Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Skarr zei:bleh, ik heb ook een fansite (met nog bijna niks op weliswaar) en zit er ook niet bij
Een duitser van onze guild zit er wel al in![]()

Babaluna zei:PROOF IT! :naughty:![]()
.:: Tasadar ::. zei:Het is: Proove it!!!
Njeh srry kzit op school, enige forum buiten dit is dat van PA en heeft ook geen updates, dus doe ik mer iet nutteloos -.-

Chop-SOY zei:Ik wil niets zeggen hoor sjoeke, maar het is eigenlijk Prove it!! En als je iedereen op zen fouten gaat wijzen ga je nog lang bezig zijn![]()
lolololol
, nu zitte daar schoon he met uwen stress client , "nanana ik moet niet updaten" , maar zonder emailke gade toch nie veel moeten doen hé 
Wammes zei:Hehe gl 2 everybody
Misschien dat we 1 duidelijke (closed) thread moeten maken met iedereen die erin zit en waar die speelt (server + ras etc) .. Zodat de belgen elkaar goed kunnen vinden![]()
