Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whoopie zei:wiskundig gezien telde da dan op, deelde door 2, en dan ebde het gemiddelde![]()
btw stancke, gij hado ok nieuw systeem he, wa voor cpu hebt gij? was ook een intel ni?

buycki zei:Lol ..
Hij heeft een Conroe 6600 peisk, of niet ?

als da etzelfde is als:buycki zei:Lol ..
Hij heeft een Conroe 6600 peisk, of niet ?

Ik heb ne E6600 en ik ben daar heel tevreden vanwhoopie zei:als da etzelfde is als:
INTEL CORE2 Duo E6600 (2.40) 4096KB Socket 775 1066FSB Boxed with cooler
dan vraagk u: zijde daar content van?
als ze men 5000+ ni direct kunne leveren, neemk da in de plaats
ma dacht da gij iet zei van probleme met cpu?

whoopie zei:als da etzelfde is als:
INTEL CORE2 Duo E6600 (2.40) 4096KB Socket 775 1066FSB Boxed with cooler
dan vraagk u: zijde daar content van?


Stancke zei:My E6300 owns a 5000+
http://anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2802&p=9
EDIT: ik durf m'n internetverbinding niet te verbreken maar ik zou het toch wel eens willen testen of het nu blijft werken![]()



mijn systeem ging zijn:Stancke zei:Eventueel een E6400 nemen met 2gig RAM en een goede gfx-kaart ipv E6600 met 1gig RAM ofzo
is da da groot ding?Stancke zei:doen! Heb hetzelfde mobo
EDIT: neem er eventueel nog de Zalman 9500LED CPU Cooler mee ofzo....zalige koeler!Heb hem zelf zitten

ik heb ook die coolerStancke zei:doen! Heb hetzelfde mobo
EDIT: neem er eventueel nog de Zalman 9500LED CPU Cooler mee ofzo....zalige koeler!Heb hem zelf zitten

