Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


uhu, als ge zon jacht kunt betalen kunde ook wel personeel betalen ejohan tb zei:Smaken verschillen overigens daar hoor ik niemand over maar je hebt ook nog personeel nodig voor zoiets want zoiets vaar je niet alleen of met 2.![]()


[EZ];9899490 zei:http://www.beyondhollywood.com/new-car-pictures-from-the-fast-and-furious-4/ lelijke voituren
Beter is nen FaF met een DUB Maffia
uhu, als ge zon jacht kunt betalen kunde ook wel personeel betalen e
en anders cruise control e![]()

DaCrashOveride zei:Zo snel :/
Khad liever 1 van die ski's in de grond zien gaan en u op u gezicht zien gaan... x)
maar het mag niet zijn e;..
ma da lijkt gewoon ni zo 
Ik kan het niet zienMr Syphon zei:

Mr Syphon zei:den offtopic thread gaat weer rustige tijden tegemoet![]()


johan tb zei:Ja cruise control en hoe wil je ergens afmeren??![]()


zeroke14 zei:Ik kan het niet zien
Nu niet meer
Zero is back ^^![]()

broeikaseffect => waterworldjohan tb zei:Ja cruise control en hoe wil je ergens afmeren??![]()

buycki zei:Dude, fuck off
Da is een boot, ge vaart na tropisch temperaturen,
en ge laat uw boot daar temiden de zee liggen en ge verplaatst da niemer![]()


Mr Syphon zei:zeg nooit nooit eh
ge moest maar is de lotto winnen![]()


johan tb zei:Ten eerste ome fiscus is ook erg blij met zoiets en dan nog ik geloof dat ik dan een low profile zou houden want anders heb je ineens erg veel "goede" vrienden met nog meer goed advies.
En ik heb het meegemaakt: een kennis had een paar miljoen gewonnen en hij was er binnen 2 jaar er al weer vanaf hij wist van gekkigheid niet wat te kopen en een paar erg foute investeringen en hij betaalt nu geloof ik nog een deel van schulden af.![]()


Scjeir zei:lotto? ge moet al ne hele grote pot bij de euromillions winnen om da te kunnen betalen, en dan hebt ge nie meer genoeg geld voor een tankbeurt
-> idd, keep on dreaming![]()
buycki zei:Ahja.
Moest ge toch veel geld hebben, zou ge toch gewoon na winkel gaan.
Ik wil dat punt.
Veel komt er dan niet bij kijken hé![]()




buycki zei:Dude.
Waarom zou ge geen brochures hebben met boten dat ge kunt kopen?
Wat zou ik in godsnaam weten wa ge daar best van motor inlegt.
Ik zou zeggen, ik wil zoix zoals die en trekt voor de rest under plan.
![]()
