Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zeroke14

Legacy Member
blaatschaap zei:
mijn zus heeft die HD voor 99 euro gekocht vorige week, afgezet :rofl:

heb zelf een elements schijf gekocht vorig jaar in de zomer, 116 euro thuis geleverd (500GB)
die prijzen zouden normaal onder de 100 euro moeten blijven nu ze

aan/uit knopke is toch nie nodig :unsure:

buycki zei:
Jah, waarom moet ge da af kunnen leggen?
Bij mij staat op de externe al de muziek enzo.

:)

Mijn pc is nogal aan de trage kant,... en alsem uitstaat gaatem rapper ^^
zou handiger zijn dan altijd dat veilig verwijderen en weer inpluggen

BuYcKi

Legacy Member
Nja.
Trek gwn die USB uit?

Kheb da nog nooit probs met gehad ze.
Nog nooit veilig verwijdert :unsure:

zeroke14

Legacy Member
buycki zei:
Nja.
Trek gwn die USB uit?

Kheb da nog nooit probs met gehad ze.
Nog nooit veilig verwijdert :unsure:

mn mp3 heeft het zo begeven xD
uitgetrokken zonder veilig te verwijderen,... mot em was defect,...

Stancke

Legacy Member
Heb hier al iets langer dan anderhalf jaar WD MyBook van 320 gig staan. Héél tevreden van:)

Gizmo_1987

Legacy Member
Volgende week eens zien voor een PS3+GTprologue :love:
All aan het onderhandelen voor een Dualshock 3 ook ^^

Mr Syphon

Legacy Member
of gta 4 ? :p

ik ga wachten op de GT5, en wss gan ik volgende maand GTA4 kopen voor ps3, scjeir zal de pc versie van GTA4 wel kopen :unsure:

Gizmo_1987

Legacy Member
Mr Syphon zei:
of gta 4 ? :p

ik ga wachten op de GT5, en wss gan ik volgende maand GTA4 kopen voor ps3, scjeir zal de pc versie van GTA4 wel kopen :unsure:

Praatje gemaakt met de verkoper van GM.
Die zei dat er géén box komt met GTA4+PS3... Dus zou de box met GT5P mij goedkoper uitkomen momenteel, aangezien hij zei dat er ook geen prijsverlaging komt tegen mei :p
En de dualshock 3 heeft nog een europese datum.
Volgens GM natuurlijk, ofwel probeerde hij me gwn snel de GT5box aan te smeren ^^

Mr Syphon

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Praatje gemaakt met de verkoper van GM.
Die zei dat er géén box komt met GTA4+PS3... Dus zou de box met GT5P mij goedkoper uitkomen momenteel, aangezien hij zei dat er ook geen prijsverlaging komt tegen mei :p
En de dualshock 3 heeft nog een europese datum.
Volgens GM natuurlijk, ofwel probeerde hij me gwn snel de GT5box aan te smeren ^^

van die GT5 zult ge ook wel geen spijt hebben hoor :D
ziet der wel vetjes uit maar is eigenlijk toch ma huge demo versie van de real GT5 eh ? :p
dus kga daar op wachten

ja buycki in de zomer hier party :p BBQ, pool, ps3, ... :D

Mr Syphon

Legacy Member
ps3 controllers hebben geen dualshock nu omdat anders de batterij te snel leeg zou zijn,
maar nu gaan ze binnenkort dus controllers met dualshock uitbrengen :)

maar ik mis het eigenlijk niet dus ben ook ni van plan om zo een controllers bij te kopen, kost wss 60 euro per controller :p en die van nu zijn zo ultra licht :love:

Frey

Legacy Member
Mr Syphon zei:
gij hebt toch uwe seat ? :s
en das een dieselke ? dus da was toch 1000 x beter geweest dan een 20 jaar oude corolla op naft ? :p
zus was ermee naart werk :) die heeft zelf gene auto en mag dus tijdelijk de mijne gebruike

en in dien corolla was nog net iets meer plaats en is nog wel is fun om mej zo'n oud ding te rijde :) haalde toch vet 180 op de autostrade oO en ben er vrij zeker van da alsk hem terug in 4e zou hebbe gezet hij nog hoger zou gerake :)

Techno Classic Essen viel eigelijk tegen, veel te veel porsches en kevers, wel nen Ferrari FXX gezien ^^ best nice




zijn de oude ps2 controlers ni ps3 compactible? ni zeker he, er ware toch spellekes waarbij ge uwe controller moest kantele enzo?

kvond die ps2 controlers nog de beste van al, moge iets wege voor mij, ligt beter in de hand :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan