Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
johan tb zei:
Als gij 15 miljoen (ja daar praten we over) investeert in een schip wil ik toch echt meer kunnen bepalen dan de motor. En natuurlijk hebben ze brochures, maar het is bij deze schepen niet: we hebben model A,B,C en D. Nee ze maken een tekening naar wens van de klant met de wensen van de klant er in verwerkt. En dan nog veranderen er dingen tijdens de bouw en ik weet waarvan ik spreek mijn ouders hebben zelf al eens een jacht laten bouwen en dat was minstens 1x per week naar de werf. :p

Maar idd er zijn ook werven die een catalogus hebben met het model en opties, maar dat is wel een iets andere prijsklasse. Het is in de jachtbouw zo hoe duurder hoe meer keuze je krijgt en hoe meer je moet beslissen/ overleggen.

Tja jong.
Gij overdrijver :tongue:

Kzou da wrs zelf nie moeten ebn nen boot,
wa zijt ge daar nu mee?
Koop dan een villa in een warm land ergens (zonder ******..)
En nen schonen cabrio :love:

Met da zouk al meer dan content genoeg zijn :p

Stancke

Legacy Member
Mr Syphon zei:
opgepompte ventjes :D beetje extreem die onderste :p

Ja, extreem mja. Buh, jullie met al die vooroordelen:p

@buycki: Je moet dat wel kunnen plaatsen éh, het is nog altijd "Amerika"

zeroke14

Legacy Member
Goeie middag boys ^^
Spamding in action :)
Alles goed hier?
Amerika is een zot 'land'

BuYcKi

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, extreem mja. Buh, jullie met al die vooroordelen:p

@buycki: Je moet dat wel kunnen plaatsen éh, het is nog altijd "Amerika"

Mja, wa bedoelt ge dan?
Kheb hier nog geen enen zo zien lopen na jaar ze :p

Wrs pakt em al 'spulletjes'?

Mr Syphon

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, extreem mja. Buh, jullie met al die vooroordelen:p

@buycki: Je moet dat wel kunnen plaatsen éh, het is nog altijd "Amerika"

die rus is wel serieus opgepompt eh stancke
en das toch ni gezond op die leeftijd, ni dat het ooit gezond is maarja :D

gelijk die amerikaan is nog normaal

Stancke

Legacy Member
buycki zei:
Mja, wa bedoelt ge dan?
Kheb hier nog geen enen zo zien lopen na jaar ze :p

Wrs pakt em al 'spulletjes'?

Nee, "spulletjes" in de trend van spuiten niet. Amerika heeft ook een heel andere mentaliteit.

Op school reeds, als je daar niets van sport doet dan ben je gewoon 'niet cool'. Bodybuilding is daar "aanvaard" en wordt ook gestimuleerd van de school uit. Heb het dan over College's Contests enzo. Sport op school staat daar gewoon op een hoog niveau (bv. basketbal). Ook groeien de supplementen daar aan de boom bij wijze van spreken. Als je in Belgie aan BB'ing doet, word je aankeken als een marginaal (ja kom, niet zo erg maar je weet wel)

Mr Syphon zei:
die rus is wel serieus opgepompt eh stancke
en das toch ni gezond op die leeftijd, ni dat het ooit gezond is maarja :D

Inderdaad, dat wel.

zeroke14

Legacy Member
Stancke zei:
Nee, "spulletjes" in de trend van spuiten niet. Amerika heeft ook een heel andere mentaliteit.

Op school reeds, als je daar niets van sport doet dan ben je gewoon 'niet cool'. Bodybuilding is daar "aanvaard" en wordt ook gestimuleerd van de school uit. Heb het dan over College's Contests enzo. Sport op school staat daar gewoon op een hoog niveau (bv. basketbal). Ook groeien de supplementen daar aan de boom bij wijze van spreken. Als je in Belgie aan BB'ing doet, word je aankeken als een marginaal (ja kom, niet zo erg maar je weet wel)
Inderdaad, dat wel.

<ik heb gehoord dat als je een supermarkt daar binnen gaat dat de pillen de eerste zijn dat je tegenkomt en ziet :p

Mr Syphon

Legacy Member
Stancke zei:
Nee, "spulletjes" in de trend van spuiten niet. Amerika heeft ook een heel andere mentaliteit.

Op school reeds, als je daar niets van sport doet dan ben je gewoon 'niet cool'. Bodybuilding is daar "aanvaard" en wordt ook gestimuleerd van de school uit. Heb het dan over College's Contests enzo. Sport op school staat daar gewoon op een hoog niveau (bv. basketbal). Ook groeien de supplementen daar aan de boom bij wijze van spreken. Als je in Belgie aan BB'ing doet, word je aankeken als een marginaal (ja kom, niet zo erg maar je weet wel)



Inderdaad, dat wel.

ja ziet ge ook wel op tv, met hun basketbal westrijden enzo, scholen spelen daar ook echt tegen elkaar, wa natuurlijk meer een doel geeft,
hier op school LO :rofl: stelt toch niets voor :p

Stancke

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ja ziet ge ook wel op tv, met hun basketbal westrijden enzo, scholen spelen daar ook echt tegen elkaar, wa natuurlijk meer een doel geeft,
hier op school LO :rofl: stelt toch niets voor :p

Exactly my point

BuYcKi

Legacy Member
Stancke zei:
Nee, "spulletjes" in de trend van spuiten niet. Amerika heeft ook een heel andere mentaliteit.

Op school reeds, als je daar niets van sport doet dan ben je gewoon 'niet cool'. Bodybuilding is daar "aanvaard" en wordt ook gestimuleerd van de school uit. Heb het dan over College's Contests enzo. Sport op school staat daar gewoon op een hoog niveau (bv. basketbal). Ook groeien de supplementen daar aan de boom bij wijze van spreken. Als je in Belgie aan BB'ing doet, word je aankeken als een marginaal (ja kom, niet zo erg maar je weet wel)

Ge gaat toch niet zeggen dat ge da kunt bereiken op een jaar zonder ook maar ix te nemen.
Ook al zijn ma van die rare drankskes.

Da kunt ge gewoon nie bereiken door 1 jaar hevig te sporten..

Stancke

Legacy Member
buycki zei:
Ge gaat toch niet zeggen dat ge da kunt bereiken op een jaar zonder ook maar ix te nemen.
Ook al zijn ma van die rare drankskes.

Da kunt ge gewoon nie bereiken door 1 jaar hevig te sporten..

In theorie kan alles. Die mannen kunnen vanaf dag 1 direct begonnen zijn met eetschema, 'van die drankskes' en met een personal trainer éh;)
Misschien hebben ze voordien rugby gespeeld, voetbal, thai-box, af en toe eens gaan trainen... God knows

BuYcKi

Legacy Member
Allé Stancke, gaat ge de uitdaging aan om er binnen een jaar ook zo uit te zien?
Ge hebt toch al nen schonen basis om te beginnen é :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan