Mr Syphon
Legacy Member
Dillyracer zei:N/O maar hier geef ik Private toch ook wel gelijk hoor![]()
quote da int vervolg is
nu moest ik 50 posts terug gaan voor te weten wa private zei 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:N/O maar hier geef ik Private toch ook wel gelijk hoor![]()
nu moest ik 50 posts terug gaan voor te weten wa private zei 
Dillyracer zei:N/O maar hier geef ik Private toch ook wel gelijk hoor![]()

Mr Syphon zei:iedereen rijd wel is te hard, maar in uw LEERperiode hoort ge da toch zeker ni te doen
maarja in feite ist uw pa die hier is wakker geschud moet worden![]()




buycki zei:Dude.
Zoals ik zei: Ik reed al bijna een jaar met mun pepe..
Aanzetn, achteruit, stoppen, ..
Dus kheb wel al redelijk mijn auto onder controle ze..
Mun pa zegt zelf dak al deftig rijdt, niet in snokken of weet ik veel wat.
Em gaat et nie zeggen alst geen waar is é
But nvm it!
What are the TRC'ers doing tonight?![]()

Dillyracer zei:Volgens mij overschat iemand hier zijn kunnen
soit


En sorry dat ik het zeg als uw familie zegt dat je goed rijdt is voor mij ook geen graadmeter dat kunnen ze wel uit beleefdheid zeggen. 



(no offense, mijn mening
)buycki zei:Lol..
Mun pa zei gwn, trek es door..
De boog moet niet altijd gespannen staan hé,
ge gaat toch nie zeggen dat ge nu al altijd perfect uw snelheid rijdt?
Ik weet van mijn eigen dak overal wat te snel rijd..
Tis nu nie dak iedere dag 140 rijd é..
Kheb ondertussen al 2maand voorlopig, dus ouders weten ook wel al wak kan.
Mss zijn de uwe te streng?
![]()


Mr Syphon zei:van mij mag hij hard rijden maar dat zen pa het goedkeurd daar heb ik dan wel problemen mee, het zijn de ouders die hem erop moeten wijzen om zich aan de snelheid te houden isnt it ?
).johan tb zei:Aan de ene kant wel MAAR imho als hij niet weet dat hij beter in zijn L periode dit soort dingen niet kan uithalen, ongeacht wat zijn ouders vinden, stel ik me toch serieuze vragen over zijn instelling t.o.v. de naleving van de regels en dan dringt bij mij toch de vraag op is hij wel rijp voor een rijbewijs (no offence Buycki).

Ik dacht ook dat ik kon rijden 4 maand geleden, nu op mijn werk, daar leer je pas rijden! Constant gassen,remmen, vooruit, achteruit, links, rechts, overkop (j/k)
Ik kan nu toch al een stuk beter rijden, imo ^^
^^Moogt ge niet maar 120 doen op de autostrade?Private_BE zei:Ik heb nog niet meer dan 130 gereden op de autosnelweg wat wel nog mag (dus niet te snel is).

Dat betwijfel ik, ik denk niet dat auto's die overkop gaan tegen 140 mogen verkocht worden ofzo?Private_BE zei:Tegen 140 zit ge al rap met een licht draaitje over uwen kant.
Mee zei:Moogt ge niet maar 120 doen op de autostrade?![]()