Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Als ge van de vrouwen houdt moet ge echt niet naar een tettenbar gaan.
't zit daar vol me ou geil venten :')

En de tetten waren ook niet alles: hangende papzakjes ofwel knalharde volgespote siliconen.
Alleen 1 serveuske had een schoon paar. :p

Stancke

Legacy Member
Vanmiddag ging ik een klein toerke doen met Gizmo en de GSI, uiteindelijk toerke gedaan van 2u en een half ofzo. Zelf afgesproken met CAS^^ Top was iets van maar 160 ofzo:p

BuYcKi

Legacy Member
Daarjuist es met de pa zijne auto.
Subtiel van da trek eig nog goe é.
Zegtem duwt maar es op gas.
140 op baan van 70, ma reed nieveel volk.

My highest top speed atm! :D

Mr Syphon

Legacy Member
ja goe bezig, dubbel zo hard rijden als ge moogt, da heb ik zelfs nog ni gedaan ( denk ik :unsure: )

Sander H

Legacy Member
ons ma hare micra natuurlijk, welke anders :s

kzal maar is verder gaan studeren, nog 1 hoofdstuk trillingen vandaag :(

Mr Syphon

Legacy Member
scjeir achter die 24 stond geen 0, ma ge zag da wss niet zo goed door de zon

Sander H

Legacy Member
ge moet da ding nie onderschatten zu, ligt een 1000cc motor in, 65 pk ...

teller gaat wel maar tot 200 ofzo, maar ik ging zo hard dat hem trug op 0 stond, komt ongeveer overeen met 240 :)

btw tis zo ene:
http://www.weijtersenjansen.nl/Nissan Micra 04.JPG

maar dan met bling bling 14" velgen :cool:

pfff nu maar eens gaan slapen, morgen terug studeren, toffe vooruitzichten voor de komende 4 weken ...
dat het maar rap donderdagnamiddag is, de 26e juni

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
ge moet da ding nie onderschatten zu, ligt een 1000cc motor in, 65 pk ...

teller gaat wel maar tot 200 ofzo, maar ik ging zo hard dat hem trug op 0 stond, komt ongeveer overeen met 240 :)

btw tis zo ene:
http://www.weijtersenjansen.nl/Nissan Micra 04.JPG

maar dan met bling bling 14" velgen :cool:

pfff nu maar eens gaan slapen, morgen terug studeren, toffe vooruitzichten voor de komende 4 weken ...
dat het maar rap donderdagnamiddag is, de 26e juni

Zal echt wel een tellerafwijking zijn aangezien mijn Lexus standaard 230 haalt en die heeft 208 pk dus 240 lijkt me echt een beetje veel. :lol:

Sander H

Legacy Member
@Syphon: nee tis eerder den deze zijne motor die erin ligt, 1.0 hé :unsure:

@Johan: ge zou ondertussen toch al door moeten hebben dak keihard aant zwanzen ben zu :lol:

topsnelheid van da ding is 160, bergaf hebk al 170 gehaald :scream:

max hebk gehaald in onze primera (1.6 100pk), 190 km/h
en mijn zus hare C3 Pluriel (1.4 75pk) gaat 165
de vorige micra (1.0 55pk '93) ging een klets harder dan 150

alles wordt hier getest :evil:

ne Lexus IS250 hebk nog nie kunnen testen :unsure:

|XcW|

Legacy Member
Lol men vriendin heeft ook zo een micra'ke zenne. Voor ge 240 haalt daarmee zijt ge al 3 jaar onderweg :D Da gaat echt gene zak vooruit. Is ook maar een 1000cc'ke, trekken gelijk

Ja uhm, ne rolstoel :D

Mr Syphon

Legacy Member
Scjeir zei:
@Syphon: nee tis eerder den deze zijne motor die erin ligt, 1.0 hé :unsure:

@Johan: ge zou ondertussen toch al door moeten hebben dak keihard aant zwanzen ben zu :lol:

topsnelheid van da ding is 160, bergaf hebk al 170 gehaald :scream:

max hebk gehaald in onze primera (1.6 100pk), 190 km/h
en mijn zus hare C3 Pluriel (1.4 75pk) gaat 165
de vorige micra (1.0 55pk '93) ging een klets harder dan 150

alles wordt hier getest :evil:

ne Lexus IS250 hebk nog nie kunnen testen :unsure:


mijne almera doet maar 168 ( gps km/u) :eek: sebiet word ik nog afgemaakt door de micra :D

Sander H

Legacy Member
ja die snelheden zijn wel op de teller gemeten hé :p
volgens autoweek.nl doet die micra 155 op vlakke stukken, dus ge moet gene schrik hebben :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan