Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Dillyracer zei:
N/O maar hier geef ik Private toch ook wel gelijk hoor :unsure:

Tis nie omda nen mens één keer rap rijd,
dattet een 'unresponsable young driver' is é..

Mja, tzal wel terug ik zijn.
:)

Mr Syphon

Legacy Member
iedereen rijd wel is te hard, maar in uw LEERperiode hoort ge da toch zeker ni te doen
maarja in feite ist uw pa die hier is wakker geschud moet worden :p

BuYcKi

Legacy Member
Mr Syphon zei:
iedereen rijd wel is te hard, maar in uw LEERperiode hoort ge da toch zeker ni te doen
maarja in feite ist uw pa die hier is wakker geschud moet worden :p

Dude.
Zoals ik zei: Ik reed al bijna een jaar met mun pepe..
Aanzetn, achteruit, stoppen, ..

Dus kheb wel al redelijk mijn auto onder controle ze..
Mun pa zegt zelf dak al deftig rijdt, niet in snokken of weet ik veel wat.
Em gaat et nie zeggen alst geen waar is é ;)

But nvm it!
What are the TRC'ers doing tonight? :p

Mr Syphon

Legacy Member
ik rij nu bijna 3 jaar en rechtdoor rijden is idd ni moeilijk, maar als er iets gebeurd dan weet ik ook niet wat doen wegens geen ervaring

en geloof ge me ge komt nog wel vieze dinges tegen :p
paar weken geleden kwam der ene recht op mij af gereden, ik kon niet aan de kant dus heb alles toegesmeten en op laatste nippertje gaat die pas terug zijn vak op
en op zijn vak reden ook auto's ma die was niemand aant voorbij steken
dus was wel ff schrikken :D

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Dude.
Zoals ik zei: Ik reed al bijna een jaar met mun pepe..
Aanzetn, achteruit, stoppen, ..

Dus kheb wel al redelijk mijn auto onder controle ze..
Mun pa zegt zelf dak al deftig rijdt, niet in snokken of weet ik veel wat.
Em gaat et nie zeggen alst geen waar is é ;)

But nvm it!
What are the TRC'ers doing tonight? :p

Volgens mij overschat iemand hier zijn kunnen :unsure:

soit

BuYcKi

Legacy Member
Dillyracer zei:
Volgens mij overschat iemand hier zijn kunnen :unsure:

soit

Mjah.
Ik vind van mijzelf dak al goed rijd.

Mijn peter, ma, pa, .. zeggen allemaal dak al goe rijd.
Krijd vlot mee int verkeer enzo.

Enigste wa ze mij opmerken is te dicht tegen de kanten soms.
:)

@Syphon, kweet wel wa ge bedoelt ze.
Stel er kwam enen op mijn vak, ginget wrs ook van FUCK zijn!

Wak al heb gehad.. Krijd +-50 bebouwde kom,
plots iemand zonder kijken in achteruit op de baan.
Mijnen tikker direct +++, ma toch nix gebeurd..

Ge weet idd nie wa nen mens + auto gaat geven, mja.. :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dat je zelf vind dat je goed rijdt is geen graadmeter vaak zijn diegenen die dat zeggen de slechtste chauffeurs. :p En sorry dat ik het zeg als uw familie zegt dat je goed rijdt is voor mij ook geen graadmeter dat kunnen ze wel uit beleefdheid zeggen. :hug:

Ik vind bijvoorbeeld dat ik redelijk rijdt en dat er echt nog wel verbetering mogelijk is en laten we eerlijk zijn goed je rijdt nu met een tijdje met een L maar de echte ervaring komt niet met de maanden maar met de jaren. :)

BuYcKi

Legacy Member
Mja.
Laat het ons zo stellen: Iedereen heeft er zijn gedacht van.
Als gulle wilt denken dak hier alles zit op te flakkeren, so be it.

Kben nie iemand da ga zegn dak al deftig rijdt alst nie zo is.
Dus denkt het er et uwe van :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dan zal ik U een verhaal vertellen om het enigszins in perspectief te zetten:

Heb ik nog nooit verteld.

Is nu ongeveer 2,5 jaar geleden ik rij in zuid-Duitsland (bij Kassel) komt er een idioot voorbij met zeker 250 km/u (nederlander blijkt later) met een Porsche. Hij zwenkte weer op de rechterbaan (was rustig)Hij overtrok het zaakje en caramboleerde tegen de vangrail (vlak voor me). Ik stop dus en trek hem uit het wrak (brandstoflek, enz) en weet je wat hij zei voor dat hij het bewustzijn verloor (je raadt het al) Ik reed toch goed (prevelend maar duidelijk) een uur later was hij overleden.
Dus sorry dat ik toch enigszins problemen heb met uw houding. :hug:

blaatschaap

Legacy Member
buycki: ge hebt nog juist niks geleerd in het verkeer, ge rijdt nog altijd met een L
't enigste da ge kunt is nen auto besturen, maar daar is dan ook alles mee gezegd
wacht tot ge in het dagelijkse verkeer komt, voor/na werk in de spits, en zeg dan nog eens da ge goe kunt rijden ;)
+ het moet uw fout nie zijn hé, maar als gij zo hard rijdt en der gebeurd iets onverwachts, dan zijde gij wel degene die niemeer kan stoppen omdat ge te hard rijdt

