Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Zo snel :/
Khad liever 1 van die ski's in de grond zien gaan en u op u gezicht zien gaan... x)
maar het mag niet zijn e;..

da ging wel echt snel eh :p ma da lijkt gewoon ni zo :D

BuYcKi

Legacy Member
johan tb zei:
Ja cruise control en hoe wil je ergens afmeren?? :lol:

Dude, fuck off :p
Da is een boot, ge vaart na tropisch temperaturen,
en ge laat uw boot daar temiden de zee liggen en ge verplaatst da niemer :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
Dude, fuck off :p
Da is een boot, ge vaart na tropisch temperaturen,
en ge laat uw boot daar temiden de zee liggen en ge verplaatst da niemer :p

ik noem dan 2 dingen brandstof en proviand en compleet altijd ronddobberen gaat ook vervelen. :p

Maar ja keep on dreaming not gonna happen anyway. :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zeg nooit nooit eh :D

ge moest maar is de lotto winnen :p

Ten eerste ome fiscus is ook erg blij met zoiets en dan nog ik geloof dat ik dan een low profile zou houden want anders heb je ineens erg veel "goede" vrienden met nog meer goed advies.:p

En ik heb het meegemaakt: een kennis had een paar miljoen gewonnen en hij was er binnen 2 jaar er al weer vanaf hij wist van gekkigheid niet wat te kopen en een paar erg foute investeringen en hij betaalt nu geloof ik nog een deel van schulden af. :(

Sander H

Legacy Member
lotto? ge moet al ne hele grote pot bij de euromillions winnen om da te kunnen betalen, en dan hebt ge nie meer genoeg geld voor een tankbeurt :p
-> idd, keep on dreaming :D

Mr Syphon

Legacy Member
johan tb zei:
Ten eerste ome fiscus is ook erg blij met zoiets en dan nog ik geloof dat ik dan een low profile zou houden want anders heb je ineens erg veel "goede" vrienden met nog meer goed advies.:p

En ik heb het meegemaakt: een kennis had een paar miljoen gewonnen en hij was er binnen 2 jaar er al weer vanaf hij wist van gekkigheid niet wat te kopen en een paar erg foute investeringen en hij betaalt nu geloof ik nog een deel van schulden af. :(

jah, da hebt ge zelf in de hand hoe snel ge uw geld kwijt zijt :D
bij mij zou het geld naar een appartement gaan voor te verhuren
en ergens garagebox bouwen/ kopen voor wa auto's in te steken/tunen :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
lotto? ge moet al ne hele grote pot bij de euromillions winnen om da te kunnen betalen, en dan hebt ge nie meer genoeg geld voor een tankbeurt :p
-> idd, keep on dreaming :D

Voor dit soort gevallen geld de regel: Als je naar de prijs moet vragen kun je het toch niet betalen.

Om een indruk te geven hoe duur de bouw van een echt superjacht is: vroeger berekenden ze bij Van Lent op De Kaag (Nederland) vanaf een half miljoen euro per meter lengte en onder de 30 meter werd er niets gebouwd en die prijzen zullen echt niet lager zijn geworden.

Dat is dus deze werf: http://www.royalvanlent.nl/index.php?id=12

BuYcKi

Legacy Member
Ahja.
Moest ge toch veel geld hebben, zou ge toch gewoon na winkel gaan.
Ik wil dat punt.

Veel komt er dan niet bij kijken hé ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
Ahja.
Moest ge toch veel geld hebben, zou ge toch gewoon na winkel gaan.
Ik wil dat punt.

Veel komt er dan niet bij kijken hé ;)

Dat soort schepen bij de winkel kopen??? :rofl::rofl::rofl::rofl:

Dat verhaal wordt helemaal maar dan ook helemaal op wens van de klant gebouwd. En daarmee bedoel ik de klant bepaald helemaal hoe het schip er uit moet gaan zien (interieur/ exterieur) wat er voor een techniek in moet motoren, aggregaten, enz en wat voor een materialen er gebruikt moeten worden (hout, marmer, gouden kranen, enz.

In deze prijsklasse zijn er geen 2 schepen hetzelfde.

BuYcKi

Legacy Member
Dude.
Waarom zou ge geen brochures hebben met boten dat ge kunt kopen?

Wat zou ik in godsnaam weten wa ge daar best van motor inlegt.
Ik zou zeggen, ik wil zoix zoals die en trekt voor de rest under plan.

:)

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
Dude.
Waarom zou ge geen brochures hebben met boten dat ge kunt kopen?

Wat zou ik in godsnaam weten wa ge daar best van motor inlegt.
Ik zou zeggen, ik wil zoix zoals die en trekt voor de rest under plan.

:)

Als gij 15 miljoen (ja daar praten we over) investeert in een schip wil ik toch echt meer kunnen bepalen dan de motor. En natuurlijk hebben ze brochures, maar het is bij deze schepen niet: we hebben model A,B,C en D. Nee ze maken een tekening naar wens van de klant met de wensen van de klant er in verwerkt. En dan nog veranderen er dingen tijdens de bouw en ik weet waarvan ik spreek mijn ouders hebben zelf al eens een jacht laten bouwen en dat was minstens 1x per week naar de werf. :p

Maar idd er zijn ook werven die een catalogus hebben met het model en opties, maar dat is wel een iets andere prijsklasse. Het is in de jachtbouw zo hoe duurder hoe meer keuze je krijgt en hoe meer je moet beslissen/ overleggen.

Mr Syphon

Legacy Member
lijkt me wel bom, zo een bootje helemaal naar uw zin laten bouwen :D
pimproom enal :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan