Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Ik heb ook last van disconnects met men ADSL.

Maakt niet uit met wat, men router die valt soms ff uit voor 2 sec en dan kan ik weer verder.

Mr Syphon

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Da cannibal shit is voos :/
CATSCAN IS GRAAF
en sensation ook... (beide)

Brommer is verkocht se... Yannick is weer even rijk... :p

die catscan is idd is cool voor te horen :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag met de nieuwe agila gereden :D
Precies een brooddoos fzo :p enorm klein! als ik mijn arm uitrek naar achter kan ik bijna de kopsteun raken van de achterste zetels :rofl:
Ook een PT cruiser zo tussendoor :p Mooi vanbuiten, maar plastiekerig en vierkant vanbinnen :unsure: En schokdempers zijn precies vervangen door pottekes pudding :D

Gizmo_1987

Legacy Member
een mini zafira, of micro meriva :p hoge corsa, whatever.
het is klein en koddig :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
Trut !

ge zijt zelf asociaal :tongue: ga dan op zen minst de rest afleiden met hun pokergame zodat die totaal fucked zijn :unsure:

Vandaag men inzet teruggewonen en men schuld van vorige keer.
En dan nog is naar huis (kamer) gaan met 50 cent winst :love:

Mee

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
een mini zafira, of micro meriva :p hoge corsa, whatever.
het is klein en koddig :p
Een geluk dat het de nieuwe was.
Bij de oude krijg ik spontaan braakneigingen.

Frey

Legacy Member
blaatschaap zei:
als we dan toch youtube muziek aant posten zijn, hier 1 van de beste klassiekers:
http://youtube.com/watch?v=hXjm7g5rFnE :love: :p
trekt er al wa meer op xD

nog ff twee daaraan toevoege :) staat er spijtig genoeg ni helemaal op
Thrice - Artist in the Ambulance live http://www.youtube.com/watch?v=_RQ6g4am6-c
Thrice - Stare At the Sun live http://www.youtube.com/watch?v=WaPtFA7rAc0&feature=related


den deze gaat morge naar oldtimerbeurs in essen :)
ineens mej den Noel belist op een half uur tijd, zate we zonder vervoer, zijn we rap bij men bomma nen 20+ jarige oude Corolla gaan hale waar overal in het groot v12 op staat (standaardversies hebbe maar 8 kleppe),
is een naftje zonder servo, met alleen casettespeler, had nog nooit mej nen naft gerede, toch gene enkele keer stilgevalle, ging vlotjes :)

morgenavond wss meer daarover, al watk nu kan zegge is da et ding 0 confort is dus ik wss mej ne gebroke rug thuiskom :love:

Mr Syphon

Legacy Member
gij hebt toch uwe seat ? :s
en das een dieselke ? dus da was toch 1000 x beter geweest dan een 20 jaar oude corolla op naft ? :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Promotie in carrefour ;)
pagina 7
kost idd 149€ normaal, ik heb hem mee voor 73€ eigelijk... k'had nog GB bonnekes van mama:D:D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Net hier een nieuwe tv gekocht. :music: Een Philips 37 inch. Wordt Dinsdag geleverd. :p

zeroke14

Legacy Member
Ik heb die MyBook ook,...
Vervelend dat er geen aan en uit knop voor is,...

Heb hem wel niet gekocht voor 89euris
ma voor 100euris,...

Staat al een kwart vol 8-)
Nuja,...

Het is hier blijkbaar inkoopdag vandaag :p
Laat weten hoe de 37inch is e ^^

whoopie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
een mini zafira, of micro meriva :p hoge corsa, whatever.
het is klein en koddig :p

eigelijk gewoon concurrentie van de smart

kunt totaal ni vergelijken met zafira, meriva of zelfs corsa

blaatschaap

Legacy Member
mijn zus heeft die HD voor 99 euro gekocht vorige week, afgezet :rofl:

heb zelf een elements schijf gekocht vorig jaar in de zomer, 116 euro thuis geleverd (500GB)
die prijzen zouden normaal onder de 100 euro moeten blijven nu ze

aan/uit knopke is toch nie nodig :unsure:

BuYcKi

Legacy Member
Jah, waarom moet ge da af kunnen leggen?
Bij mij staat op de externe al de muziek enzo.

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan