Frey
Legacy Member
buycki zei:Neje, die da gij heeft waren de eerste normaal![]()
tuttut, de eerste zagen er Zo uit!!
enja die van Syphon ownt gewoon alles hier^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buycki zei:Neje, die da gij heeft waren de eerste normaal![]()
Behandelde gij zo uw auto als gij een accident hebt zeggen u ouders dan ook dies al 14 jaar oud teveel geld gaat ons da kosten
Oke sorry voor die opmerking hoe dom het ook is het moest eruit


1. Had gij gene allendale?Stancke zei:ik krijg met moeite een internetverbinding en dat is nog maar het begin
Arh

lord_augustus zei:
het belachelijkste dak ooit gezien heb, echt niet te doenMoNsTeR jAmlord_augustus zei:


nice shitgizmo_1987 zei:morgen mijn laptop![]()
zie sig voor specs
Dell xps ftw
gizmo_1987 zei:morgen mijn laptop![]()
zie sig voor specs
Dell xps ftw

Ferm dinggizmo_1987 zei:morgen mijn laptop![]()
zie sig voor specs
Dell xps ftw

blackdragon1990 zei:1. Had gij gene allendale?
2. Wat heeft een internetverbinding met uwe cpu te maken![]()


)Go get'm tigerStancke zei:1. Ja,heb idd Allendale
2. Omdat ik voor m'n DC nooit problemen had met m'n modem
3. Ondertussen ben ik er al achter gekomen dat er nog mensen die dit hebben gehad
4. Het ligt dus wel degelijk aan de modem en niet aan m'n mooie config
5. Morgen naar Belgacom winkel gaan en m'n beklag gaan doen
6. Ik eis een nieuwe modem
7. Ik ga na school met Lore weg (jaja,die van de fitness)
8. Ik durf m'n internetverbinding niet verbreken omdat ik vrees dat het dan niet meer zal lukken
9. M'n eerste internetverbinding sinds gisterenmiddag
10. Morgen heb ik m'n 7600GT thuis
11. Ik stop met dit te typen

)buycki zei:Nice frenz !
Btw, was da die nie dat hier ergens linkte vanaf Telenet ?

Stancke zei:where are you talking about?![]()
Werkt MSN bij jullie?![]()


