BuYcKi
Legacy Member
zeroke14 zei:Wat is u fetisch?
Oh nog een TRC'er die ik nog niet 'ontmoet' heb
Ja Syphon, leg es uit

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeroke14 zei:Wat is u fetisch?
Oh nog een TRC'er die ik nog niet 'ontmoet' heb

zeroke14 zei:Wat is u fetisch?
Oh nog een TRC'er die ik nog niet 'ontmoet' heb?
excuses als ik u wel al 'ontmoet' heb xD



jaweeeel!Mr Syphon zei:geen publieke uitingen van men fetisch eh![]()

sluysen zei:aangenaam
me is very sleepy
night night everyone![]()
Mr Syphon zei:zeroke stfu ! terug in uw kot![]()

Mr Syphon zei:zeroke koest !

Fr3nzY zei:gha
als syphoon een fetisch voor honden zou hebbe, wilt gij dan een hondje zijn fzo zeroke?![]()
knuf?Mr Syphon zei:het leven is hard![]()

Geld!Mr Syphon zei:wat wil een mens nog meer eh![]()