en ja johan, zoiets moeten mensen zelf meemaken/zien/of moet met mensen in vriendkring/familie gebeuren
en dan zullen ze misschien wel eens nadenken dat hard rijden voor niks goed is

ik vind het imo schandalig dat uw vader u zo hard laat rijden, alsof er nog nie genoeg gevaar manne op de baan zijn
en tis door zo'n mensen dat er veel ongelukken gebeuren, waardoor de normale bestuurders ook schandalig dure verzekering moeten betalen

da ge der hier nog doodleuk mee komt 'pronken'...
sorry maar voor zo'n mensen heb ik geen respect :unsure: (no offense, mijn mening :hug:)

Mr Syphon

Legacy Member
van mij mag hij hard rijden maar dat zen pa het goedkeurd daar heb ik dan wel problemen mee, het zijn de ouders die hem erop moeten wijzen om zich aan de snelheid te houden isnt it ?

Private_BE

Legacy Member
buycki zei:
Lol..
Mun pa zei gwn, trek es door..

De boog moet niet altijd gespannen staan hé,
ge gaat toch nie zeggen dat ge nu al altijd perfect uw snelheid rijdt?

Ik weet van mijn eigen dak overal wat te snel rijd..
Tis nu nie dak iedere dag 140 rijd é..
Kheb ondertussen al 2maand voorlopig, dus ouders weten ook wel al wak kan.

Mss zijn de uwe te streng? :tongue:

:unsure:

Mijn ouders hebben verantwoordelijk, wat gij nu doet is gewoon levensgevaarlijk.
Ge hebt de ervaring niet om op een baan van 70 gewoon 140 te gaan rijden, das gewoon een feit en niet een mening.

Ik heb nog niet meer dan 130 gereden op de autosnelweg wat wel nog mag (dus niet te snel is).

Na 2 maanden wede zeker niet wat ge kunt :rofl:

Fijn dat iedereen zegt da ge goed met de auto kunt rijden da doen ze bij mij ook ma da wil niet zeggen da ge hogere snelheden aankunt en dat ge dezelfde reactie hebt al iemand met ervaring...

En te dicht bij de kant rijden das wel niet zo goed he mr perfect driver :p
Tegen 140 zit ge al rap met een licht draaitje over uwen kant.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
van mij mag hij hard rijden maar dat zen pa het goedkeurd daar heb ik dan wel problemen mee, het zijn de ouders die hem erop moeten wijzen om zich aan de snelheid te houden isnt it ?

Aan de ene kant wel MAAR imho als hij niet weet dat hij beter in zijn L periode dit soort dingen niet kan uithalen, ongeacht wat zijn ouders vinden, stel ik me toch serieuze vragen over zijn instelling t.o.v. de naleving van de regels en dan dringt bij mij toch de vraag op is hij wel rijp voor een rijbewijs (no offence Buycki :hug:).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Trouwens het gaat er uiteindelijk niet om of Buycki vind dat hij goed kan rijden of zijn ouders of familie of vrienden maar de examinator. :p

Private_BE

Legacy Member
johan tb zei:
Aan de ene kant wel MAAR imho als hij niet weet dat hij beter in zijn L periode dit soort dingen niet kan uithalen, ongeacht wat zijn ouders vinden, stel ik me toch serieuze vragen over zijn instelling t.o.v. de naleving van de regels en dan dringt bij mij toch de vraag op is hij wel rijp voor een rijbewijs (no offence Buycki :hug:).

Volledig mee akkoord, zo van die mensen zorgen ervoor dat gij als normale bestuurder in uw kont wordt geramd. Dus dan krijgde nen whiplash en zidde er u hele leven mee...

:niceone: :sop:

Gizmo_1987

Legacy Member
En denken dat je kan rijden, en kunnen rijden is een groot verschil :p Ik dacht ook dat ik kon rijden 4 maand geleden, nu op mijn werk, daar leer je pas rijden! Constant gassen,remmen, vooruit, achteruit, links, rechts, overkop (j/k) :p Ik kan nu toch al een stuk beter rijden, imo ^^
Zelfs dan nog kan je voor verassingen komen te staan, 2 weken geleden nog een 90°bocht genomen met slippende banden, en een neus die terug in de richting stond van waar ik kwam :D
Het is snel gebeurt, (remmoment telaat genomen) maar ik reed ook wel op de limiet :unsure:^^

Mee

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik heb nog niet meer dan 130 gereden op de autosnelweg wat wel nog mag (dus niet te snel is).
Moogt ge niet maar 120 doen op de autostrade? :unsure:

Private_BE zei:
Tegen 140 zit ge al rap met een licht draaitje over uwen kant.
Dat betwijfel ik, ik denk niet dat auto's die overkop gaan tegen 140 mogen verkocht worden ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan