Archief - De woot ik zit in Eurobeta - thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QuoteRevival

Legacy Member
complot theorien.... weeral :-)

Nee ik denk dat er heeeeel weinig invites zijn doorgegaan deze nacht anders zouden er al veel meer posts op forum zijn, maar ze beginnen binnen te sijpelen.
En ook omdat die gasten van op het forum ook al gespeelt hebben want der zit al nen level 2 en 4 op dus die hebben maar een klein nachtje nodig gehad om te downen, dus kan niet veel volk op zitten voor moment, tenzij dat bittorent plotseling supersnelheden haalt :-)

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
complot theorien.... weeral :-)

Nee ik denk dat er heeeeel weinig invites zijn doorgegaan deze nacht anders zouden er al veel meer posts op forum zijn, maar ze beginnen binnen te sijpelen.
En ook omdat die gasten van op het forum ook al gespeelt hebben want der zit al nen level 2 en 4 op dus die hebben maar een klein nachtje nodig gehad om te downen, dus kan niet veel volk op zitten voor moment, tenzij dat bittorent plotseling supersnelheden haalt :-)


De mensen die er al in zitten zijn prolly Stress Testers of hadden de client al voordien...

3.1 GB (2.2 van origineel + 1ste patch + 2de patch) is nie niks om via BT te downloaden... zeker nie tege die snelheden :/

Phaetor

Legacy Member
Dus kan het ook zijn dat er massa's mensen aant downen zijn van BT en dat die pas vanavond ofzo klaar zijn :) En dan voel je je bezeikt dat je (nog) geen mail hebt :sad: NEEEEEED A MAIL OH GOD GIVE ME MAIL !!!

[F6]BetaV1.25

Legacy Member
nen email nu zou allesinds resulteren in nen spontane dag conge voor mijne dl te starten :)

Fuzetsu

Legacy Member
[F6]BetaV1.25 zei:
nen email nu zou allesinds resulteren in nen spontane dag conge voor mijne dl te starten :)


Behehehe... gij moet nog downloaden :rofl:


Srry kon het nie laten -.-

Voor mij zou beta betekenen: stoppen met les en direct naar huis :D

Phaetor

Legacy Member
Bwo ik zou em dan gewoon opzetten en naar school gaan en hopen dat em gedaan was met downen als ik terug kwam om 5u :lol: :cool:

Phoo

Legacy Member
Phaetor zei:
Dus kan het ook zijn dat er massa's mensen aant downen zijn van BT en dat die pas vanavond ofzo klaar zijn :) En dan voel je je bezeikt dat je (nog) geen mail hebt :sad: NEEEEEED A MAIL OH GOD GIVE ME MAIL !!!

hoe meer mensen downloaden met BT hoe sneller je download

Phaetor

Legacy Member
Ja ? Meer as de helft ligt hun upload te cappen op 5-10kb met externe programma's ... Dan gaat het toch ni echt vooruit imo ?

Fuzetsu

Legacy Member
[F6]BetaV1.25 zei:
Ik weiger iets illegaal te downen van Blizzard.


Ik heb ook niks illegaals gedownload :)

Nog altijd Stress Test client staan, en dan gewoon geconnect met WoW en toen vroeg em automatisch om te patche, dus kzie daar nikske illegaal in :]

Chop-SOY

Legacy Member
Tot dusver nog niet veel woot ik zit in de eurobeta posts gezien...

vraag me af of die personen die binnenzijn, uberhaubt wel op het forum hier gaan komen posten... denk dat die allemaal al zwaar verslaafd aan het spelen zijn... :sad:

[F6]BetaV1.25

Legacy Member
phaetor da kunde ni mensen toch ni kwalijk nemen? als ge da ni doe slipt volledig uwen upstream toe.

Fuzetsu

Legacy Member
Chop-SOY zei:
Tot dusver nog niet veel woot ik zit in de eurobeta posts gezien...

vraag me af of die personen die binnenzijn, uberhaubt wel op het forum hier gaan komen posten... denk dat die allemaal al zwaar verslaafd aan het spelen zijn... :sad:


Uhm... de meeste mensen die er nu al inzitte en al posten zegge allemaal da ze gewoon gans alleen zijn :D

Daar is ook geen f*ck aan imo :]


*Edit*: Guild Pandorian Alliance zal zich vertoeven op de PvP server, indien er meerdere zijn nemen we de bovenste in de lijst!!!

Tot binnenkort in Azeroth!

QuoteRevival

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
De mensen die er al in zitten zijn prolly Stress Testers of hadden de client al voordien...

3.1 GB (2.2 van origineel + 1ste patch + 2de patch) is nie niks om via BT te downloaden... zeker nie tege die snelheden :/

NEE TOCH NIET , vertaal dees maar eens:

La bêta a commencé vers minuit. A 4h00 du matin j'ai regardé mon mail et constaté que ma clef m'avait été envoyée (merci Garry et Aguilard). J'ai comencé le téléchargement et ai fini vers 7h15 :-) Je me suis logé tout de suite et je me suis senti désespérement seul !! Vivement ce soir que je joue en plus grande compagnie !

A bientôt tous ! Elandar

Voor diegene die er niet aaan uit kunnen, gij heeft zijn mail om 0400 deze nacht gehad en is beginnen downloaden en om 0715 had ie gans de download binnen.
Heeel weinig eerste testters dus denk ik

Phoo

Legacy Member
valt echt nie op dat de meeste op het forums gewoon een fansite hebben he

Chop-SOY

Legacy Member
Ik zit momenteel hopeloos mijn login en paswoord van men mail thuis proberen te herinneren, zodat ik hier vanop het werk men mail zou kunnen checken.

Damn, waarom heb ik vanmorgen nog niet even gechecked :s

x8xGodx8x

Legacy Member
tis wer goed georganiseerd. Maar zondag is het wachten gedaan "hoop ik"

aGeaL

Legacy Member
volgens dat ik het lees kan het zelf langer duren
tot zondag zenden ze volgens mij imails uit voor deze fase

als er een nieuwe fase komt wordt er weer een lading bijgenomen,
kan ook zijn dak et verkeerd interpreteer natuurlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan