Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
de vorige micra maakte toch vetter geluid :p
ge had die moeten houden en tunen scjeir :cool:

kweet nog toen we naar karteria gingen de eerste keer :rofl: kwas verschoten van de power en geluid :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
@scjeir mss op de volgende trc meeting. ;) Dan zal ik eens zien wat er aan te doen valt. :p

Sander H

Legacy Member
Mr Syphon zei:
de vorige micra maakte toch vetter geluid :p
ge had die moeten houden en tunen scjeir :cool:

kweet nog toen we naar karteria gingen de eerste keer :rofl: kwas verschoten van de power en geluid :rofl:

ja wat een power tegenover uwe 205 toen :cool:
het "toffe" was ook dat die gen toerenteller had, kon goed zijn dat hem zoveel lawaai maakte omdak dik int rood zat ofzo :D
veel viel daar nie aan te tunen zu, tenzij andere motor derin wa duur en moeilijk zou zijn en problemen zou geven bij de keuring ... en gezaag bij de ouders :p

en dan die lichtblauwe uit '87 (vervangwagen) waark is een weekend mee heb rondgereden :lol: khad ze (Syphon, zijn zus en ouders) wijsgemaakt da ik die gekocht had en ze waren der volledig mee weg :rofl:

jaja ik heb een verleden met micra's :p

johan tb zei:
@scjeir mss op de volgende trc meeting. ;) Dan zal ik eens zien wat er aan te doen valt. :p

sounds nice :p

maarja, ik ga terug in de boeken duiken (:() trillingen van membramen is next ...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
dan gaan er veel zijn die is een ritje willen maken :p

Ik kan wel aan de dealer vragen of ze 5 vervangwagens willen uitlenen (zijn bij de Lexus allemaal Is250's automaat). :p

Mr Syphon

Legacy Member
yeah rondrit met de lexusjes :p

die foto van de lichtblauwe oude micra heb ik nog :p
ge had wel een dikke uitlaat kunnen steken onder de rode :cool:

Sander H

Legacy Member
Mr Syphon zei:
yeah rondrit met de lexusjes :p
volgende meeting opt circuit van zolder? :D
Mr Syphon zei:
die foto van de lichtblauwe oude micra heb ik nog :p
ge had wel een dikke uitlaat kunnen steken onder de rode :cool:
mja dan ik een trage auto die veel lawaai maakt :p

daar heb ik mijn moto al voor

Mr Syphon

Legacy Member
maar dan lijkt ge snel :cool: :unsure:

ik zou willen da men volgende auto ook rood is ma heb schrik voor de kleur aangezien die altijd buiten staat en rood is een zwakke kleur naart schijnt :p

blaatschaap

Legacy Member
lol, dan kunde toch beter gaan karten denk ze :D

kben blij dak gene auto heb, da kost veel te veel, allemaal weggegooid geld :tongue: (al wel 6 jaar rijbewijs ;))

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
uwe IS250 voor reparatie binnenbrengen? :unsure:


Was het alleen dat maar: fotokopie rijbewijs, fotokopie indentiteitskaart en een formulier ondertekenen. Krijg je wat anders mee dan die IS dan komt er nog een formulier bij. :unsure:

BuYcKi

Legacy Member
Private_BE zei:
@ Buycki, wa voor onverantwoordelijke ouders hebt gij dat die daar niks van zegge.
Binnenkort kan ik dan in de gazet Buycki 0 - Boom 1 lezen...

Lol..
Mun pa zei gwn, trek es door..

De boog moet niet altijd gespannen staan hé,
ge gaat toch nie zeggen dat ge nu al altijd perfect uw snelheid rijdt?

Ik weet van mijn eigen dak overal wat te snel rijd..
Tis nu nie dak iedere dag 140 rijd é..
Kheb ondertussen al 2maand voorlopig, dus ouders weten ook wel al wak kan.

Mss zijn de uwe te streng? :tongue:

:unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
ge zijt aant leren rijden !
uw pa geeft u al meteen het goeie voorbeeld ...
en na 2 maand kunt ge nog just geen kloten :p wss valt ge nog af en toe stil :p
in mijn leerperiode moest ik ni proberen van 10 km/u te hard te rijden zunne :s

BuYcKi

Legacy Member
Ik val niet meer stil.
Sorry to say.. :p

Reed al bij de pepe in auto voor dak mun rijbewijs had.
Zodak tenminste deftig kon rijden opt straat direct.

:)

Btw, mijn ma is ook strenger op snelheid ze :unsure:

DaCrashOveride

Legacy Member
De mijne max 150... (klein bergafke)
Pakt recht stuk 140... Volgens autowek 150...
maar der zal al wel wa slijt opzitte zeker?

Me mijn vader de zijne 160 gereden... (C5, 1800)

Me die van men moeder nog maar 120 ofzo, maar heb der nog nie ver met gereden... (nog geen autstraden ofzo)

Me dien van het lief van men zus, 180 fzo ^^ Da was lovely ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan