Archief - De woot ik zit in Eurobeta - thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phantom

Legacy Member
Zo te zien zijn het eerst blizzard friends/fansites die de eerste emails krijgen.

madeno

Legacy Member
Bah, ben er ook nog niet bij

hoop dattet toch nog lukt, hehe

wulften

Legacy Member
terwijl we allemaal ongeduldig wachten op onze key, wil ik toch enkele woorden van troost bieden aan diegenen die er niet bij zullen zitten (waaronder ik wss :sad: ): geen reden voor paniek...der komt ook nog een open beta dus...be patient my young apprentices :p

Skarr

Legacy Member
bleh, ik heb ook een fansite (met nog bijna niks op weliswaar) en zit er ook niet bij

Een duitser van onze guild zit er wel al in :(

Babaluna

Legacy Member
Skarr zei:
bleh, ik heb ook een fansite (met nog bijna niks op weliswaar) en zit er ook niet bij

Een duitser van onze guild zit er wel al in :(

Bah die duitsters flikken het weer :p

NitrodusT`

Legacy Member
ze gingen versturen "the next few days". Ik dacht dat die niet werkten tijdens het weekend ? Of zou dit uitzonderlijk zijn?

In ieder geval, wachten wachten wachten :scream:

NecromanX

Legacy Member
wc3.be heeft ook nog nieks gekregen ;) kdenk dat alle fansites usa keys gekregen hebben en thats it, kzal wel es mailen naar blizz :p

Chickenlal

Legacy Member
ook nog nix gekregen :(

precies nog niemand van belgie ofzo?

Fuzetsu

Legacy Member
Babaluna zei:
PROOF IT! :naughty: :rofl:

Het is: Proove it!!!


Njeh srry kzit op school, enige forum buiten dit is dat van PA en heeft ook geen updates, dus doe ik mer iet nutteloos -.-

Chop-SOY

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Het is: Proove it!!!


Njeh srry kzit op school, enige forum buiten dit is dat van PA en heeft ook geen updates, dus doe ik mer iet nutteloos -.-

Ik wil niets zeggen hoor sjoeke, maar het is eigenlijk Prove it!! En als je iedereen op zen fouten gaat wijzen ga je nog lang bezig zijn ;)

QuoteRevival

Legacy Member
Chop-SOY zei:
Ik wil niets zeggen hoor sjoeke, maar het is eigenlijk Prove it!! En als je iedereen op zen fouten gaat wijzen ga je nog lang bezig zijn ;)

:rofl: :rofl: :rofl: lolololol

By the way tasadar SJOEKE, :rofl: , nu zitte daar schoon he met uwen stress client , "nanana ik moet niet updaten" , maar zonder emailke gade toch nie veel moeten doen hé :lol:

Phoo

Legacy Member
er is gewoon iets mis met de account creation waarschijnlijk zal die 24 uur offline staan zoals het bij de usa beta was. morgen zullen de meeste hun beta invites krijgen geloof ik.

Wammes

Legacy Member
Hehe gl 2 everybody :)

Misschien dat we 1 duidelijke (closed) thread moeten maken met iedereen die erin zit en waar die speelt (server + ras etc) .. Zodat de belgen elkaar goed kunnen vinden ;)

Chop-SOY

Legacy Member
Yep, is waarschijnlijker veel duidelijker. Zolang ze hier zetten wie ze zijn, kun jij of Fuse ze in een sticky zetten ofzo...

Fuzetsu

Legacy Member
Wammes zei:
Hehe gl 2 everybody :)

Misschien dat we 1 duidelijke (closed) thread moeten maken met iedereen die erin zit en waar die speelt (server + ras etc) .. Zodat de belgen elkaar goed kunnen vinden ;)


Ja idd, zeker doen!!!

En @ QuoteRevival: kmoet wel geen extra bandbreedte verspille :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan