni schelen , ge verstond toch wat ik bedoelde ^^

Chop-SOY

Legacy Member
Denk dat hij het al wel weet hoor... no need to rub it in... :naughty:

:p

Shizzie

Legacy Member
Als ik een e-mail krijg dan zet ik mijn key METEEN op ebay, zal een van de eerste keys daar zijn denk ik, prolly 1000 euro waard of zelfs meer

Quickening-SOY

Legacy Member
Shizzie zei:
Als ik een e-mail krijg dan zet ik mijn key METEEN op ebay, zal een van de eerste keys daar zijn denk ik, prolly 1000 euro waard of zelfs meer

you HAVE to be kidding me.....

[F6]BetaV1.25

Legacy Member
Shizzie zei:
Als ik een e-mail krijg dan zet ik mijn key METEEN op ebay, zal een van de eerste keys daar zijn denk ik, prolly 1000 euro waard of zelfs meer

Maar nee de mensen die da echt zoveel poen wouwden leggen voor nen beta key hebben der ommes al lang ene gekocht.

De eerste beta keys van wow zijn al wel een paar maand oud, of denkte gij da der veel verschil zit op de us en de euro beta buiten da dieje van ons trager is?

De Smeerlap

Legacy Member
voor 1000 euro zou ik der toch ook is over nadenken zenne ... voor zoon stomme 20 letterkes van ne key :p 1000 euro komaan man :p daar kan ik mij toch wel evengoed amuseren als met wow ze !!!

Skarr

Legacy Member
hoeveel beta servers gaan er zijn eigenlijk ? en is er direct een pvp server?

crazy_soy

Legacy Member
Skarr zei:
hoeveel beta servers gaan er zijn eigenlijk ? en is er direct een pvp server?
in de stres test waren het er euh rond de 10
en ja er zijn al direct pvp servers
ze gaan nie teruggaan met de beta he ;)

QuoteRevival

Legacy Member
twee EQII accounts te ruil voor 1 wow account aub, pm me :P

SgtPepper

Legacy Member
QuoteRevival zei:
twee EQII accounts te ruil voor 1 wow account aub, pm me :P
Denk ni da er iemand zo stoem is :p
En lol...1000$,ga es ergens anders lulle kerel...De eerste US beta keys verkocht ma voor max 600$,en voor ne EU beta kunde vele minder spelen dan als da ge drekt in de US beta zat...kgeef er nog geen 10€ voor...

nothingButme

Legacy Member
nu ist just weekend en we krijge ze op het einde ervan :(

Daingub

Legacy Member
pfff ik heb nog altijd geen mail gehad maar het kan nog altijd komen
ik wist dat het beggonnen was dus zat ik met zenuwen op school dat ik er bij zat maar NIKS :(

De Smeerlap

Legacy Member
darkblood zei:
En lol...1000$,ga es ergens anders lulle kerel...De eerste US beta keys verkocht ma voor max 600$,en voor ne EU beta kunde vele minder spelen dan als da ge drekt in de US beta zat...kgeef er nog geen 10€ voor...

ja ik zeg ook maar als als als eh :p als der iemand zo stoem is om 1000 euro te geven zal ik der ni aan twijfelen om da te verkopen zenne :)

SgtPepper

Legacy Member
kmoet wel zeggen...
World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56
gotta love blizz :crazy:

Phaetor

Legacy Member
Oooh wat ben jij toch grappig !
Heeft er nu al een belg eigenlijk een mail gehad ? Zo niet --> Check mijn theorie :lol:

Phoo

Legacy Member
iemand die in de beta geraakt zei dit:

ATM I reckon maybe 100-200 people recieved emails judging from the tiny amount of people in game



iemand zei ook nog dit :
They probably had an invite phase and the general acceptance phase will happen today on Blizzards normal 9-5 (PDT) shift


so ik denk eerder dat die 200 mensen van de pers - fansites -related zijn.
sinds dat de eerste duitser die op het duitstalige forum poste toevalig de webmaster was van Duitsland grooste wow site :ironic: en dat de massa invites still have too come. maar da is mijn theorie he :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan