Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
whoopie zei:
wiskundig gezien telde da dan op, deelde door 2, en dan ebde het gemiddelde ;)

btw stancke, gij hado ok nieuw systeem he, wa voor cpu hebt gij? was ook een intel ni?

Lol .. :p

Hij heeft een Conroe 6600 peisk, of niet ?

whoopie

Legacy Member
buycki zei:
Lol .. :p

Hij heeft een Conroe 6600 peisk, of niet ?
als da etzelfde is als:
INTEL CORE2 Duo E6600 (2.40) 4096KB Socket 775 1066FSB Boxed with cooler


dan vraagk u: zijde daar content van?

als ze men 5000+ ni direct kunne leveren, neemk da in de plaats

ma dacht da gij iet zei van probleme met cpu?


EDIT: ok em heeft dus 6300

btw, keb da ook me mijn geld betaald :p

Poepoei

Legacy Member
whoopie zei:
als da etzelfde is als:
INTEL CORE2 Duo E6600 (2.40) 4096KB Socket 775 1066FSB Boxed with cooler


dan vraagk u: zijde daar content van?

als ze men 5000+ ni direct kunne leveren, neemk da in de plaats

ma dacht da gij iet zei van probleme met cpu?
Ik heb ne E6600 en ik ben daar heel tevreden van ;)

Prestatie zal iets hoger liggen dan ne 5000+ dacht ik, maar bedenkt dan wel dat ge ook een compatible mobo nodig hebt
(en spijtig genoeg zijn niet alle Socket 775 mobo's compatible met Conroe)

Stancke

Legacy Member
whoopie zei:
als da etzelfde is als:
INTEL CORE2 Duo E6600 (2.40) 4096KB Socket 775 1066FSB Boxed with cooler
dan vraagk u: zijde daar content van?

Wel,ik draai men Allendale sinds gisterenmiddag en heb de hele tijd zitten kloten met m'n internetverbinding^^ en aangezien ik m'n 7600Gt nog niet heb,heb ik m'n PC nog niet echt laten zweten,snappie?


Eventueel een E6400 nemen met 2gig RAM en een goede gfx-kaart ipv E6600 met 1gig RAM ofzo

BuYcKi

Legacy Member
Ze zijn aan elkaar gelijk gesteld denkek ze :)
Maar iedereen prefeert een merk hé ..

Ik zou eerder voor AMD gaan ipv Intel,
waarom weet ik niet .. :p

Stancke

Legacy Member
doen! Heb hetzelfde mobo;)

EDIT: neem er eventueel nog de Zalman 9500LED CPU Cooler mee ofzo....zalige koeler!:D Heb hem zelf zitten

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
doen! Heb hetzelfde mobo;)

EDIT: neem er eventueel nog de Zalman 9500LED CPU Cooler mee ofzo....zalige koeler!:D Heb hem zelf zitten
is da da groot ding?

da geraakt ni in men case :unsure:

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
doen! Heb hetzelfde mobo;)

EDIT: neem er eventueel nog de Zalman 9500LED CPU Cooler mee ofzo....zalige koeler!:D Heb hem zelf zitten
ik heb ook die cooler :woohoo:

Stancke

Legacy Member
Pic's ervan komen morgen,heb nog nét een paar mm's over in tegenstelling tot die Thermaltake met diameter van 14cm:unsure:

EDIT:

ik ga men internetverbinding verbreken en hopelijk lukt het...you'll see:)

DaCrashOveride

Legacy Member
ik hebgeen cpu cooler... alleja nie zon speciaal dink, kheb die standaar cooler da 3 maand geleje op men 4400 zat (toen ik hem had gekocht) ... Maakt da verschil zon coolerdink?

Stancke

Legacy Member
toch wel 10-15°C....(bij mij toch)

INTERNETVERBINDING WERKT!!!

Nu nog eens proberen met reboot:)

Poepoei

Legacy Member
Bij mijne P4 Northwood maakte dat geen 3 graden verschil tussen stock en 9500 :p

Menne conroe weet ik nie, enkel 9500 gebruikt..

Op graka maakt da veel meer verschil, soms tot 20 graden ofzo, kan al eens helpen bij clocken (Zalman VF900 op X800 Pro ging stressed van 80 naar een dikke 50, bijna 30° dus)

En die 9500 moet normaal wel in uw kast passen, ofwel moet 'm zeer smal zijn..
En afhankelijk van uw mobo moet ge tussen de rand van het mobo en de psu een paar mm speling hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan