Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Behandelde gij zo uw auto als gij een accident hebt zeggen u ouders dan ook dies al 14 jaar oud teveel geld gaat ons da kosten

Oke sorry voor die opmerking hoe dom het ook is het moest eruit

En een auto gaat ook 80 jaar mee en is door mijn ouders gemaakt :wtf:

No offence maar dit is zowat de domste opmerking die ik al gehoord heb :wtf:

Anoniem04

Legacy Member
Ik trek op met slimme mensen :cool:

Nu moet ge mij toch eens uitleggen wat de logica is achter uwe post.

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
ik krijg met moeite een internetverbinding en dat is nog maar het begin:)

Arh
1. Had gij gene allendale?
2. Wat heeft een internetverbinding met uwe cpu te maken :crazy:

whoopie

Legacy Member
als de am2's nog voor lange tijd zo slecht tot niet leverbaar zijn, gaak een van dees dagen men 5000+ annuleren, en een E6600 nemen.

ben het wachten beu :p

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
1. Had gij gene allendale?
2. Wat heeft een internetverbinding met uwe cpu te maken :crazy:

1. Ja,heb idd Allendale
2. Omdat ik voor m'n DC nooit problemen had met m'n modem:s
3. Ondertussen ben ik er al achter gekomen dat er nog mensen die dit hebben gehad
4. Het ligt dus wel degelijk aan de modem en niet aan m'n mooie config:)
5. Morgen naar Belgacom winkel gaan en m'n beklag gaan doen
6. Ik eis een nieuwe modem
7. Ik ga na school met Lore weg (jaja,die van de fitness:D)
8. Ik durf m'n internetverbinding niet verbreken omdat ik vrees dat het dan niet meer zal lukken
9. M'n eerste internetverbinding sinds gisterenmiddag
10. Morgen heb ik m'n 7600GT thuis
11. Ik stop met dit te typen

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
1. Ja,heb idd Allendale
2. Omdat ik voor m'n DC nooit problemen had met m'n modem:s
3. Ondertussen ben ik er al achter gekomen dat er nog mensen die dit hebben gehad
4. Het ligt dus wel degelijk aan de modem en niet aan m'n mooie config:)
5. Morgen naar Belgacom winkel gaan en m'n beklag gaan doen
6. Ik eis een nieuwe modem
7. Ik ga na school met Lore weg (jaja,die van de fitness:D)
8. Ik durf m'n internetverbinding niet verbreken omdat ik vrees dat het dan niet meer zal lukken
9. M'n eerste internetverbinding sinds gisterenmiddag
10. Morgen heb ik m'n 7600GT thuis
11. Ik stop met dit te typen
Go get'm tiger :evil:

(ook die manne van Belgacum he ;))

BuYcKi

Legacy Member
Stancke zei:
where are you talking about?:sop:

Werkt MSN bij jullie?:unsure:

Buh, op msn had frenz gezegd dat gij ook een laptop ging halen ofzo :p
Fuck :sop:

MSN werkt hier, das al uw twede domme vraag .. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan